Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1552647 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7365 Dátum: 2010.10.11 23:35:07 »
Jogos amit PZS írt...tényleg idejön minden sporttal, tuninggal kapcsolatos dolog.
Lehet érdemes lenne elgondolkodni egy külön pályanapos topicról...
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.11 23:47:32 írta olahjojo1990 »
Józsi vagyok :-)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7366 Dátum: 2010.10.12 00:16:56 »
Most néztem a videókat...
Rontottam az időmön :(
Apuval anno 2:40-et mentünk...
Haverral: 2:44-eket...
Most nem volt Apu...
Haverral: 2:42-ket...
Apu helyett beült Anyu: 2:41-et kétszer is, simán meglenne a 2:39-es idő egy picivel bevállalósabb féktávokkal, kivett pótkerékkel...Emellé gyári futómű...
Ezek milyen idők?
Józsi vagyok :-)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #7367 Dátum: 2010.10.12 09:18:16 »
2:40 körüliek...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7368 Dátum: 2010.10.12 09:24:35 »
Nem rosszak...Hány pacis a gép?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: TS
« Válasz #7369 Dátum: 2010.10.12 09:26:31 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-4179833

Nem csúnya... és még tele is van tankolva :)
Jaja, de az az üléhuzat! Áááááááááá! Praktiker, vagy Tesco?  :censored: :ph34r:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7370 Dátum: 2010.10.12 09:34:09 »
Ezek milyen idők?

Ilyeneket megyek 97 lovas, 1160 kilós 1.4-es E12-vel, sofőr+1fő, most épp féltank. 2:39 volt a legjobb, stabil 2:42-ket bármikor tudok autózni, ha nem érek utol senkit.

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7371 Dátum: 2010.10.12 14:22:47 »
Józsi vagyok :-)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7372 Dátum: 2010.10.12 14:23:40 »
Nem rosszak...Hány pacis a gép?
117 LE, de erre rájön 1 sportdob, középdob kipakolva, sportszűrő.
Józsi vagyok :-)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7373 Dátum: 2010.10.12 14:26:06 »
Ezek milyen idők?

Ilyeneket megyek 97 lovas, 1160 kilós 1.4-es E12-vel, sofőr+1fő, most épp féltank. 2:39 volt a legjobb, stabil 2:42-ket bármikor tudok autózni, ha nem érek utol senkit.
Tudom, de az egy "kicsit" modernebb autó, sokkal jobb a futóműve, emellé lefogadom negyed annyi kilóméter van az autódban, mint az enyimben :)
Emellé az nyomatékból megy, enyim meg fordulaton...
2:42-t én előzéssel megyek, ezért nem értem, hogy miért 2:41 a vége, mert azt hiszem abban a körben is előztem egyet...lehet elkéne hinni már a féktávokat... :)
Szerintem van a Te kocsidban még 1-2 másodperc. Az egy iszonyat jó autó !
Józsi vagyok :-)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #7374 Dátum: 2010.10.12 14:28:14 »
milyen nyomatékbol menne egy 1.4es benyás? :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7375 Dátum: 2010.10.12 14:30:28 »
milyen nyomatékbol menne egy 1.4es benyás? :D
Akkor úgy mondom, hogy én mikor leforgatom a 3.-at, Apu is, (mind a két autó 140-nél szabályoz le 3.-ba) én ráhúzok egy negyediket, Apu egy 5.-et és távolodik.
Emellé lentebbről megy a Corolla...a dízel amin tanultam 2200-tól ment...Apué 2600-2800-tól...ehhez képest az én 3800-as fordulatom hol van?
Józsi vagyok :-)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #7376 Dátum: 2010.10.12 14:36:04 »
elvileg az e12 nehezebb mint a carina, kisebb a moci is .......
tiedben több a km ez tény, de elvileg több loval gazdálkodsz és nyomatékban is erösebbnek kellene lenned az 1.4 benyásnál....
szerintem  a 2.40 körüli idök teljesen jok, ezen nemigen tudsz már hozni
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7377 Dátum: 2010.10.12 14:37:54 »
Tudom, de az egy "kicsit" modernebb autó, sokkal jobb a futóműve, emellé lefogadom negyed annyi kilóméter van az autódban, mint az enyimben :)
Emellé az nyomatékból megy, enyim meg fordulaton...
2:42-t én előzéssel megyek, ezért nem értem, hogy miért 2:41 a vége, mert azt hiszem abban a körben is előztem egyet...lehet elkéne hinni már a féktávokat... :)
Szerintem van a Te kocsidban még 1-2 másodperc. Az egy iszonyat jó autó !

Na, ennek a futóműve minden, csak nem jó pályára. Tolja az orrát, mint a fene. Fordulat kell ennek is, jellemzően 4000 fölött tartom pályán. (Városban meg váltok 2000 alatt.)

A tiédben 740ekm körül van?  :1eye: (Az enyémben ~185e.) Féktávokon lehet leginkább javulni, az biztos. Dehát ahhoz rendes fék is kell, nem olyan, ami polgári használatra szánt utcai autókban van gyárilag.

Szerintem az enyémből 4-5 másodpercet le lehetne faragni, de ahhoz másik sofőr kellene. Egyébként nincs sok jelentősége az időnek, néhány havonta 20 percet van a kocsi zárt pályán.

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7378 Dátum: 2010.10.12 14:40:11 »
elvileg az e12 nehezebb mint a carina, kisebb a moci is .......
tiedben több a km ez tény, de elvileg több loval gazdálkodsz és nyomatékban is erösebbnek kellene lenned az 1.4 benyásnál....
szerintem  a 2.40 körüli idök teljesen jok, ezen nemigen tudsz már hozni
Majd felrakom netre a legjobb kört, szerintem volt benne, főleg a hátsó egyenesben lévő féktávon, mert már puhult a fékem, és már nemigen hittem el, hogy megfog állni, mikor ott 75 méterről-80-ról szoktam fékezni...meg az első menetben a harmadik kanyar sok lett, onnantól bele-bele emeltem a gázpedálba is.
Elvileg 1085 az E 12, Carina 1100 kg. Legalábbis a mi forgalmink szerint.
Nyomatékban, meg lóerősben tény, hogy veri a gyári motor, de az akkor csont új :)
Ezektől függetlenül elégedetlen vagyok magammal, hogy nem lett meg a 2:39 :(
Józsi vagyok :-)

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #7379 Dátum: 2010.10.12 14:43:23 »
Na, ennek a futóműve minden, csak nem jó pályára. Tolja az orrát, mint a fene. Fordulat kell ennek is, jellemzően 4000 fölött tartom pályán. (Városban meg váltok 2000 alatt.)

A tiédben 740ekm körül van?  :1eye: (Az enyémben ~185e.) Féktávokon lehet leginkább javulni, az biztos. Dehát ahhoz rendes fék is kell, nem olyan, ami polgári használatra szánt utcai autókban van gyárilag.

Szerintem az enyémből 4-5 másodpercet le lehetne faragni, de ahhoz másik sofőr kellene. Egyébként nincs sok jelentősége az időnek, néhány havonta 20 percet van a kocsi zárt pályán.
Én futóművem is gyári, 18 éves lesz novemberben :) Sokkal inkább tolja az elejét, mint Apámé, legalábbis hajtűkben.
Nem "csak" 426.110 :D
Enyim is szinte széria fék, betétből van elől Ferodo...
Nem tudom milyen féktávokat veszel, az biztos, hogy a hajtűkben sokkal kezelhetőbben viselkedik a Corolla, mint a Carina.
Józsi vagyok :-)