Hát srácok nem ezeket a válaszokat vártam õszintén meg kell mondjam! :szomoru: Ez az az autó ami soha nem romlik el, a Corolla ugye, egyrõl beszélünk? :pofa: Gyári hibás alkatrészek? Japán autónál? Hát mindegy ez van! De egyébként igen szeretnék ts-t venni. De ha az nem jön össze akkor is japánt mindenképpen, ha nem izmosat akkor is japánt. Régi kedvencem a mazda 3 (bocsi az offért) de most abból vennék egy 1.6ot és az megin nem megy úgy mint ahogy én szeretném. ráadásul 2002 elõttit nem szeretnék semmiképpen! Nem egyszerû ez az autóvásárlás! Pls help! :szomoru:
Üdv a fórumon!
Megközelítõleg sem sötét ennyire a helyzet.... el ne keseredj már.
Szerintem egyáltalán nincs sok típushibája. Összehasonlítva egyéb márkákkal jóval kevesebb, és mind konkrétan behatárolt, javítható.
Körülbelül arra lehet számítani amit fent Benzin is leírt, de szerintem az nem "teljesség igénye nélkül"-i lista, hanem nagyjából annyi. Ezeken kívül komolyabb dologra nem kell számítani normál esetben. Sõt ellenkezõ a véleményem a vvtli kapcsán: szerintem megbízható, és egész jól ismerik is, lsd egy-két celica mûhely. Futómû, fék átlagos, de nem egy rakás szart veszel a pénzedért. Láncfeszítõ csere nekem is volt - szerencsére garanciában, de hozzátegyem egyébként is 35-40 E forintba fájt volna ha nem garanciás az autó + elvileg akár életed végéig is járhatsz gyengébb láncfeszítõvel, akkor se áll le a kocsi a segged alatt. Aki ezt komoly problémának értékeli annak javaslok együttélni egy francia autóval.
Benzin régi kocsiját meg ne hozzuk már fel általános példának kérek szépen mindenkit... Szuti úri ember módjára finoman megfogalmazta kétségeit az autó megkíméltségével kapcsolatban, úgyhogy én a magam nyers stílusában inkább nem egészíteném ki ezt a témakört jelzõkkel.
Szóval túlspirázni nem kell a dolgot, szerintem nem rossz autó, az "ez-az-autó-sose-romlik-el" dumának meg egyik kereskedõnél se dõlj be.
Gondold át, próbálj ki minél többet, próbáld ki a 6200-es lift-et, ülj bele egy turbósba is (pl. Leon), és azt vedd meg amelyik jobban fekszik neked.
Elõnye-hátránya mindegyiknek lesz. Alapvetõen a TS a szolidabb fajta hothatch, kevesebb lehetõséged lesz tuningolni (de persze azért nem Kenyából rendelik az alkatrészt hozzá). Ennek megfelelõen kapsz elõnyöket is, nem sorolnám, olvass vissza a fórumon, elég jól kiveséztünk már mindent
Ha TS, akkor törekedj facelift-eset venni, és lehetõleg garanciásat, ne halálra tuningolt szétnyúzottat.
(Ha meg Leon, akkor meg antracit + napfénytetõ, azokból kevés van és jól néznek ki xenonnal :nagymosoly: )
Ja, még valami, említetted a Mazda3-ast. A TS elõtt nekem olyan volt. Az 1.6-os össze se hasonlítható a TS-sel, bár azért nem volt egy lomha autó az se a többi 1.6-oshoz képest. Ha dinamikusabbat akarsz akkor a 2000-es Mazdát próbáld ki, az 5000-ig kb. úgy megy mint egy TS. Csakhogy ott vége mint a botnak, a TS-nél meg akkor készülünk fel egy kisebbfajta feltámadásra még. Viszont a Mazda gokartosabb a jobb futómûve miatt. És többet eszik mint a TS a feltámadásokkal együtt.