Azért a leonnak is megvannak a maga nyûgjei, de kevésbé költségesek.
Nekem pl alacsony sebességû kanyarodáskor (parkolás, állóhelybõl elfordulás) van egy kis nyikordgó hanga a kocsinak. Váltó.
A difi adja, mert kevéssé van elõfeszítve hogy bírja a nyomatékot, és ezért rezonál valami benne.
Sperrel megszûnne, volt egy 180e km es leon ami 20e tõl 180e ig nyikorgott mikor eladták és azóta is üzemel. Tehát szétesni nem fog, csak picit idegesítõ volt az elején
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Ami a leonnál kehes:
Direktszûrõ olajától vagy kókány szûrõ esetén a légtömegmérõ beszarik. (ha leadod a régit 25k a felujított gyári)
A gyujtótrafók, ezt 2003/12 tõl más beszállítóra cserélték azokkal nincs gond.
A kipuffrendszer eléggé szívószál méretû, bár 210le-ig kiszolgálja a kocsit, de egy 65-70es rendszer végig kb 15 lovat hoz annyira fojtva van a motor.
Amivel lehet fejleszteni:
A gyári 180 as injectorok 210le ig elegek, felette a 225 és kell. (mondjuk egy pár injektorszett a 225 TTbõl van szabadon itthon
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
)
A gyári IC elég vicces méretû, ráadásul 2db is van benne hogy bonyolítsuk a dolgot.
Másik turbóval, olyan 250 paci az aminél még nem kell a motorhoz nyúlni, azért az elég tisztességesen tud már menni.
Amúgy én meg vagyok elégedve a leonnal, bár nem egy toyota minõség (fõleg a nyikorgó mûanyagokra gondolok), de azért a pénzért egyszerûen nincsen jobb. Ráadásul míg a Yarisban volt 18e km mikor vettük, ebbe meg 78, szóval ez nem igazán kompetens egymással.
Goronbán 3M ért lehet venni törésmentes 2004es 80e km körüli autót. Amiben sokkal jobb a toyotánál, hogy a leonhoz minden bokorba van minden alkatrész. Nem kell kenyából hozatni, Angliából, Németországból bármit megkapsz.