BOV nem kell, mert van benne egy FORGE DV. Ugyanaz a hatás mint a bovnál (feltorlódó gázt kiengedi), csak nem a légkörbe, hanem megy vissza a helyére.
Sajna az ECU túl sok mindent figyel, a légkörbe elengedett nyomás esetén(BOV) jön a csekk endzsin meg a vészprogram..
A bovhoz ecu-t kell hekkelgetni, de nekem így is megfelel, legalább nem olyan feltûnõ.
Bajom nincs a kocsival, imádom, és a kerekeket is biztosan a +20% nyomaték miatt tekergeti amit a chip "adott".
Kéne venni rá egy garnitúra Pzero Rosso-t aztán rendben is lenne, de most nem akarok erre költeni.
Most a kényelmi + szépség project van terítéken. Intézem a tempomatot, meg kap bicskakulcsot is, valamint megy full polírra és lefújatom a géptetõt is.
Ki kéne vetetni a középdobot a kocsi alól, az még hoz kb 5% ot mert ott van visszaszûkítve a rendszer, valamint kéne egy nagy FMIC a két kicsi helyett ami a lökös két oldalában van, az még hozna egy jó 10% ot.