Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1586007 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
TS
« Válasz #2385 Dátum: 2008.04.25 11:32:03 »
Idézetet írta: "Szuti"
Lymphater 1.42-t ment vele sperr nélkül meg úgy hogy akkor ment elõször és csak megmutattam én merre szoktam menni.Sztem egy 1.35 simán a sperrel...


Bizony így van. :vezetes:
És ráadásul nem vettem szûkre a féktávokat és nem váltogattam szorgalmasan a sebességeket se. A Yaris Ts 3-as fokozata remekbe szabott. Kb 2 sec-et csak a váltással spórolhattam volna. És a gumi se volt istenkirály.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
TS
« Válasz #2386 Dátum: 2008.04.25 20:59:08 »
Idézetet írta: "LML"
A ribanc leon 8x18 225/40/18 on van, Eagle F1 GSD3 al, és mégis csúszkálok vele mint az állat....

Az alapján amit írsz inkább a kocsihoz próbálj jobban hozzászokni, nehezebb is, nyomatékosabb is, máshogy kell egy turbosat vezetni mint egy szivó benzinest, a súlytöblettel meg nem lehet mit tenni, hacsak nem dobálod ki az üléseket belõle.

Üdv a piros TS-nek Kiskunhalason. Rendszám JKW vagy vmi. hasonló.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2387 Dátum: 2008.04.26 08:16:00 »
Sziasztok!

Mizu?

Jah Láttam Szuti a kiccsávó módosított picit a kommentjén.....

NAh azért ám :)

LML én aszondom, meg kell csinálni! :) Szal BOV bele, meg turbo timert aztá sperrt meg kipuff átvariál, furómû, aztán minden ollrájt :) Apropó, állandóan megáll a DVD iróm a Neroban 65-58% nál.... pörög de nem megy tovább, a progi is lefagy.. Valami tipp?

Szuti Jók a videóid- mikor lesznek újak? De most ugy kéne csinálni, hogy halljuk is a gépedet....

MÁs nem pakolt fel a TS-érõl vidit pl valamilyen mókás körülményt?

csáó

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2388 Dátum: 2008.04.26 09:12:13 »
http://www.jodolgok.hu/fotoalbumok/euroring20080224/

Itt van 2 vidi a hangról is,de nem túl hosszúak.Az egyik srác csinálta amikor euroringen voltunk.

Lml sztem sincs baja a kocsinak,csak meg kell hogy szokd,de egy sperr biztosan jót tenne neki.Én a többit hagynám szal a futómûhöz nem nyúlnék meg máshoz se nagyon max egy BOV aztán hadd cisszegjen:-)

Vidi majd május 22.-e után lesz akkor lesz az sbkm-es hungaroring verseny.Addig pihentetem a gépet marad az utca...,és szívesen várom másoktól is a vidiket:-)

LML

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 253
TS
« Válasz #2389 Dátum: 2008.04.26 15:02:38 »
BOV nem kell, mert van benne egy FORGE DV. Ugyanaz a hatás mint a bovnál (feltorlódó gázt kiengedi), csak nem a légkörbe, hanem megy vissza a helyére.
Sajna az ECU túl sok mindent figyel, a légkörbe elengedett nyomás esetén(BOV) jön a csekk endzsin meg a vészprogram.. :(
A bovhoz ecu-t kell hekkelgetni, de nekem így is megfelel, legalább nem olyan feltûnõ.

Bajom nincs a kocsival, imádom, és a kerekeket is biztosan a +20% nyomaték miatt tekergeti amit a chip "adott".
Kéne venni rá egy garnitúra Pzero Rosso-t aztán rendben is lenne, de most nem akarok erre költeni.
Most a kényelmi + szépség project van terítéken. Intézem a tempomatot, meg kap bicskakulcsot is, valamint megy full polírra és lefújatom a géptetõt is.

Ki kéne vetetni a középdobot a kocsi alól, az még hoz kb 5% ot mert ott van visszaszûkítve a rendszer, valamint kéne egy nagy FMIC a két kicsi helyett ami a lökös két oldalában van, az még hozna egy jó 10% ot.

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
TS
« Válasz #2390 Dátum: 2008.04.26 18:46:48 »
Hova engedi a Forge DV, a leömlõbe vagy vissza a turbóba ? Ha utóbbi akkor nem okoz többletfogyit ? Én is szeretnék a saab-ba valamit mert túl halk és nem illik egy ilyen erõs géphez meg a morcos kinézethez.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Nagyszájú turbósok....:-)
« Válasz #2391 Dátum: 2008.04.26 22:33:09 »
Ki vagytok hívva !...és ezt rögzítjük is videóra szal kapjátok össze magatokat meg emeljetek turbónyomást meg mindent nehogy alulmaradjatok egy 1.8-as szívómotorral szemben:-)Le az árulókkal ez lesz a videó címe...

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re: Nagyszájú turbósok....:-)
« Válasz #2392 Dátum: 2008.04.27 12:41:32 »
Hát tényleg ideje hogy valaki helyretegyen végre  :nagymosoly:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Nagyszájú turbósok....:-)
« Válasz #2393 Dátum: 2008.04.27 13:02:11 »
Meg lennék lepõdve ha ezt egy 1500kilós monstrum tenné meg:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2394 Dátum: 2008.04.28 08:14:07 »
Huhh ez véresen komolynak hangzik :)

Engem is érdekel majd, tehát videózzatok!!!!!!!!! ÉS you tube ra tegyétek ám fel :)

Ha a turbósok tudják tartani azt amit 1. ben szereznek elõnyt akkor nyerõk!

Üdv:

Zo

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2395 Dátum: 2008.04.28 09:22:04 »
Tegnap láttam egy törött ts-t az oktogonnál a burger elõtt. Ott villogtak egy seattal meg egy porshe cayennel.
Az ajtó,meg az eleje volt törve és vmi jrw vagy jwr volt a rendszáma.Nem remélem nagy gáz nem volt...

A vidiket meg majd meglátjuk hogy tudjuk megcsinálni:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2396 Dátum: 2008.04.28 09:26:09 »
Ezt nem értem Szuti!

Nem remélem nem volt nagy gáz? :D ez mit jelent?

Törött Ts ott villogtak Cayennel meg egy seattal?

Napon söröztél cimbora? :sunyi:

 :vezetes:  :mrgreen:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2397 Dátum: 2008.04.28 09:56:11 »
Egymás mögött állt a 3 gép és a ts meg volt törve. Csak hátul volt rajta rendszám...

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
TS
« Válasz #2398 Dátum: 2008.04.28 10:09:42 »
Csak úgy kiváncsiságból, ti milyen benyát tankoltok a verdátokba? Van egyáltalán értelme magasabb oktánú benyát tenni a verdába mint pl. a Shell V-Power Racing 100 vagy az OMV Carrera 100 mondjuk a sima 95-ös vagy 98-as helyett? Változik-e egyáltalán valami, tényleg jobban áttisztítja a rendszert, hosszútávon véd a kopás és lerakódás ellen a befecskendezõ rendszerekben és a mocikban, kisebb lesz a fogyasztás és nagyobb lesz a motorteljesítmény? Annyi mindent lehet olvasni ezekrõl a benyákról, hogy tényleg van benne valami véleményetek szerint?  :hmm:
Toyota Yaris T SPORT
153



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2399 Dátum: 2008.04.28 10:17:08 »
Múltkor Zori felhívott hogy valami kopog a motorban.Aszonta tecsóban tankolt 95-öset.Mondtam nézzen egy v powert.Beletette és elmúlt.Ennyit biztosan számít.Én mindig azt teszek bele.Lehet hogy átvernek,de legalább azt gondolom jót tesz a kocsinak.