Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1586762 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2340 Dátum: 2008.04.22 08:43:43 »
Hali All!

Teh Szuti, ez a srác Sztem Honda Buzerátor..... Lehúzta rendesen :S
Azt Mondd meg már neki, hogy ha jobban tisztába lenne a srác a kocsival, vágná, hogy hátul is van keresztmerevítõ, csak alá kéne néznie a kocsinak :S

Akkor kérdezzünk csak rá, melyik kocsigyár csinált még 1.8 as szívó motorba közel 200 Le -t ?

A váltó aláírom, hogy szar....

Hát a Kasztni, hm... ez a sráci zizi, mivel miért egy integrához hasonlítja? Jah meg egy 5ajtós sose lesz olyan stabil mint egy 3ajtós, föleg mivel a tengelytávok is rövidebbek mint egy Integrán....

Oks Fék is szar....

ZÖrgés.... Láncfeszítõ.... CTR nél is jelenkezik egy hasonló zörgés......

Hát nem tom, én a gyárimmal lenyomtam a gyári CTR-t.... De az tuti hogy az picit puritánabb belülrõl ami talán sporosabbnak hat, tehát kocsikázánásl ( normál körülmények közt) a TS konfortosabb..., én nem vennék CTR-t ettõl függetlent ( a régebbi Type-r rõl van szó, az új teccik, csak a tesztek alapján szarabb.... Súlyeloszlás stb... )

Akkor azt nézzük csak meg hogy a CTR alulról nyomatékosabb e mint a TS?

És akkor keressünk egy akkori évjáratú kocsit mint egy integra, és körülbelül hasonló kategória-> Celica mondjuk Carlos Sainz ;) nah akkor ezt hasonlítsa a srác de lehet a gyengébb változatot is :)

 :vezetes:

Nah Szuti a csóka belefutott a Toyotások kegyeibe :D


Kuplungról én nem hallottam hogy szétment volna elõbb mint egy Hondáén, persze ha gyorsulgat vele az ember, az ugyebár sokat megeszik...

Ettõl függetlenül, semmi olyat nem  írt le a csóka, amiket Mi Toyeszosok nem tudtunk volna... :) Sztem nem simerte eléggé a kocsit,gyáriban nem ült, nem tudott mihez mit hasonlítani...

Minden esetre  egy kis ösztönzéás mindenkinek, hogy gyerünk okosítsuk a gépünket, és okozzunk meglepetést a mellénk álló Mazsoláknak :)

Zorán voltam

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2341 Dátum: 2008.04.22 10:17:35 »
Igen,itteni a kocsi,csak meglepi volt:-)

Szal szerintem reálisan látta a dolgot,mert ha megnézitek a cikk elsõ részében leírja hogy az enyém milyen jó,gyors,egyben van a futómû és a gumi.A közel 1 milla 7 kiló,végül is közel van...A cikk további része meg egy alap ts-rõl szólna ami tényleg olyan mint ahogy azt leírja és az összehasonlítás a gyorsulásban is jó eredménynek számít,tehát reális.Az hogy hondafun,hát istenem ez van.Még a vidin amikor az integrával mentünk az enyém után is mondta hogy mennyivel másabb mint az enyém és hogy szerinte jobb is.Be kell ismernem az 1.33 utcai gumikkal jobb hatással volt rám mint az az 1.30 amit az enyémmel ment.Mondjuk az sbkm-es 1.27.344 azért nagyon durva volt,én is paráztam kicsit néha úgy dobtam be a kocsit a kanyarokba ahogy tudtam.Be fogja linkelni azt az eredményt amit ott elértem és akkor tiszta lesz mindenkinek minden,persze ez erõsen sofõrfüggõ is.Most kértem meg erre  és csak úgy megjegyezte hogy büszke lehetek arra hogy most van egy gyorsabb ts-em mint egy gári integra.Zori amúgy pont az integrában van ugyanolyan moci ami 1.8-as és 192 lovas...A váltót tudni kell kezelni nagyon,és ha nem húzatod 8200-ig akkor tényleg visszaesik a fordulat.Ebben sajna jobb a honda hogy ott van ahol 5400-tól indul a móka van ahol 5700-tól és mindenhol van 3000-nyi fordulat a váltások között,tehát sokkal egyszeûbb fordulaton tartani a gépet mint nálunk.Van pont egy kanyar az euroringen ahol olyan 4500 környékén vagyok 2-ben és sokkal jöbb lenne ha a kigyorsításnál már meglenne a kraft 5400 körül...Ezért is nem értem hogy 8400-ról miért szabályozta vissza a toyota 8250-re a végét.Bevallom a hátsó merevítõben én sem voltam biztos...Múlt héten a futómûves mondta hogy tuti hogy van benne:-)Az infókat a hibákról tõlem kérdezte.Minek titkoljam ha van neki az is?Ezt is monden toyotás tudja.Én elégedett vagyok a kocsimmal és tudom hogy sokkal jobb,erõsebb autókat is meg tudok verni és ez bizonyítható is eredményekkel,videókkal.Ha megnézem azt hogy az sbkm-es srác az integrával amiben állítható lengõkaros állítható futómû,vezérmûtengely,a legjobb semi slick yokohama a048 kipuffrendszer és 213 paci 130 kilóval könnyebben,jobb súlyelosztással ment 7 tizeddel jobbat akkor is mosoly van az arcomon,mert jól teljesít a kocsi és tudom is vezetni.Szal elégedett vagyok és a srác is leírta:Jelentem, a tesztautó jó volt, a sok átalakításnak köszönhetõen tényleg gyors volt a kanyarokban, mégsem hiszem, hogy a tulaj részérõl jó ötlet volt pont ezt a modellt választani, és rákölteni közel egymillió forintot.  a mondat 2.része pedig az én döntésem,mert ez tetszett hogy be tudjon ülni valaki hátra is kényelmesen és egy meglepetésautóm legyen...

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2342 Dátum: 2008.04.22 10:34:29 »
Akkor is a kuplungot nem értem.... én csak egy ebmert tok akinek szétment a kuplungja...

A cikkben pár sor ismét nem hasznos a használt TS piac számára :D De ez már annak a baja aki eladja a gépét :)

Az integra 192? én 180 körülinek tudtam.

Nah és mikor csinálunk egyszer valami COROLLA TS TALIT???????????????

HAHOOOOOOOO KINEK VAN MÉG TS e?

a haverod hogyan áll a géppel Szuti?

TOTO meg KAri meg a többiek, valami common progi kellene!!

BENZIN milyen verdát vettél?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2343 Dátum: 2008.04.22 10:44:02 »
saab 9.3 turbo 235 pacisat vett,most hallottam hogy vett a reálszisztámánál az egyik szerelõsrác egy ts-t lehet hogy benzinét vette meg,mert 130ezer van benne asszem,de még nem taliztam vele,csak a haverom a piros ts-sel mondta.Voltunk gyorsuláson vele és 16végét megy a gyerek szal nem vezeti túl jól,de majd megtanulja:-)Az inti pont 192 és 1.8-as a mocija szal jó és 5700-tól indul asszem 8600-ig.

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: Hí All!
« Válasz #2344 Dátum: 2008.04.22 10:53:25 »
Idézetet írta: "Szuti"
Igen,itteni a kocsi,csak meglepi volt:-)


egybõl tudtam, hogy a Te gépedrõl van szó :)  nekem elég lehúzóan hat a cikk, nem tetszett, ennél azért jobb autó a TS. Szerintem..
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2345 Dátum: 2008.04.22 10:58:56 »
Jah OKs!
16 ot?
Az mit jelent?
Te mennyit mész?
Háyn méteren kell menni mennyit?
Nah irdd le pontosan, hogy kijelölhessem magamnak a pályát és gyakorolhassak :D

Habár Direkt sz még nem jött meg :(

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2346 Dátum: 2008.04.22 11:16:52 »
401 méter én 15.1-et megyek a haverom meg 16.8-at,de én mentem az övével 15.5-öt szal a kocsija az egyben van:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2347 Dátum: 2008.04.22 11:19:28 »
És sikerült úgy kettõbe rakni, hogy 6200 felett maradjon?

Üdv:
Zor

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2348 Dátum: 2008.04.22 11:26:56 »
Nekem mindig, a haveroméval is,é n azt nem értem Neked hogy nem megy:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2349 Dátum: 2008.04.22 11:33:28 »
Kabbe :D

Mikor jössz erre, egy kis oktatásra :)

Szerintem a srácnak is az a baja, azé ment olyan szar idõt :)

Üdv:
Zor

leszilaci

  • Vendég
TS
« Válasz #2350 Dátum: 2008.04.22 11:45:27 »
Idézetet írta: "Szuti"
Nekem mindig, a haveroméval is,é n azt nem értem Neked hogy nem megy:-)

és tényleg megy neki :10:
csak vigyorogtam mellette, mint a jóllakott napközis :nagymosoly:

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
TS
« Válasz #2351 Dátum: 2008.04.22 12:15:18 »
Az enyémben pl. szét volt menve a kuplung de már így vettem. Elég összecsapott cikk szerintem, messze nem olyan szintû ujságíró mint a Bazsóék. Arról ír hosszasan hogy miylen szar a gyári futómû, de könyörgöm nem is vezette gyári futómûvel, népitéletekbõl ír cikket ?? Egyébként meg aki képes egy KIA emblémát kirakni az integra-jára mert az VICCES az inkább autóba se üljön nemhogy cikkeket írjon róluk.

Még jó hogy én nem írtam népitéletben a sajátomról, lefikázná a motort is.

Egy 9-3-as saab turbo-t vettem amúgy. Más világ mint a ts, másról szól. Tengernyi nyomatéka van, nem kell számolgatni a másodperceket amíg hajlandó elvánszorogni a fordulatszámmérõ 6000-ig.

Tényleg egy szerelõ vette meg a ts-emet, már le is ültette és lefújra rettenet citromsárgára a fékpofákat, kicsit összeszorult a szivem amikor megláttam.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2352 Dátum: 2008.04.22 12:22:24 »
Nah Benzin, aztán milyen a masina?

Mekkora? Milyen type?
Hanyas moci?

remélem már beletútad a BOW, aztá cicceg ezerrel!

Mik a terved ezzel a géppel?

Lesz vadítás, vagy csak szolidban?

Manuális váltós?
Nah egy részletes infot dobhatnál a géprõl!

Jah a kulpungnál én is rád gondoltam, de másról nem tok :D

ÜdV:
Zo

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
TS
« Válasz #2353 Dátum: 2008.04.22 12:49:31 »
9-3-as 2.3-as turbo. 235 paci. Egyelõre szokjuk még egymást, tuning csak késõbb. Nagyon csendes halk gép, 200-ra úgy felmászik vele az ember, hogy csak kicsit bemegy a belsõbe elõzni, ha nem figyelek oda 200 és észre se veszem.
Manuális váltós igen, elég szar a váltója, nagyon hosszúak a váltóutak és akadozik is, nem egy gyorsulás barát darab, de a saabokat nem is arra találták ki.
Fogyasztás egyelõre 11.5 de nagyon kerülöm a dugókat. A TS alkalmasabb hétköznapi használatra még keményített futómûvel is,  ennél nagyon kell figyelni milyen útra tévedek, nagyon dobálja a kocsit a legkisebb úthiba is, cserébe olyan nyomatéka van, hogy jóformán gázpedállenyomás nélkül körbeautózom a várost, visszaváltani egyáltalán nem kell, 5-ösben is odaveri a forgalom 90%-át.
Nagyobb beavatkozások nélkül 250 pacit lehet kihozni ebbõl a motorból, ez 15 le plusz, meg egy csomó nyomaték, de így is kipörög a kerék 2-esben néha 3-asban is száraz úton, nem biztos hogy megéri 150 rugóért az a 15 LE.

Elnézést az OFF-ért egy toyota fórumon :)

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
TS
« Válasz #2354 Dátum: 2008.04.22 12:51:05 »
Idézetet írta: "BeNZiN"
Egy 9-3-as saab turbo-t vettem amúgy. Más világ mint a ts, másról szól. Tengernyi nyomatéka van, nem kell számolgatni a másodperceket amíg hajlandó elvánszorogni a fordulatszámmérõ 6000-ig.


Viggen? Van egy az ismeretségi körömben, párszor vezettem is. Brutális ereje van (jó, 4-500 lovas szörnyekhez még nem volt szerencsém). De a majd 1,5 tonnájával inkább egy GT. Nagyon klassz gép, ahhoz képest meg, hogy a pallólemez egy az egyben vekktra, pláne. Csak a Di panellel vigyázni...