Mivel még nem volt ilyen egy haverom barátja aki vezeti a ww.pole.hu versenyzõiskolát õk írják a cikkeket a totalcarnak és lebeszéltük még télen hogy lesz egy Cori Ts teszt mert az még nem volt és mivel az euroringen oktatnak így a helyszín adott volt. Paráztam hogy esni fog ma mert mindenhol azt harangozták be hogy mára zuhi lesz.Szerencsére nem lett így végül is kimentünk az euroringre,de kicsit felemásra sikeredett.
Odaértem és a srác mondta hogy hadd menjen a kocsival én meg mondtam hogy rendben,de elõbb hadd mutassam meg neki hogy hol vált a vezérlés meg ilyenek tehát menjek mondjuk 2 kört aztán átadom neki...Mentem is egy 2.33-as kört ami nem jó,de nem is törekedtem most semmire hideg volt a gumi is és nem erõlködtem csak azt akartam hogy lássa hogy megy meg hogy csúszkálni is meddig szoktam engedni a gépet.Hát így is lett aztán átült beállított mindent és gyia...az elsõ gyors körben egy 3-ból vissza akarta tenni 2-be és megakadt a váltó.Sosem csinált nekem ilyet és nem is jött ki sebeségbõl megijedtünk szerinte beszart a váltó,aztán pár másodperc múlva ki tudta venni és óvatosan berakta megint és mentünk ugyanott a next körben megint ugyanez történt ugyanúgy,ugyanott.
Mondtam neki hogy tegnap a ringen végig nyomtam gond nélkül így nem értem mi lehet.Mondom hadd üljek vissza pár körre hogy megnézzem mi a pálya.Átültem és minden stimmelt.Neki integrája van és abban nagyon közel vannak a fokozatok a ts-ben meg ugye elég nagy hely van és én 3-ból 2-be kicsit ki szoktam húzni balra a váltókart hogy tutira bemenjen és pályán eddig kb 2szer nem engedte be nekem elsõre,de elakadni így sosem akadt...így mentem gyorsan egy 1.33-at 1.31-et meg egy 1.30-at.
Aztán nekiálltunk a fotózásnak.Eleinte álló helyzetbõl ment a dolog aztán kellett kézifékeznem párat mondjuk abból 3 jól sikerült:-) Én is élveztem a srác meg kintrõl fotózta majd arra kiváncsi leszek.Aztán csak gurulgatnom kellett 60-nal hogy legyen olyan kép is ahol a háttér elmosódott csak a kocsi éles.Eztán belülrõl ment a fotózás majd visszaült hogy azért megnézze mi a pálya a váltóval.
Na ment is gyorsan elsõre egy 1.31-et bekapcsolt kipörgésgátlóval aztán egy 1.30-at kikapcsolt állapotban,mert mivel nem én vezettem elfelejtettem kikapcsolni:-)a vidin hallatszik hogy így már meg van elégedve és elég jónak találja a kocsit.Aztán mentünk az integrájával 1.33-at,de szar fékekkel és utcai gumikkal.Bentrõl gyorsabbnak tûnt,de aztán megnéztem és 1.33-at ment.Ennek ellenére jobb íveken lassabban ment be pár kanyarba mint én és gyorsabban is jött ki csak az utcai gumikkal nagyon csúszkált hiába volt bent a sperr gyárilag a kocsijában.
Röviden ennyi volt a történet.
Állítólag jövõhétre lesz meg a cikk a fotókkal együtt.Hát kiváncsi leszek mit ír,mert eleinte rossz volt a benyomása,de aztán a végén tetszett neki nagyjából minden.Nekem az a magánvéleményem hogy az inti a pályán sztem közel azt tudja.Most már láttam pontosan merre is kell menni az enyémmel és sztem ezt egy 2.26-tal be is tudnám bizonyítani ami még 2 másodperc az elõzõhöz képest.
Az integra nekem csak azért tûnt gyorsabbnak mert lejjebb van a gép és valahogy gyorsabban pörög a motorja.Még 3-ban is elkapart kicsit kanyarban,de ezt én annak tulajdonítom hogy kanyarban volt és kopottak voltak a gumijai meg hogy 1000 kiló,sokkal rövidebb a váltó és nem esik vissza annyira a fordulat és ki van könnyítve is..Itt vannak a vidik csak 1-1 kör:
Saját:
Integra: