Én minden szervíznél cseréltetem a légszûrõt és a pollenszûrõt is. Ez a minimum.
Olyan is volt, hogy féltávnál cseréltem pollenszûrõt. Szerintem inkább ezekre kéne költeni elõször, aztán jöhet a sport illatosító, meg a turbó matrica.
A Corollában a mi esetünkben 15 ezernél még tényleg nem volt indokolt a lég- és pollenszûrõ cseréje, mindkettõ egészen jól nézett még ki.
Viszont 30 ezernél a pollenszûrõ már nagyon ronda volt, ezt szó nélkül cserére vette a szerelõ; ugyanakkor a szintén meglehetõsen ronda légszûrõt kifújkálás után még visszatette volna :szemforgat: ... Mondtam, hogy cseréljük csak ki szépen azt is. Nem értem ezt a nagy igyekezetet, hogy miért akarnak ennyire spórolni az ember helyett :rolleyes: ...
Bár ha jól emlékszem, Szeke magyarázta még anno, hogy ne tudjuk meg, az ügyfelek mekkora százaléka ért egyet azzal, hogy csak egy dolog számít: hogy a szervíz minél olcsóbb legyen :| ... A magunkfajta autóbuznyákokat leszámítva gyakorlatilag mindenki így gondolkozik. A szervízek meg már ráálltak erre az észjárásra, lényeg hogy a kedves ügyfél elégedett legyen :szemforgat: ... Azt persze már nem számítja ki a hülye barom, hogy ha mondjuk a mocskos légszûrõ miatt 15 ezer km-en át 100 km-enként mondjuk 2-3 decivel többet kajál az autója, az mennyibe is kerül :hmm: ...
![otlet :otlet:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/58_otletizzo.gif)
... :crazy: