Szûrõvel vigyáz, mert a légmennyiségmérõ érzékeny!
Menniyt áldoznál rá? Typhoon? 55ezer a tiedbe... rezonátor+cold air intake
Nekem jelenéleg sport betét van bennt, de szr :S most rendeltem netrõl K&N typhoont...
A szerelésnél szuti terjesztett egy k&n beszerelési manualt , ami elengedhetetlen ezekhez, ezt majd vedd figyelembe, amúgy gagyit ne tegyél bele, ekkor a BMC re gondoltam
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
de kajak durva hangja van a zárt direktszûrõnek, green asszem, de a K&N ,Simota meg barátaik jól mûxenek ( universálist nehogy.... )
Gyerta kábel, oks
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
de akkor szép benzint is adhatsz neki, azaz 98:)
VVTI controller, ezzel optimalizálhatod a levegõ és benzin arányt, neten sok leírás van róla, 220-400 dolcsiig vannak cuccuk, chip helyett ezt vegyél sztem, árban megfizethetõ...
A sport kat azért nem jó, mivel a visszajelzõd égni fog ( diagnosztikai, kipörgésgátló meg menet stabilizáló, meg abs, légzsák.... általába ezek... :S ) mert a hátsó lambdaszonda azt hivatott mutatni hogy mennyire mûxik a katalizátorod... és ha már nem a gyárui éreték sávban van, akkor szevaaaa van.... azaz a fent említett dolgok
![Szomorú :(](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/sad.gif)
ezért nem kellene a azt piszkálni, de ha mégis piszálod, akkor nehogy sport katit vegyél rá, felesleges annyi pénzt kidobni, én azt mondom tegyél rá bilincsekkel egy csövet a helyére így zeró folytás, nagy gázáramlás, azaz györsabban lepörög a moci és van hozzá egy egszerû cucc, amivel a hátsó lambda sondát lehet emulálni ( azért irtam bilincset, mert ha mûszakira megy akkor csak felemeled aztán visszafogatod....... jah gázgyorsítóóó... felejtõs, akkora vicc az egész amit még a bucsus árusok is kinevetnek, komolyan nekem volt már a kezemben, sõt haveromnak egyiknek van is a stilojában.... de ratyi, rendszerbe talán ok, ahol gázáramlás van számolva, de nélküle felesleges 20ezer plusz...
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
amit írtál, nah az jó ötlet, de a ts hátsó dobot ne tedd fel csak a közepet, a hátsó dobra azt a megoldást alkalmazdd amit írtam, még 1 középdob nagy átmérõvel +vég
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
nem fogod megbánni!
Kuplunk, ha gyorsan váltasz magas fordulaton, majd figyeldd meg hogy elnyúlik a váltás, azaz nem megy egy pár mp ig a kocsi ahogy kellene, mivel csúszik picit a kuplung magas fordulaton, nah ha ezt "improveolod
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
" akkor ez nem lesz, hanem beteszed azt húz mint a vihar...
Ha a sorrend érdekel akkor
1,Szûrõ
2,kipuff lebontás
3,kuplung tárcsa
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
4,VVTi controller APEXI AFC NEO, CAM-con
5,gyertya+kábel
ez alles zuzammen
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
130 ezer
Nah ha kell segítség hogy hol mit mikor honnan akkor szólj és szívesen segítek....
Üdv:
Zo