Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1589346 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2175 Dátum: 2008.03.17 12:16:18 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Azért kipróbálnám a Hiluxal is egyszer az euroringet :D

Bármilyen autóval ki lehet, ez nem autófüggõ és mindenképpen élvezetes, ha tudod a kocsi meg a saját határaiddal, akkor semmi gáz nem lehet. Amikor elõször írtam, hogy ki lehetne menni, meg hogy ez tök jó, akkor kaptam hogy de itt alig van Ts-e az embereknek, meg hogy féltik nagyon a kocsikat. Most ha jobban megnézem akkor másfél percig hajtod az autót vagy legyen 2 perc a hiluxxal :-) és ez olyan mintha este nagyon sietnél valahova és üres úton lendületesebben vennéd be a kanyarokat vagy a budafokiról elindulva elmennél majdnem érdig úgy hogy a kanyarokban is sietteted a masinát.
A hungaroring már durvább, de szépen tempósan kiautózva sem lehet semmi baja a kocsinak, ha nem mész bele 150-nel valami durva kanyarban. Én elsõre úgy láttam a hungaroringet .mintha egy úton mentem volna. Ha kanyart láttam fékeztem, ha meg egyenes akkor toltam neki, de azt eléggé.
Szóval annyi volt a különbség az utcai közlekedésemmel szemben hogy az egyenesekben addig mentem, amíg meg nem láttam a kanyart. Persze most már jóval tovább nyomom neki és késõbb kezdek el fékezni, tudom milyen kanyar jön és elmondtak már pár dolgot hogy is kéne kanyarodni. Ezzel csak azt akartam mondani, ha el tudsz vezetni egy autót a-b-be akkor ezzel sem lesz gondod. Fõleg akkor vannak csatt-ok amikor pl múltkor egy subarus elfékezte magát a hungaroring célegyenesében és kisodródott.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2176 Dátum: 2008.03.17 12:37:44 »
sZUTI,

én sztem már nem bérelnék oktatót, ha itt vagy TE, több tapasztalatod lehet már mint pár oktatónak ha minden 7végén ott szúrod!

Most is voltál?

Mennyibe fáj egy ilyen story?

Ha egyszer mész szólsz? mert kíváncsi lennék, hogy milyen instrukciókat kaptál még anno? és egy körben felvázolhatnád tudatlan ismerõsödnek!

Fékek egyben még?
Betét tárcsát nem cserélsz? OMP tárcsa +betét? vagy C-one tárcsa + betét... azokat éremedes megnézni a honlapon, ott megint minden van, csak nem óccsóért, meg ugyebár amig elére a sport betét az üzemi hõmérsékletet... tehát nem tom közútón mit szólna a dolog... erre erre lennék kíváncsi hogy valaki használ e ilyet közúton?

C-one nál complett ECU van a Cori TS hez, Rally racing ECU ;) meg transmission 270 ezer Jenben ;)
wazz nyernék a loteryn kajak beszálnék egy ilyen storyba... de akkor minden...
Addig meg csak apránként.... Dszûrõ stb..

Sajna ez a helyzet ebben a "qrva-Gyurcsi" országban... :)

byz

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hi.
« Válasz #2177 Dátum: 2008.03.17 13:06:05 »
A múltkori euroring elõtt cseréltem fékbetéteket úgyhogy most még nagyon rendben van mind és furamód nem is melegszik fel annyira hogy használhatatlan legyen inkább a gumi melegszik fel hamarabb,bár ezek a toyo-k nagyon fognak,csak utcán valahogy beleér 215 45 17-es mint a kompison...pedig csak 2 cm van ültetve.Meg kell nézetnem a nagyobb huppanóknák amikor lefelé billen a kocsi.Most 1 órát mentem ami 2szer fél óra és az 8000.Mondjuk  összesen 10-ért tankoltam,elõtte 6 utána 4 és haza is jutottam.Istrukciókat 1szer kaptam az sbkm-es Mór Csabitól meg videót mutattam meg annak a srácnak aki az euroringen vezeti ezt a tanfolyamot,de még ebben a mostani vidiben is talált 3-4 hibát.2-t már tudok is hogy hol és értem is,mert mutatott egy videót ahol õ meg egy tesztre kapott 3000-res z4-est és ugyanannyit ment mint most én az utolsón.összehasonlítottam a 2 vidit többször is és 2 helyen látom másképpen megy,pedig azelõtt a 2 hely elõtt vezettem majdnem 1 másodperccel,de ott más íven megy és gyorsabban tud belemenni abba a következõ szimpla meg dupla kanyarkombinációba.így visszaszerzi azt az 1 másodpercet.
A nissan-os gyerek áradozott a projectmu betétekrõl,nekem most szimpla ferodo van ami nem az utcai meg nem a racing hanem a sport változat.I racingból van egész szett is tárcsával mindennel,de a srác aki forgalmazza azt mondta hogy az utcán használhatatlan hidegen.Néztem az az oldalt hát a tuning ecu több mint 1 milla ha jól emlékszem és 270ezer yen is több mint 5 kiló.Ebbe azért nem esek bele.Akkor inkább egy greddy e-manage...

Most elõször nem szóltam csak,mert amikor szóltam sem ugrott rá senki és igazán csak a gumikat akartam megnézni mit tudnak.Itt a vidi ha nem láttad volna.



Az utolsó 2 kör az 1.31-es amikor nincs elõttem a nissan...

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2178 Dátum: 2008.03.17 13:29:53 »
4 et vettél Toyoból? vagy csak elõre?

A vidit csak este tom +nézin :)

Aztán melyik jobb? P-zero vagy Toyo?

Fékeket akkor ferrodó van bent? elöl hátul?

fékhatása milyen?

a MAGYAR Gyári 18 elõre 12 hátraez mennyiben osztják? (azért magyar mivel más országban más típust adnak, csak jóhazánkban nem....s:S )

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Hi.
« Válasz #2179 Dátum: 2008.03.17 13:31:24 »
Idézetet írta: "Szuti"
A múltkori euroring elõtt cseréltem fékbetéteket úgyhogy most még nagyon rendben van mind és furamód nem is melegszik fel annyira hogy használhatatlan legyen inkább a gumi melegszik fel hamarabb,bár ezek a toyo-k nagyon fognak,csak utcán valahogy beleér 215 45 17-es mint a kompison...pedig csak 2 cm van ültetve.Meg kell nézetnem a nagyobb huppanóknák amikor lefelé billen a kocsi.


Szuti, a Ttoyo R888-asok milyenek? Utcára nem brutál, nem inkább pályára és versenyre vannak kitalálva? Nekem Toyo T1-R-esek vannak fent, sokkal jobb mint a gyári Bridgestone Potenza, én elégedett vagyok velük!
Toyota Yaris T SPORT
153



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2180 Dátum: 2008.03.17 13:35:57 »
a gumi nagyon durva 4-et vettem... esõben azt mondják óvatosan.Akkor úgysem tolom neki és most azóta pont volt esõ és semmi gáz.Utcán meg nem hiszem hogy rosszabb mint egy sima,de ha pályán bemelegszik akkor nagyon jól tapad.3 másodperccel mentem jobbat mint múltkor a paradával.Ez azért sok nagyon!A ferodónak 16-12 az ára asszem ha ezt kérdezted.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2181 Dátum: 2008.03.17 13:41:00 »
Erre voltam csak kíváncsi, hogy olcsóbb e mint a gyári..... Látom jah.

Gumi mit saacolsz hány km fog bírni? a pzeroban mennyi km volt?

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2182 Dátum: 2008.03.17 14:15:05 »
Az a gáz. hogy igaz normál tempóban fogy csökkentést hoz, de ha jobban szól a dob meg kajak üvölt a szûrõ, akkor nem tudod megállni, hogy ne szabass vele :) legalább is én nem!

A szûrõvel vigyázz.... a tiednek is bekever, sztem koppintsd le a typhoon beszerelését, és a MAS-t (mass air sensor) t is be kell renni, a gumicsõre ne tegyél rá dszûrõt! vagy egy csõvel toldd meg!

Gyertyák.... nem rossz ötlet, vannak ahhoz sport gyújtókábelek, sport katot ne!!! akkor már a hátsó lambdádat is emulálni kell -> nem lesz TRC VSC-d meg ABS :) mert bezavar az ECUnak, nah ezt megtom azért oldani, 3-5ezerbõl :)

én a TE HEYLEDBEN egy sport szinter kuplung tárcsát tennék bele, mert az a baj ha gyorsítasz és kapcsolsz akkor a kuplung csúszik rendesen, és hiába kapcsolsz gyorsan ha elcsúszuik a kuplung...

Ezzel rettentõ módon odatenne a gépnek ( csak a motortartó bakokat kell megerõsíteni, de sztem egy 30ban kompletten megvan! +szerelés  )

Ne költ sport dobra sokat, inkább egy középdobot szerezz 56 - 60 as átnérõig, aztá felhegeszteni egy véget... ennyi.... jobb mint akár melyik tört sport dob.... szinte 0 folytás, lehet hogy a hangja nem kajak mély morajló, de nekem az spec nem is teccik, a katalizátor helyett a középdobot cseréldd nagyobb átmérõjû egyenes közép dobra!

lendkereket is lehet a tiedbe is és az sem sok 40-50 ezer tõl e-bayen...

Enyém is ki van fizetve  :kacsint:


HOL VAN AZ A SRÁC AKI turbósítani akarta a CORIJÁT????

Nah remélem ezekkel hozzájárultam építõen a terveidhez ;)

Zo

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2183 Dátum: 2008.03.17 14:29:27 »
A gumit nemtom meddig bírja majd,de nem lesz gyorsulás sztem nyáron kimegyek 2-3 alkalommal és a többi pálya.1000szer jobb és vezetni is megtanulok mégjobban...

Mozsonak elakadt a storyja ahogy hallottam,de részleteket nem mondott.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2184 Dátum: 2008.03.17 14:39:10 »
Ne ***....

Aztá honnan jött ez a trailer info?

Akkor contactálni kell vele, hogy a tartalomjegyzéket átfutva mi se fussunk bele abba a részbe....

:)

Azt httem hogy egy Ts adta meg magát....  :kormom:

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2185 Dátum: 2008.03.17 15:07:39 »
Szûrõvel vigyáz, mert a légmennyiségmérõ érzékeny!

Menniyt áldoznál rá? Typhoon? 55ezer a tiedbe... rezonátor+cold air intake
Nekem jelenéleg sport betét van bennt, de szr :S most rendeltem netrõl K&N typhoont...
A szerelésnél szuti terjesztett egy k&n beszerelési manualt , ami elengedhetetlen ezekhez, ezt majd vedd figyelembe, amúgy gagyit ne tegyél bele, ekkor a BMC re gondoltam :) de kajak durva hangja van a zárt direktszûrõnek, green asszem, de a K&N ,Simota meg barátaik jól mûxenek ( universálist nehogy.... )

Gyerta kábel, oks :) de akkor szép benzint is adhatsz neki, azaz 98:)

VVTI controller, ezzel optimalizálhatod a levegõ és benzin arányt, neten sok leírás van róla, 220-400 dolcsiig vannak cuccuk, chip helyett ezt vegyél sztem, árban megfizethetõ...

A sport kat azért nem jó, mivel a visszajelzõd égni fog ( diagnosztikai, kipörgésgátló meg menet stabilizáló, meg abs, légzsák.... általába ezek... :S ) mert a hátsó lambdaszonda azt hivatott mutatni hogy mennyire mûxik a katalizátorod... és ha már nem a gyárui éreték sávban van, akkor szevaaaa van.... azaz a fent említett dolgok :( ezért nem kellene a azt piszkálni, de ha mégis piszálod, akkor nehogy sport katit vegyél rá, felesleges annyi pénzt kidobni, én azt mondom tegyél rá bilincsekkel egy csövet a helyére így zeró folytás, nagy gázáramlás, azaz györsabban lepörög a moci és van hozzá egy egszerû cucc, amivel a hátsó lambda sondát lehet emulálni ( azért irtam bilincset, mert ha mûszakira megy akkor csak felemeled aztán visszafogatod....... jah gázgyorsítóóó... felejtõs, akkora vicc az egész amit még a bucsus árusok is kinevetnek, komolyan nekem volt már a kezemben, sõt haveromnak egyiknek van is a stilojában.... de ratyi, rendszerbe talán ok, ahol gázáramlás van számolva, de nélküle felesleges 20ezer plusz...  :)  amit írtál, nah az jó ötlet, de a ts hátsó dobot ne tedd fel csak a közepet, a hátsó dobra azt a megoldást alkalmazdd amit írtam, még 1 középdob nagy átmérõvel +vég :) nem fogod megbánni!

Kuplunk, ha gyorsan váltasz magas fordulaton, majd figyeldd meg hogy elnyúlik a váltás, azaz nem megy egy pár mp ig a kocsi ahogy kellene, mivel csúszik picit a kuplung magas fordulaton, nah ha ezt "improveolod :)" akkor ez nem lesz, hanem beteszed azt húz mint a vihar...

Ha a sorrend érdekel akkor
1,Szûrõ
2,kipuff lebontás
3,kuplung tárcsa :)
4,VVTi controller  APEXI AFC NEO, CAM-con
5,gyertya+kábel

ez alles zuzammen :) 130 ezer

Nah ha kell segítség hogy hol mit mikor honnan akkor szólj és szívesen segítek....

Üdv:
Zo

BeNZiN

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
TS
« Válasz #2186 Dátum: 2008.03.17 15:15:59 »
Idézetet írta: "tutinet"
Naja, ez van egyre többet dolgozok én is egyre kevesebb reálbérért.

Viszont a kocsim - ugyan nem egy TS - de legalább ki van fizetve, no hitel, no para, ez is valami. :pofa:

Pár gyorsítási dolgon gondolkodom, mint pl. Brisk gyertyák, sportlégszûrõ, sportkata, meg sportkipufogó. Ha ezzel nyerek +8-10 LE-t , némi fogyasztáscsökkenést normál tempóval, akkor már megérte, nem is kell 100 ezreket költeni rá.


Amit irtál az a tipikus fölösleges pénzkidobás. Vegyél egy hangosabb sportkipufogót, egyedül az ér valamit és az se a plusz lóerõk miatt hanem mert legalább az az érzésed meglesz, hogy valami történik amikor rálépsz a gázra.
egy 1.4-es kocsi sose fog jól menni, max ha raksz rá egy turbot, de talán még akkor se.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2187 Dátum: 2008.03.17 15:26:59 »
Benziné is egy vélemény :)

De én ragaszkodok az enyémhez :)

Benz elvitték a cuccot?

HOgy teccik ez a szar sárdi? ezen lesz az ITSF :S

Jah indulhatsz a rookiban mivel uj ranglista van :)

Nem Leszel a párom pénteken rookie párban??

zo

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2188 Dátum: 2008.03.17 16:02:53 »
Ugyanezt mondtam mint Benzin hogy nem lehet nagy csodákat várni 30-40ezer forintos tuningtól...Akkor inkább gyûjts és vegyél TS-t ha van rá lehetõséged...

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2189 Dátum: 2008.03.17 16:29:26 »
Partly agree....

Azt is figyelembe kell venni, hogy Szuti is már ráköltött jó pár 100 at és nem lett 250 Le s a gép, de nem megy szarul... sõõõt :), de a menetstabilitása meg ehhez kapcsolódó dolgok jók lettek, kifinomultabbak!

De ugyebár a feeling a lényeg, tehát ne légy lehangolva, szolidan csináldd bátran, csak az elõttem szólóak commentjét azért tényleg vedd figyelembe!!

Én is húztam egy 89 es corollát szívó dieselt :) 400ezret tettem bele, spoiler, hang egy kis motor biz bassz.... de jó érzés volt hogy én csináltam...


szal azé okosan szolidan amiket felsoroltam nem húzosak és ugyebár +130ezerbõl nem lesz tsed sem... akkor inkább civic vti, de nekem az is nagyon bejön occsó zséért, tuning és nyûhetetlen....


Üdv:
Zo