Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1589357 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí.
« Válasz #2160 Dátum: 2008.03.16 13:09:17 »
Most néztem 2.5mft-ért van egy TS 2002-es szép állapotban.Peti is azt nézte és a Tiéd alig kicsivel kevesebbet érhet.Bár ha  ingatlanozás van a dologban akkor úgy nehéz...

Az euroringes srác egy barátom barátja.Amúgy 95ezer plusz áfa egy 1napos tanfolyam ahol adnak egy astrát és van elméleti oktatás is:

http://pole.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27

Nekem is szívességet tesz a srác hogy eljön persze mondtam hogy kifizetemn a benzinjét meg viszek neki valamit vagy valami mert nem akarom hogy kellemetlen legyen viszont nem tudom azt megcsinálni hogy azt mondom neki hogy bocs,de hoztam még 3-4 embert,mert az gáz.Azt viszont vállalom ha lesz egy szervezett összeröffenés ott akkor szívesen megmutatom majd amit mutat meg mond a srác.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Na mi történt ma velem teljesen véletlenül?:-)
« Válasz #2161 Dátum: 2008.03.16 13:16:18 »
Idézetet írta: "Lymphater"
Pontosan ezért írtam, hogy egy erõs hátsókerekes autót vezetni gyorsan, bizony nagyon nehéz, ha elméletben gyorsabb is lehetne, mint elsõkerekes társa.

Nemcsak elméletben, gyakorlatban is gyorsabb. Csak kell hozzá egy megfelelõ pilóta. Ez a Nissanos rossz volt nézni, hogy mit csinált - levett gázzal, xar íveken botladozott át a kanyarokon, utána meg nekiállt a gázt rugdosni, mikor meg ettõl megindult a kocsi fara, akkor beparázott és megint lekapta a gázt :nemnem: ... Úgyszólván csak az egyenesekben mert gázt adni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hí.
« Válasz #2162 Dátum: 2008.03.16 13:22:20 »
Idézetet írta: "Szuti"
Na szóval csak azt akartam hogy a kocsija nagyon jó volt,mert minden csináltatott volt rajta komoly cégek által:nismo,project mu,tein.Olyan állítható magasságú futómûve volt amit menet közben egy motorral lehet állítani.Na egy olyat bevállalnék én is.Amikor ment elõttem akkor 1.36-ot mentem aztán az utolsó 2-ben 1.31-et.Van egy srác aki pályaautózást oktat kint az euroringen megmutattam neki ezt is meg a múltkoriakat is és még 4 5 helyen mondta hogy teljesen rossz az ív:-(Még ennél is sokkal gyorsabban be tudnám venni azokat a kanyarokat azt írta hogy padlógázon gázelvétel helyett:-)Ez viszont azt jelenti hogy legalább 2-3 másodperccel még jobb bidõt tudnék még menni ennél is.Az viszont már nagyon bitang idõ.A type r,focus st,mazda 3 mps,leon cupra,s3 audi 1.31-1.32 ig mentek egy öszehasonlító tesztben szóval ez amit most mentemm már sztem elég jónak számít....Ezt akartam írni:-)


Hát azért olyan ember, aki magától, autodidakta módon rájön, hogy mik az ideális ívek és mi az optimális autókezelés, nagyon kevés van :roll: ... Ezek a született versenyzõk, az a nagyon apró kisebbség. A többieknek, akik tehetségesek de nem zsenik, meg ott vannak az oktatók. Ezért írtam korábban is, hogy nagyon vágynék rá, hogy valaki egyszer tisztességesen megtanítson vezetni :szemforgat: ... Érzem én nagyjából hogy mit kéne csinálni, de azért sok szituban nagyon messze vagyok a maximumtól, amit ki lehetne az adott kanyarból hozni :| ... A te videódat nézve is ez volt az érzésem - hogy nagyon jó, de itt-ott van benne némi esetlegesség, amit megszüntetve még lehetne faragni az idõbõl.

Van egy marha jó videó errõl a Youtube-on, amiben Jackie Stewart tanítja az egyik Topgearos arcot, pályán, asszem egy TVR-el. Kitartó gyakorlatozás után valami egészen brutális mennyiséget lefaragnak a srác eredeti idejébõl :o ... Érdemes rákeresni, nagyon tanulságos!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí.
« Válasz #2163 Dátum: 2008.03.16 13:46:02 »
Velem az van hogy 13-4 évesen jártunk gokartozni a vidámparkba és ott ezzel véget is ért a dolog:-)Azt gondolom nálam a versenyszellemmel sosem volt  gond.A srác aszonta hogy ha valaki bemegy az utcáról úgy hogy életében nem volt pályán akkor is simán 3 másodperccel jobbat tud menni az okítás után.Ha meg még érzéke is van hozzá akkor sokkal jobbat.Hát igen finomítani még kellene érzem hogy nagyjából merre kéne menni,csak van olyan rész ahova túl gyorsan megyek be így becsúszok aztán már lassabban más íven jövök ki.Na ehhez kell minél többet menni vagy meghalgatni az okosokat és utána megvalósítani azt amit mondanak.Most ez lesz:-)Tegnap volt kint egy subaru is õ 1.34-et ment,Az sbkm-es srácok az imprezákkal evokkal amik 350 pacisra vannak húzva és slickekkel mennek 1.24-1.27-et.Tehát ha még 3 másodperccel jobbat tudnék menni akkor az 1.27-28 durván jó idõ lenne,de sztem azt nehéz már kihozni a kocsiból.Az integra is 1.29-t megy,pedig annál jobb a hasonló motorkarakterisztikájú autókban pályán nincs jobb elsõkerekes.

Palaczk erre gondolhattál:


Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2164 Dátum: 2008.03.16 16:36:40 »
Idézetet írta: "tutinet"
Hazafelé ezen felbuzdulva Hungária körúton mindenkit letoltam az útról :) Komoly, többen sávot váltottak így ameddig elláttam üres sávot kaptam. No vissza 3. gázt neki kilo20-ig rögtön fölment utána lassú autó kikerül majd megint. Pont elkaptam a zöldhullámot. :vezetes:  :vezetes:  :vezetes:

Nocsak, nocsak, akkor mégsem minden száguldozó :arrow:  egy elvetemült, felelõtlen balfék :?:  :otlet:

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2165 Dátum: 2008.03.16 16:46:15 »
Idézetet írta: "Szuti"
http://www.youtube.com/watch?v=lzhhkOg2QtY


Jó videó :10:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2166 Dátum: 2008.03.16 17:14:08 »
Köszi:-).
Miután lement a nissan mentem 2 1.31-et jól is éreztem magam tõle,persze ez csak akkor derült ki amikor a videót megnéztem...Azt kéne megszervezni hogy az indexes celicafórumos skacokkal együtt kimennénk megint valamikor,de elõtte sztem átnézetem a kocsit hogy stimmeljen benne minden.
Ott akkor kb toyotások 8-10 különbözõ autóval lennénk és többen is jöhetnek nézõnek,esetleg utasnak is,mert ingyen be lehet jönni nézelõdni,esetleg lehetne csinálni komolyabb fotókat is vagy videót.Remek lenne bemutatónak  a klubnak is hogy ilyenek vagyunk,ezt tudjuk...
Megkérdeztem azt is hogy mennyi lenne a kizárólagos délelõtti pályafoglalás.2500 euro.A délelõtti minden 2.félóra 1000 euro.Ezek húzós árak és az sbkm-es srácokat is megkérdeztem hogy kb 8-10 autó fér el a pályán maximum.Így a létszám is megfelelõ lehetne vagy csinálnánk 2 csoportot,úgyis félórás bontásban lehet menni.
Szóval jobban megéri ha aki autózni akar befizeti a délelõtti 14ezret és ha mákunk van akkor nem lesz tömeg...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hí.
« Válasz #2167 Dátum: 2008.03.16 19:27:43 »
Idézetet írta: "Szuti"
Palaczk erre gondolhattál:


Erre bizony! Kulcsmondatok:

"Túl sokat gondolkozol azon, hogy hogy kéne csinálni, ahelyett hogy figyelnéd hogy mi következik"

"A kanyar kijárata sokkal fontosabb, mint a kanyar bejárata"

"Sose lépj rá a gázra mindaddig, amíg tudod, hogy nem kell kell újra leszállnod róla"

Na igen. És az adatok: ugye 2:26-ról lefaragták a srác idejét egy délután alatt 2:06-ra - elképesztõ! Egy olyan fickóét, aki biztos, hogy "civil" viszonylatban nagyon jól tud vezetni. Az meg, hogy Stewartnak 1:58-as ideje volt - hát, na ja, nyilván nem véletlenül érte el az eredményeit :wink: ...

------------------------------------

A versenyszellemmel nálam sem lenne gond - a késztetésem megvan hozzá, elég gyakran nem is tudok ellenállni neki. Igazából csak az fog vissza, hogy rettenetes lelkifurdalást okoz a motor megkínzása, ezért pl. az állórajtos drag szitukat nem is nekem találták ki - viszont egy kanyargós hegyi utat, vagy egy kapaszkodósávos helyet az országúton már inkább. 9 évig volt Moszkvicsom, és sosem hagytam ki egy alkalmat sem arra, hogy kimenjek a hegyi utakra csúszkálni, ha leesett a hó - ez adott némi elõképzettséget :pofa: ... Igazi pályán viszont még sosem mentem, pedig nagyon szívesen kipróbálnám.

De mi a helyzet a gumikkal :?: Gondolom, egy ilyen száguldozás a ringen azért meglehetõsen hamar lemészárolja õket :roll: ... Az nekem tanulságos volt, mikor Orfûn az egyik klubtalin két kört mentem a Carinával a szlalompályán, és már ettõl rémesen nézett ki utána az elsõ gumik külsõ széle, kis darabok szakadtak ki belõlük :shock:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

LML

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 253
TS
« Válasz #2168 Dátum: 2008.03.16 20:42:57 »
Na, holnap délelõtt jönnek megnézni a kocsit, full kp-ra akarják elvinni.
Úgylátszik mégis van valaki aki értékeli a gyári tuningot, és a makulátlan kocsit... :)

Az a baj, hogy tuti bánni fogom ha eladom, de késõbb meg azt bánnám meg, hogy nem adtam oda.

Ha nem alkudozik sokat a srác akkor lehet, hogy a napokban kezdhetem a következõ autó keresését.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #2169 Dátum: 2008.03.16 21:30:48 »
Palaczk!

Ha picit gyorsabban vennéd a kanyarokat, akkor nem teljesen szögletesre kopnak a gumik, és néhány gyorsabb kanyar nem kezdené kitörni a peremét! :D
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #2170 Dátum: 2008.03.16 21:36:20 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Palaczk!

Ha picit gyorsabban vennéd a kanyarokat, akkor nem teljesen szögletesre kopnak a gumik, és néhány gyorsabb kanyar nem kezdené kitörni a peremét! :D


Ühüm :otlet:  :nagymosoly: ... Csak hát a Carina apám autója volt, õ meg úgy vezet, ahogy anno 37 éve egy profi öreg hivatali sofõrtõl tanulta :) ... Óvatosan és finoman, azzal a legfõbb céllal, hogy az utasai komfortosan érezzék magukat, és a technika minél kevésbé amortizálódjon.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2171 Dátum: 2008.03.16 21:39:37 »
Idézetet írta: "LML"
Na, holnap délelõtt jönnek megnézni a kocsit, full kp-ra akarják elvinni.
Úgylátszik mégis van valaki aki értékeli a gyári tuningot, és a makulátlan kocsit... :)

Az a baj, hogy tuti bánni fogom ha eladom, de késõbb meg azt bánnám meg, hogy nem adtam oda.

Ha nem alkudozik sokat a srác akkor lehet, hogy a napokban kezdhetem a következõ autó keresését.


Pont ma néztük a kocsid, egyik ismerõs Yaris TS-t keres, de 2milla a plafon így...... Viszont továbbra is  :10: az (ex)autód. :roll:

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #2172 Dátum: 2008.03.16 21:47:23 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ühüm :otlet:  :nagymosoly: ... Csak hát a Carina apám autója volt, õ meg úgy vezet, ahogy anno 37 éve egy profi öreg hivatali sofõrtõl tanulta :) ... Óvatosan és finoman, azzal a legfõbb céllal, hogy az utasai komfortosan érezzék magukat, és a technika minél kevésbé amortizálódjon.

Használtautó vásárláskor szoktam figyelni a gumikat, ha az elsõknek nincs lenyalva az oldala, esetleg ugyaúgy sarkosra kopott, minta hátsó, no az a kocs tuti nincs széthajtva - persze ezer más baja lehet.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2173 Dátum: 2008.03.17 09:52:24 »
Hát a gumikkal az a helyzet hogy kopnak!!!Meg ugye pályán minden kicsit erõsebben kopik jobban használódik,de azért ne arra gondolj hogy nem fogsz tudni hazamenni.Az euroringen nem is annyira mint a hungaro vagy pannóniaringen.Ott sokkal nagyobb sebességgel lehet bevenni a kanyarokat szóval ez kíméletesebb az egész.Utcai autóval is élvezetes lehet ha csak annyira egyben van hogy nem esik szét.Volt egy srác aki pl egy bmw 120d-vel is 1.33-at ment persze a nyomaték miatt meg valószínûleg tudta kezelni a kocsiját.A túl erõs autóval azért nehéz ,mert ha túl hamar adsz gázt akkor elcsúszik a segge az elsõkerekesnél meg csak forog a kerék és tolja az orrát.Az is fontos hogy meg kell találni a kanyar közepét és oda behúzni a kocsi orrát,de nem beesni és akkor kigyorsítva lehet kijönni a kanyarból és a pálya melletti részt is ki lehet használni a jobb gyorsulás érdekében.

LML kiváncsi leszek akkor hogy alakulnak a dolgok ha elmegy a kocsid és kitaláltad mit veszel helyette:-)))

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #2174 Dátum: 2008.03.17 11:56:11 »
Azért kipróbálnám a Hiluxal is egyszer az euroringet :D
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!