Palaczk erre gondolhattál:
Erre bizony! Kulcsmondatok:
"Túl sokat gondolkozol azon, hogy hogy kéne csinálni, ahelyett hogy figyelnéd hogy mi következik"
"A kanyar kijárata sokkal fontosabb, mint a kanyar bejárata"
"Sose lépj rá a gázra mindaddig, amíg tudod, hogy nem kell kell újra leszállnod róla"
Na igen. És az adatok: ugye 2:26-ról lefaragták a srác idejét egy délután alatt 2:06-ra - elképesztõ! Egy olyan fickóét, aki biztos, hogy "civil" viszonylatban nagyon jól tud vezetni. Az meg, hogy Stewartnak 1:58-as ideje volt - hát, na ja, nyilván nem véletlenül érte el az eredményeit :wink: ...
------------------------------------
A versenyszellemmel nálam sem lenne gond - a késztetésem megvan hozzá, elég gyakran nem is tudok ellenállni neki. Igazából csak az fog vissza, hogy rettenetes lelkifurdalást okoz a motor megkínzása, ezért pl. az állórajtos drag szitukat nem is nekem találták ki - viszont egy kanyargós hegyi utat, vagy egy kapaszkodósávos helyet az országúton már inkább. 9 évig volt Moszkvicsom, és sosem hagytam ki egy alkalmat sem arra, hogy kimenjek a hegyi utakra csúszkálni, ha leesett a hó - ez adott némi elõképzettséget :pofa: ... Igazi pályán viszont még sosem mentem, pedig nagyon szívesen kipróbálnám.
De mi a helyzet a gumikkal
![kerdojel :?:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/07_kerdojel.gif)
Gondolom, egy ilyen száguldozás a ringen azért meglehetõsen hamar lemészárolja õket :roll: ... Az nekem tanulságos volt, mikor Orfûn az egyik klubtalin két kört mentem a Carinával a szlalompályán, és már ettõl rémesen nézett ki utána az elsõ gumik külsõ széle, kis darabok szakadtak ki belõlük :shock: