Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1589808 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
-
« Válasz #2130 Dátum: 2008.03.12 23:05:32 »
OK Tutinet, akkor remélem szent a béke!   :D    

A Celica amúgy valóban egy lenyûgözõ autó a maga nemében. Annyira eltalálták, hogy a mai napig az újabb kiadású sportkocsiktól is sokkal jobban tetszik a formája. Mind a régi, mind az új. Talán formára csak csak az új RX8-as tud mellé jönni a szememben. (Na jó, persze ha nem kell elrugaszkodni a földtõl..., ki tud egy Aston Martint megfizetni...(árát+fogyasztását  :kacsint:  ))

Totalcar, népítélet -> nem kell szentírásnak venni szerintem; jó kiindulópont az összesített átlag (csillagok száma), de van benne jópár elfogult vélemény, direkt lehúzás, mint minden hasonló helyen. Ezért szerintem többet mond egy átlag, mint egy-egy egyedi bírálat (kellõ számú hozzászólás esetén).

fúrt-mart: ha már nem sokan válaszoltak, akkor én most megteszem ezt jobb kezem nyújtásaként (felvállalva hogy esetleg a történtek után nem is adsz a véleményemre).  Tényleg véleményként írom, ne vedd "kioktatásnak".
Ha úgy vesszük a TS-re is elég a sima tárcsa egy jó betéttel. A gyári betét Magyarországon sajnos nem a legjobb. A jobb fék szükségességét egy Corollán a normálistól eltérõ használat teheti szükségessé. Ha lámpától lámpáig felmész 140-re és vissza nullára (akár többször is), akkor nyilván a normál fék el fog melegedni. Ezt kiküszöbölendõ elkellhet egy hõtûrõbb betét + jobb hõelvezetõ tárcsa, ami mondjuk belsõ hûtésû, fúrt, mart, hogy a puhább betét porát minél jobban kivesse a fékezõ felületrõl. Ha gyakran szükséges akkor érdemes befektetni jobb fékre, de mindezek mellett szép kis kompromisszumokat kell átgondolni:
- a jobb betét drágább
- a betét ha magas hõfokon jól fog, akkor alacsony hõfokon nem annyira (gondolj bele hányszor forrósodott át tárcsád eddig, amikor jobb lett volna az ilyen betét)
- amelyik betét alacsony és magas hõfokon is jó, az még drágább
- ha elfogadható árú a betét és "jól fog", akkor az jellemzõen puha, így hamarabb kopik, tehát még drágább
- ha fúrt vagy mart a tárcsa, akkor a betétet még jobban "darálja", még hamarabb kopik
Tovább nem írom hogy: nagyobb tárcsa->nagyobb kerék, több dugattyú->drágább caliper, mert az már messze nem a mi kategóriánk.
Budapesten ha felrak az ember egy Corollára egy fúrt-mart tárcsát szuper betétekkel a 4 kerékre, akkor többször fog leizzadni attól hogy "már megint majdnem belémjöttek hátulról", mint ahányszor megnyugodni hogy "na most se melegedett el". Sajna bizonyos szinten alkalmazkodni kell a környezethez is. A Mazdámon jobb volt a fék mint a TS-en, és ha hiszitek ha nem, ez annyit jelentett simán, hogy a fékezési stílust hozzá kellett igazítani itt a városban.
Persze nem bánnám ha gyárilag olyan fék lenne a TS-en ami 3-4 0-140-0 után sem nyúlna el...

toronymerevítõ: megintcsak akkor jön elõ az elõnye, ha használod a kocsit rendesen kiváltképp kanyarban. Viszont a Corolla felépítése olyan, hogy egy ültetés nagyságrendekkel közelebb hoz téged a jó stabilitáshoz, mint a toronymerevítõk. Na persze Bp-en az ültetés is extrém sport....

Egyszóval lehet beleölni a pénzt, de azt csak saját magunk szórakoztatására érdemes. Egyéb esetben jobban megéri a pénzt félretenni, és hamarosan kijön belõle az eggyel nagyobb modell, ami alapból erõsebb.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2131 Dátum: 2008.03.12 23:06:51 »
Én is vezettem az új type r-t jól ment bár nemtom az enyémmel mit ment volna:-)Ezeken kívül meg hogy csak digitális a kilóméteróra nagyon tetszett.
Ami nem tetszett az hogy sztem akadozott a váltója és nagyon kemény volt a futómû gondolom a 18-as kerekek miatt is...Ennek ellenére ha kéne választanom mást a ts helyett és mondjuk ithon lehetne kapni a jdm változatot ami jóval erõsebb akkor azt vennék.Remélem emiatt nem köveztek meg:-)Csak azért merek ilyet írni,mert nem hajlandó senki auris ts-t gyártani és nem érdekelnek az emissziós cuccok:-)))

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re: Hí All!
« Válasz #2132 Dátum: 2008.03.12 23:10:41 »
Idézetet írta: "Szuti"
Így lesz. Gyere TS77 Te is és akkor lehet egy kics TS párbaj a kerepesin amikor már nincs annyira tele :-)
Én megyek egyedül is mert megígértem, de párban jobb a móka :-)


Szuti Te nagyon fened már a fogad a kis bestiáddal az én gyári állapotú vackomra!  :lol:
Hol lesz, hány órától? Sok jó nem látszik péntek estére, valszeg késõn végzek, de ha csak egy mód van akkor megyek!

Csak akkor a csomitartóból ki kell venni legalább az odaköltöztetett kipufogó dobot, hogy legalább közelrõl lássam a kocsid seggét  :nagymosoly:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hí All!
« Válasz #2133 Dátum: 2008.03.12 23:15:31 »
Nem olyan nagyon:-) persze az adrenalin azért dolgozik bennem rendesen ilyenkor,de inkább csak az lenne jó,ha nem egyedül lennék ott TS-sel,mert múltkor a tali elején is úgy ültem ott mint egy kuka,meg vagánykodni sem akartam,de így ha ketten mennénk izgalmasabb lenne és tudnánk vinni több embert is váltva ha érdekel még valakit...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
TS
« Válasz #2134 Dátum: 2008.03.12 23:16:19 »
TS77: Nehogy úgy járj, mint Szuti, akit szegényt akaratomon kívül megszivattam, így link helyett leírom:
Minden pénteken 20.00-tól opcionális befejezéssel mikrotali az Örs vezér térnél lévõ McDonald's intézményben. Kerepesi-Keresztúri sarok. A csajok ne rémisszenek meg az asztalnál!  :ordog:

Idézetet írta: "Szuti"
...mert múltkor a tali elején is úgy ültem ott mint egy kuka...
Nyugi, mindenki így kezdte.  :szemez:
         

Peti

  • Vendég
Re: Hí All!
« Válasz #2135 Dátum: 2008.03.12 23:29:19 »
Idézetet írta: "Szuti"
Nem olyan nagyon:-) persze az adrenalin azért dolgozik bennem rendesen ilyenkor,de inkább csak az lenne jó,ha nem egyedül lennék ott TS-sel,mert múltkor a tali elején is úgy ültem ott mint egy kuka,meg vagánykodni sem akartam,de így ha ketten mennénk izgalmasabb lenne és tudnánk vinni több embert is váltva ha érdekel még valakit...
Én is kimennék, de a péntek este nem jó :?

Mondjuk Szutival tavaly nyáron 2x-3x összefutottunk a Körúton, úgy full spontán :kacsint:  (mondjuk egyszer nem vettél észre, éppen "menekültél" valaki elõl :lol:  :wink:

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
:)
« Válasz #2136 Dátum: 2008.03.12 23:46:43 »
Tehát McDonald's, "csajos" asztal :)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
TS
« Válasz #2137 Dátum: 2008.03.12 23:56:05 »
Egen. Újabban rászoktunk az ovis szülinapos, hermetikusan elszeparált részre.  :pofa:
         

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hí All!
« Válasz #2138 Dátum: 2008.03.12 23:57:01 »
Idézetet írta: "Peti"
Idézetet írta: "Szuti"
Nem olyan nagyon:-) persze az adrenalin azért dolgozik bennem rendesen ilyenkor,de inkább csak az lenne jó,ha nem egyedül lennék ott TS-sel,mert múltkor a tali elején is úgy ültem ott mint egy kuka,meg vagánykodni sem akartam,de így ha ketten mennénk izgalmasabb lenne és tudnánk vinni több embert is váltva ha érdekel még valakit...
Én is kimennék, de a péntek este nem jó :?

Mondjuk Szutival tavaly nyáron 2x-3x összefutottunk a Körúton, úgy full spontán :kacsint:  (mondjuk egyszer nem vettél észre, éppen "menekültél" valaki elõl :lol:  :wink:


Igen volt pár spontántali,azért az 1-ért bocsi:-)

Tutinet a futómûvet a nagyszõllõsi úton a zengõéknél nézesd meg.Ott jól beállítják.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Akit érdekel.
« Válasz #2139 Dátum: 2008.03.13 08:37:47 »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2140 Dátum: 2008.03.14 00:34:58 »
Megvolt a 130i ellen a móka.Úgy volt ahogy gondoltam.3000-res moci 266 paci 310nm 50-rõl indulva nedves talajon eléggé elment aztán kimentünk a soroskárira ott száraz volt hát a 3-as végéig volt fél autó elõnye,de 2szer elváltottam a 3-ast akkor jobban elment a fránya váltó.Állóból jókat mentünk a 3-as közepéig ami neki már a 4-es eleje rajta voltam olyan 1 autó elõnye volt de azért erõsebb sokkal.(0-ról jókat mentünk,de 70 paci az 70 paci.Vidi sajna most nem készült,mert nem hozta  acsaját a srác,pedig akkor lett volna egy kis plusz súly.Hát ennyi.Jó volt,erre számítottam:-)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2141 Dátum: 2008.03.14 08:40:30 »
Na mizu Ts-esek ki jön az esti talira???

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2142 Dátum: 2008.03.14 08:42:10 »
Haverom aki szokott gyorsulgatni még azt mnta, hogy a motortartókat kell erõsebbre cserélni, hogy ne lengjen be a motor, azt mta az is ad 1-2 tizedet!

És lehet venni egy spirált a légszûrõ és a csõ közé, ami kopmressziót növel.... ( 8-9ezerért...)

Chip tuningról Kari van valami?

A powerchips drágított :(

SchKar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 141
TS
« Válasz #2143 Dátum: 2008.03.14 12:24:48 »
Azt mondták h meg tudják csinálni! Azt h mennyit tesz rá nem tudja elõre megmondani csak ha lemérték padon! Még nem tudom lehet h belemegyek de nem eccerû dolgok ezek! Megy ez igy is rendesen! :nagymosoly:
Az élet 6200 felett kezdõdik!

SchKar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 141
Re: Hí All!
« Válasz #2144 Dátum: 2008.03.14 12:26:44 »
Idézetet írta: "Szuti"
Na mizu Ts-esek ki jön az esti talira???


Ha nem lenne ilyen állapotban a verda lehet h felmennék mer k....ra ráérek de igy kihagyom! Eccer majd benézek!
Az élet 6200 felett kezdõdik!