Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1590055 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2100 Dátum: 2008.03.12 10:46:07 »
A Suzuki honnan került elõ??? :szemforgat:

Ez a mart tárcsása dolog pedig :arrow:  tutinet csak megkérdezte mi a véleményünk a sport tárcsáról és a toronymerevítõrõl, akkor nagy csend volt pedig itt vannak a "PRO driverek", és õ biztos nem a gyorsulós-szuzuki fajta mert egy topikkal arrébb írja hogy inkább lassabban megy a megengedetnél mert úgy érzi biztonságosnak azt autót, nem kell kiforgatni mások szavát...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2101 Dátum: 2008.03.12 10:50:50 »
Idézetet írta: "Peti"
Na most a Suzuki honnan került elõ???

Amúgy tutinet csak megkérdezte mi a véleményünk a mart tárcsáról és a toronymerevítõrõl, akkor nagy csend volt pedig itt vannak a PRO driverek, és õ biztos nem a gyorsulós-szuzuki fajta mert egy topikkal arrébb írja hogy õ inkább lassabban megy a megengedetnél mert úgy érzi biztonságosnak azt autót, nem kell kiforgatni mások szavát...


Én amikor Tutinet kérdezte ezeket a dolgokat másnap írtam neki bár a pénteki mikrotali topicba hogy mit hol nézzen meg szerintem....Kaptam is ért e fejmosást hogy miért oda írtam:-)

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2102 Dátum: 2008.03.12 10:54:00 »
Idézetet írta: "Szuti"
A tv2-n is volt egytotalcar ahol mégkérdõjelezték az értelmét...


Na de várj! Ott nem egy automata Celica volt? Azzal az automatával pedig jóval butább, akár mint egy kézi váltos 140lovas...

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2103 Dátum: 2008.03.12 10:58:26 »
Idézetet írta: "Szuti"
Én amikor Tutinet kérdezte ezeket a dolgokat másnap írtam neki bár a pénteki mikrotali topicba hogy mit hol nézzen meg...


Nem is rád céloztam...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2104 Dátum: 2008.03.12 11:08:17 »
Idézetet írta: "Peti"
Nem is rád céloztam...

Okés, igen a tv2-n automata volt...

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2105 Dátum: 2008.03.12 11:31:22 »
Én sem a Szutira a honlapnál lejjebb, érdemes megnézni ;)

Innen is töröltem. Palaczk

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
TS
« Válasz #2106 Dátum: 2008.03.12 11:34:31 »
Palaczk kollega után én is kérek minden érintettet, hogy legyen kedves a személyes jellegû megnyilvánulásokat egyéb helyen (PÜ, stb) elintézni!
         

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2107 Dátum: 2008.03.12 11:47:44 »
Idézetet írta: "zorits"
Én sem a Szutira a honlapnál lejjebb, érdemes megnézni ;)

Azért ne védd már PEti azért mert te is 1.4 el jársz..... Sztem ez nem rád tartozik fõleg mivel nem TS ed van, nem? akkor meg sztem cstt!


Zori sztem rendben van hogy ha valaki olyat ír ami nem tetszik akkor leírjuk a véleményünket mert ugye erre is van a fórum,de Petinek ebben sztem igaza van hogy ez nem 1.4,1.6,1.8 függõ.Tehát mindenkivel megesik hogy olyat mond ami másoknak nem tetszik,de nem azért jobb ember valaki mert ts-e van és rosszabb sem mert nincs ts-e.Szóval ne ezen vitázzunk.A technikai dolgokban rendben vagy hogy megy a vita,de sztem ezen kéne dolgozni ha valaki nem tud valamit jól akkor mindenki aki itt van és tud valamit bátran ossza meg a fórumozókkal,de kérem ne jussunk már el eddig hogy egymást bántjuk ahelyett hogy infókkal segítenénk egymást!Légyszi ALL!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
TS
« Válasz #2108 Dátum: 2008.03.12 11:53:23 »
Köszönöm Szuti!
Kedves Mindenki! Kéretik a fentiekhez tartani magunkat.  :kacsint:
         

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2109 Dátum: 2008.03.12 12:21:20 »
Köszi Szuti hogy ismét a TS esek mellé áltál, holott láthattad másnak is a véleményét Benz+Robi, nah mind1..... :S

Meggondolom ezentúl hogy Írok e erre a fórumra....

A TOPIC neve továbbra is |-TS-| szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani!!!!!!

Erre no reply, csak ThINk on it!

És innen is. Palaczk

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS
« Válasz #2110 Dátum: 2008.03.12 14:05:28 »
Idézetet írta: "zorits"
Köszi Szuti hogy ismét a TS esek mellé áltál, holott láthattad másnak is a véleményét Benz+Robi, nah mind1..... :S De biztos PETI 500 a csapat szellem képviselõje a kis barátjával együtt!

Meggondolom ezentúl hogy Írok e erre a fórumra....

A TOPIC neve továbbra is |-TS-| szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani!!!!!!

Erre no reply, csak ThINk on it!


Én  csak azt mondtam hogy sztem meg Peti szerint is igazunk van abban hogy erõsebb a TS,de ezért ne bántsuk azokat sem akiknek nem TS-ük van.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2111 Dátum: 2008.03.12 17:07:58 »
Skacok én szeretném megrendelni a trd-s cuccokat max jövõhét végéig.Írjatok légyszi hogy akkor kinek mi kellene...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hí All!
« Válasz #2112 Dátum: 2008.03.12 17:27:16 »
Idézetet írta: "Szuti"
Hát sokminden nagy igazságot írtok.Sztem az eleje amit én gondolok,hogy nem hiszem hogy a 140lovas celi veri a corit,Az meg csak kifejezetten öröm legalábbis nekem hogy nem csak 1.6-os kocsikat tudok meglepni,de mondjuk benzinesbõl 3000-ig sokmindenkit,dízelbõl szintén turbósból is jópárat.Pont az a jó a corollaa ts-ben hogy remek 5ajtós családiautóként is lehet használni ha akarja az ember és egy normális fogyasztásból is ki lehet jönni emellett remekül el lehet féeni benne bárhol méh hátul is ha magas az ember.Ennek ellenére egészen jól megy még alapon is amikor átóltem az 1.6-ból hát szoknom kellett a feelinget és inkább kicsit a 140lovas celicát nem értem.A tv2-n is volt egytotalcar ahol mégkérdõjelezték az értelmét,de mondjuk ott pont a C2power-es turból celicával hasonlították össze,ami azért nem ugyanaz a kategória.Na mind1.Én így látom ezt az összehasonlítást.Petinek köszi a videós dolgot és teljesen igaza van hogy nem a ts a beugró.Olvastam én is olyan népítéletet hpgy egy celica ts-t fikázott valaki mert valami passatos ember lenyomta.Hát ez nem feltétlenül a celica szégyene szerintem,mert akkora nyomatékkal gyártják ezeket hogy nem is csoda.Csúnya lenne ha mondjuk egy 1.8-as szívó lenyomna egy 535 d-T.Nem fogja próbáltam:-))),de mindenesetre sztem sem a legkobb egy celi 140 pacival,mert nem úgy megy mint ahogy kinéz az meg nem szép dolog!Tutinet a cimbid sztem arra gondolhatott hogy jobb volt vele autózni hogy sokkal lejjebb van a kocsi így kicsit versenyautófeeling az egész hiába is nem megy annyira,de ezt azért ne keverjük össze azzal hogy a cori ugyanazt tudja nagyjából azzal a külünbséggel hogy jobban billeg a kasztni,de ugye erre is van gyógyír.Sztem mindenki szépítgesse,építgesse a kocsiját ha örömét leli benne,mert az a jó ha az emberek olyannak csinálják a dolgaikat hogy elégedettek legyenek a végeredmény láttán szal sztem nem gond ha jobban meg tud állni egy 1.4 vagy egy roller is akár ha a tulaj jobban meg a lar állni...Tutinet ebbe a celicába beletették a ts motorját is az lett a celica ts ha jól tudom amiknál a gts ami ugyanaz a kocsi mint a 140 lovas.Nem?Lehet hogy én tudom rosszul.Eddig még nemnagyon anyázott senki,de talán nem is kéne inkább pénteken csapjunk egy kis murit ha leszáll az éj:-) :toy:


Azért a 143 lovas "sima" Celica sem nevezhetõ éppen lassúnak ;) ... 0-100 8.7, vmax 205, ezzel még így is igencsak a fürgébb autók közé tartozik. Meg hát Celicát is többféle ember vesz - ha nem is annyira Magyarországon, de pl. nyugaton mindenképpen. Veszik (ill. vették, sajnos, múlt idõben) ezt az autót jelentõs számban nõk és/vagy idõsebb emberek is, akik "csak" egy csinos, megfelelõen motorizált sportos kupéra vágynak - erre a feladatra tökéletes a 143 lovas Celi, aminek a karakterisztikája is jobban hozzá van igazítva a krúzolósabb, nyugisabb vezetési stílushoz - pl. a nyomatéja nem sokban marad el a TS Celicáétól: 172 Nm vs. 180 Nm, de a 143 lovasban már 4200-nál megjön a 172 Nm, míg a TS-ben 6800 kell a 180-hoz. Szóval ez a két autó másról szól, más célcsoportnak. Én a magam részérõl Celicából a 143 lovast venném.

Ami viszont a TS-eket illeti, abból elõbb választanám a Corollát, mint a Celicát. Beáldoznám a Celi jobb futómûvét és alacsonyabb súlypontját a Corolla sokoldalúságáért, meg nem utolsó sorban azért, hogy a Corollával sokkal inkább lehet meglepetéseket okozni más autósoknak :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2113 Dátum: 2008.03.12 18:06:07 »
Így akkor mindenkinek tiszta minden mûszakilag:-)Köszi!!!

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
.
« Válasz #2114 Dátum: 2008.03.12 21:25:09 »
tutinet: Nem tudom mibõl gondolod hogy én az általad jellemzett "királycsávó" lennék illetve minden 1.8-astól kisebb Corollát lenéznék.
Azt próbáltam kifejeztni hogy az 1.4-esbe felesleges a toronymerevítõ ill. a fúrt-mart tárcsa (ez saját véleményem), és nem írtam semmi olyat valaki kevesebb lenne ha nem TS-e van. Semmi bajom az 1.4-essel, és az 1.4-es tulajokkal sem, csak nem látom értelmét a tuningolásának. Ennyi, nem tudom miért kell leszûrni azt hogy lenéznék bárkit is.
Ezt egyenesen kikérem magamnak, mivel az ilyen jellegû dolgokat rohadt primitívnek tartom. Mindemelett azzal is tisztában vagyok hogy naponta megy el mellettem száz olyan autó amelyik bármikor csuklóból meglép elõlem, sõt mitöbb naponta több száz olyan autó is, akinek a sofõrje magasról letojja hogy hány lóerõ meg hogy fúrtmart-e, és csak annyi az elvárása hogy A-ból B-be vigye.
Viszont valóban, a hozzászólásom stílusa nem a megszokott volt, és valószínûleg Neked rosszul esett. Arra szerintem elég könnyen rájöhetsz hogy miért alkalmaztam ezt a stílust ha végigolvasod jelen fórum hozzászólásait: vezetési élményrõl, technikai adatokról, közös rendelésekrõl írogatunk, majd Te a hozzászólásoddal megtöröd ezt az egészet és beírsz egy mindenféle szakmai alapot nélkülözõ, más véleményére alapozó hozzászólást, szubjektív kérdéseket objektívként kezelve. Mit vársz ezek után, milyen választ? Olvass vissza, és gondold át.
Palaczk hozzászólását olvasd végig, nagyon jól leírja a két autó közötti különbséget. Mivel az egész autózás már mûszakilag is egy sokrétû dolog (ugye nem csak a lóerõ számít), mellette még ott van a szubjektív megítélés is, amivel alapból nem lehet vitatkozni. Épp ezért felesleges "agyonverésrõl", "semmiértelmérõl" beszélni. (Hozzáteszem 6200-ig a VVTL-i is csak egy szimpla 140 ló, akár Corollában van, akár Celicában.)
Ami a 2005-ös TS lelkivilágomat illeti: jártam Matiz-zal, volt 1.4-es Fókám, Subarum, 1.6-os Mazdám, és most 1.8-as TS-em van. Nagyon szeretem a Corollát, de nem érzem se az autót, se magamat istennek emiatt. Mindemellett bármennyire hihetetlen, elég sokat kellett spórolnom majd mind autómra.
Remélem sikerül lezárnunk ezzel ezen a fórumon az anyázást és a személyeskedést, hisz pont ezért járunk ide, hogy összefogjunk mi Toyotások. De ha még márkán belül típusok között is össze tudunk veszni.........