Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1590059 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
TS
« Válasz #2085 Dátum: 2008.03.11 16:10:10 »
Sajnos drifre nem állt eddig rá a kezem. Bár láttam az autótípusommal is drift videokat, de lényegesebben kevesebbet mint corollával.

Mivel hátul van a motor jóval nehezebb a csúszáshatár kezelése, mert ha megindul hátul a súly, nehezedd kordába tartani.

Nállam eddig minden a tapadásról szólt, ezért komoly gumik is vannak rajta és tapad mint a ........

Így a driftet sajnos nem tudom vállalni egyenlõre. Lehet hogy kipróbálom de ez nállam elég nehéz, mert akkor lefutott gumival kellene mennem. Az utcán halott ügy, a helyszini csere meg azért gázos, mert nem fér be normálisan az autóba 2 gumi, így kellene szervíz autó. Annyit nem ér az egész.

De szlalom vagy pálya utóztatást természetesen vállalok.  :pofa:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Peti

  • Vendég
Szuti:)
« Válasz #2086 Dátum: 2008.03.11 19:00:55 »
Idézetet írta: "Szuti"

Mivel az én hozzászólásomból linkeltél be,remélem nem az volt erõs,mert pont semmi erõset nem írtam csak védtem a sajátomat és melléálltam az 1.4 ,1.6 mellé is, mert hogy 1.6-om volt és eszembe lenne szídni.


Nem, természetesen nem arra értettem, az volt erõs amit tutinet kollega írt, (mert nekem az jött le a 140lovas 1.8as Celicáról beszélünk) csak azt nem értettem Zori miért keverte bele az 1.4-et is, mindenki tudja hogy az egy minimálmotor, de tutinet se arról írt hogy bármi köze lenne a TS-hez, ez nem volt tiszta... :wink:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2087 Dátum: 2008.03.11 19:03:57 »
Lehet hogy hamarosan meglesz a csata a bömös ellen és ennek a  videováltozata is fellelhetõ lesz a megfelelõ fórumon:-)Amúgy érdekes egy csata lesz,mert az s2000 ellen múltkor is alig maradtam le egy kicsit és megnéztem hogy a hondi 1240 kg a bömös meg 1450 vagy mennyi és 26 pacival erõsebb.Szóval a lényeg hogy a súly,lóerõarány majdnem ugyanannyi mint a hondinál.szóval ha jó fordulaton indulok el akkor ha meglepetés nem is,de egy szoros csata alakulhat ki:-)))

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re: -
« Válasz #2088 Dátum: 2008.03.11 19:45:24 »
Idézetet írta: "tutinet"
Haver azonnal váltott TS-rõl Celicára. Semmi értelme nincs a TS-nek. A Celica agyonveri. Fõleg kanyarban. Sokkal jobb a kasztni is, áramvonalasabb. A motor lehetne ugyanaz, ezt mondjuk én se értem minek kellett a Celicába 140 Le-s motor mikor a TS-é jobb lett volna az 190 ló....


Gyá de frankó vagy te meg a haverod. Tényleg nincs semmi értelme a TS-nek, ezéven is kiadták Melyikkocsinakvanértelme éves kiadványt és már abban is benne volt hogy semmiértelme.
Viszont tudod minek van értelme? Az 1.4-esbe toronymerevítõnek meg fúrt-mart tárcsának, mint kiderült eddigi hozzászólásaidból.
Viszont átgondolandó hogy a Celicába csak 2 qrva fér be, a Corollába meg minimum 4. Nem?
Bocs mindenkitõl...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
TS77!
« Válasz #2089 Dátum: 2008.03.11 19:58:13 »
Rég röhögtem ekkorát KÖSZI.-)Szegény Tutinet lehethogy nem is akart semmi rosszat,csak hallomásból írkált aztán most meg az egész topic rá van szállva.Banyek

TS 77 gyere el pénteken hátha el tudjuk oszlatni az emberekben ezt a hülye kételyt hogy nem jó egy TS.Ha pár Celica is megjelenne akkor lenne csak teljes a kép:-)))

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2090 Dátum: 2008.03.11 23:37:57 »
Nah, akkor mégis én értelmeztem jól, hogy a 140lovas Celicáról beszéltél, viszont az soha nem megy jobban a TS Corollánál, még ha jobb is kanyarba (ezt nem tudom) a Ts sztem ledolgozza egyenesben, de majd jönnek a szakik :wink:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hí.
« Válasz #2091 Dátum: 2008.03.11 23:51:41 »
Idézetet írta: "tutinet"
Azt hozzáteszem , hogy ezt a népitéletet nem a barátom írta, mert ilyen öntelt mûmájer droidokkal eleve nem állok szóba, akiknél a digit klíma meg a navigáció fontosabb, mint a lóerõ ....

És mi lett volna ha ebbe a elicába a Ts 192LE-s motorját építik ??? Jobb nem gondolni rá :)))

az ilyen droid egyed ne sportautót vegyen hanem mercit vagy béemvét ami bõr belül osz't nézegesse a DVD-jét , GPS-ét, meg halgassa a 7.1-et miközben vezet. Kár, hogy az autózás is ide kezd süllyedni, mint pl. a mobiltelefonálás. Mármint , hogy nem arra használunk valamit amire kitalálták és való.
no de ez már off.


Miért mûmájer droid valaki attól, hogy leírja: utazáshoz fontosabbak neki ezek a dolgok, mint a lóerõ? Utazáskor valóban elsõsorban a komfort számít. Egy dolog az élményautózás, és egy másik dolog a hosszútávú utazás.

Amúgy nem egészen értelek. Leírod, hogy "nincs értelme" a Corolla TS-nek - mindezt nem is saját tapasztalat alapján. Na mármost, ha egy autó értelmét a racionális használhatósággal azonosítjuk, akkor sokkal inkább van értelme egy Corolla TS-nek, mint egy Celicának - elõbbi a jóval szélesebb körben használható autó, aminek értelme is van, nem csak az érzelmekre hat. Mindezt úgy, hogy gyakorlatilag semmi másban sem tud kevesebbet, mint a Celica. Mármint a 192 lovas Celica. Mert abban biztos lehetsz, hogy egy 140 lovas Celica labdába nem rúg a Corolla TS-el szemben - akármit is mesélt a haverod.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Hí.
« Válasz #2092 Dátum: 2008.03.12 00:58:32 »
Idézetet írta: "tutinet"
Egy baja van, lehetne 192 LE-s a 140 helyett.


Én se vennék 140lovas Celicát, az a motor a Corollába lenne jó (ha lenne, ezt már többször leírtam), de Celica menjen úgy ahogy kinéz :kacsint:

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #2093 Dátum: 2008.03.12 01:24:29 »
Az anyázásba nem akarok belefolyni, de azt én se értettem/értem miért nem lehet normálisan elmondani az álláspontotokat, (amivel amúgy én is egyetértek) miért kell egybõl ugrani, és elõvenni az 1.4-es dolgot???

Engem érdekel miket írogattok az autókról, nagyon tetszenek Szuti videói,( :wink: ) ha olyan van próbálok segíteni, de ne legyen már beugró a min. 192lóerõs autó...
Mielõtt megvettem a S4-est kb. 1évig irkáltam az Audi fórumra, 100as, 2ezres Audim volt akkor, egyszer se(!) szólt be senki hogy húzzak el a kis 115lóerõs szarommal a francba, pedig ott is voltak viták, hülye beszólások...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #2094 Dátum: 2008.03.12 01:32:44 »
Megkérnék minden érintettet, hogy legyen szíves haladéktalanul abbahagyni a személyeskedõ jellegû szóváltást!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2095 Dátum: 2008.03.12 04:54:09 »
Hát sokminden nagy igazságot írtok.Sztem az eleje amit én gondolok,hogy nem hiszem hogy a 140lovas celi veri a corit,Az meg csak kifejezetten öröm legalábbis nekem hogy nem csak 1.6-os kocsikat tudok meglepni,de mondjuk benzinesbõl 3000-ig sokmindenkit,dízelbõl szintén turbósból is jópárat.Pont az a jó a corollaa ts-ben hogy remek 5ajtós családiautóként is lehet használni ha akarja az ember és egy normális fogyasztásból is ki lehet jönni emellett remekül el lehet féeni benne bárhol méh hátul is ha magas az ember.Ennek ellenére egészen jól megy még alapon is amikor átóltem az 1.6-ból hát szoknom kellett a feelinget és inkább kicsit a 140lovas celicát nem értem.A tv2-n is volt egytotalcar ahol mégkérdõjelezték az értelmét,de mondjuk ott pont a C2power-es turból celicával hasonlították össze,ami azért nem ugyanaz a kategória.Na mind1.Én így látom ezt az összehasonlítást.Petinek köszi a videós dolgot és teljesen igaza van hogy nem a ts a beugró.Olvastam én is olyan népítéletet hpgy egy celica ts-t fikázott valaki mert valami passatos ember lenyomta.Hát ez nem feltétlenül a celica szégyene szerintem,mert akkora nyomatékkal gyártják ezeket hogy nem is csoda.Csúnya lenne ha mondjuk egy 1.8-as szívó lenyomna egy 535 d-T.Nem fogja próbáltam:-))),de mindenesetre sztem sem a legkobb egy celi 140 pacival,mert nem úgy megy mint ahogy kinéz az meg nem szép dolog!Tutinet a cimbid sztem arra gondolhatott hogy jobb volt vele autózni hogy sokkal lejjebb van a kocsi így kicsit versenyautófeeling az egész hiába is nem megy annyira,de ezt azért ne keverjük össze azzal hogy a cori ugyanazt tudja nagyjából azzal a külünbséggel hogy jobban billeg a kasztni,de ugye erre is van gyógyír.Sztem mindenki szépítgesse,építgesse a kocsiját ha örömét leli benne,mert az a jó ha az emberek olyannak csinálják a dolgaikat hogy elégedettek legyenek a végeredmény láttán szal sztem nem gond ha jobban meg tud állni egy 1.4 vagy egy roller is akár ha a tulaj jobban meg a lar állni...Tutinet ebbe a celicába beletették a ts motorját is az lett a celica ts ha jól tudom amiknál a gts ami ugyanaz a kocsi mint a 140 lovas.Nem?Lehet hogy én tudom rosszul.Eddig még nemnagyon anyázott senki,de talán nem is kéne inkább pénteken csapjunk egy kis murit ha leszáll az éj:-) :toy:

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2096 Dátum: 2008.03.12 08:27:01 »
Még egy utcsó...

Töröltem a többi részét. Írtam tegnap este, hogy legyen elég a személyeskedésbõl. Ez valóban a TS topik, de ezt nem azt jelenti, hogy más fórumtagnak ne lenne joga ide írni, neked pedig nincs jogod embereket innen kiutasítani. Palaczk

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
TS
« Válasz #2097 Dátum: 2008.03.12 08:33:16 »
Nem árt leszögezni náhány dolgot, evvel eloszlatni néhány tévhitet:

- A vezetési érmény NEM lóerõ függõ.
- Az "X" lenyomja "Y"-t? jellegû primitív kérdésre nincs válasz, mivel más egy szûk szlalom mint egy drag vagy pálya verseny.
- A forumokon illik kerülni az erõs stílusértékû negatív értelmû megfogalmazásokat.
- Ha valakinek valamilyét le sz.rozzal valaki, az a tulajdonost is minõsíti akaratlanul.
- Erõs kritikával csak közvetlen tapasztalattal érdemes próbálkozni.

És végük a legfontosabb: Az én autóm a legjobbbbbbbbbb  :rohog:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
TS
« Válasz #2098 Dátum: 2008.03.12 08:38:58 »
De mégsem viszel el egy  drift meccsre :)

 :10:

A legjobb kocsi fogalma triviális  : Lexus IS F

;) :toy:

Nah megyek dolgozni, mert a végén még egy Suzukis is  rám szál aztá' gyorsulgat6ok vele hazáig 1-2 ben (mivel neki a 4es fogy el mikor én a 2öt pörgetem le  majnem :);)

Z

Ebbõl is kénytelen voltam törölni. Palaczk

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Hí All!
« Válasz #2099 Dátum: 2008.03.12 09:07:34 »
Látom felébredt mindenki,de azért szerintem is abba kéne hagyni,nem vezet sehova...meg aztán még kitiltanak innen oszt akkó hova írkálnánk ezerrel:-)