Még a rendõrkanyart akarnám megtanulni,de azzal a TS-nél az a gáz hogy a rükibõl gyorsan képtelenség 1-be tenni a gépet:-(((bár még sosem próbáltam,nincs annyi helyem sehol,meg csak gondolatban tudom hogy kell...
Én egyszer a fordítottját csináltam meg. (elõre padló, balkormány, kis simafék erõsen, majd mikor elcsúszik akkor kézi beránt, (így sokkal könnyebben kidobja a seggét), majd utánna rüki és padló....
Na a rükit azt ***anagy reccsentéssel sikerült abszolválni, és mivel ez egy keresztezõdésben volt, ahová poénból tolatva akartam beállni a másik oldalra, ezért volt közönség is...
Hát, kicsit égett a búrám a reccs miatt, de megcsináltam. Azóta se csináltam ilyesmit, mert sajnálom szegény autót.
Max a reggeli párás úton 1-2 kézifékes, (sajna száraz úton túl gyorsan kell menni hozzá, és bevallom hogy az autót sajnálom ilyenekre "elhasználni".
Ma este hazafelé lepróbáltam az új fékeket, hát, igen-igen komolyak lettek a fékek, és a fémfékcsõ, meg a verseny folyadék még nincs is fent.
Mentem egy tisztes kört a városban, és csak egy 1.0 corsa állt ki velem, egy SLK 200 compressort-t meg gurulóból gyaktam le.
A Konikat viszont kicsit keményebbre kell állítanom, mert a legpuhábbon sajna kicsit hintázós ha tolom neki. Hétvégén szétkapom és egy negyed fordulatot tekerek rajta.