Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1583736 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #195 Dátum: 2006.07.05 10:35:45 »
Idézetet írta: "szazketto"
Nem a kep szamit.

Ó, ha tudnád, Öcsémmel mennyit kínlódtam, hogy ne 1 pici kép alapján ítélje meg a kocsikat! :) Munkatársam dettó. Szerintem számítanak a képek.

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
TS
« Válasz #196 Dátum: 2006.07.05 11:20:11 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "szazketto"
Nem a kep szamit.

Ó, ha tudnád, Öcsémmel mennyit kínlódtam, hogy ne 1 pici kép alapján ítélje meg a kocsikat! :) Munkatársam dettó. Szerintem számítanak a képek.

Hasznalt autonal igen, ott en is szeretem ha vannak kepek, de ez egy uj auto... mindegy :)

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #197 Dátum: 2006.07.05 13:02:55 »
Idézetet írta: "szazketto"
...de ez egy uj auto...

Igazad van, azt katalógusból vagy weblapról is ki lehet(ne) keresni (ha lehetne még ezt a típust kapni).

---

Ezt a kocsit ezer éve hirdetik. Nem nézte meg véletlenül valaki? :)

Esetleg errõl valami infó elsõ kézbõl?

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #198 Dátum: 2006.07.05 19:56:02 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Peti500"
...öregebb, több km stb-stb...
...de este mikor bepróbálkoznak... :twisted:  
Amúgy osztom a többiek véleményét, sztem keress még tovább... :hmm:

Az enyém is 2002-es, a TS-ben 70e, az enyémben 86e van.


Akkor szerencsésebb helyzetben vagy...
Amire nekem fáj a fogam az több, mint 1évvel idõsebb, dupla annyi km van benne: 48ezer, bár ez egyáltalán nem sok, :nana: az enyémbe van effektív kevés km... :hmm:
Autóváltásnál meg inkább fiatalít az ember... :roll:
Mindegy, még sok függõ dolog van a témában...
Ami mellette szól, hogy tudom: SOHA nem fogok ilyen megkímélt (és tényleg megkímélt!) TS-t kapni, továbbá 3ajtósból ritkább a kínálat...
Minden az akkori helyzettõl függ majd, ha évvégén úgy alakulnak a dolgok, akkor rábólintok a dologra, bár egyre több ellenérv gyûlik: teljesítményadó, évvégére 350forintos benzinár stbstb... :szemforgat:  
Az itthoni "ellentáborról" nem is beszélve... :?

Ui.: én inkább fészlift elõtti TS-t vennék, (amúgy is jobban tetszik a könnycsepp-nélküli Corolla) az újról már messzirõl ordít, hogy TS, a réginél meg ott a meglepetés tényezõ, :nagymosoly:  ami szvsz az egyik legjobb "játék" egy esti kocsikázás során... :vezetes:  :twisted:  
Mondjuk ez már az én hülyeségem... :rolleyes:

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #199 Dátum: 2006.07.05 20:06:09 »
Idézetet írta: "Satriani"

A bepróbálkozók a legkevésbé sem izgatnak, magamnak venném az autót, nem a vadidegen, versenyzõ hajlamú passatosoknak vagy seatosoknak.


Hát persze... :nagymosoly:
De gondolom azért Te se váltanál el 5000nél ha mondjuk bepróbálkozna egy pássssszát vagy egy miautónk...
Nekem marhára tetszett, hogy világ-világtalan bepróbálta az autót, :nagymosoly:  (mondjuk a mostanit is bepróbálják, de 1.4-es mocival nem fogok gyorsulni :?)
De a TS! :twisted:  
Tyúúúúú, mindig megvártam még elkezdte (valaki) tolni és leváltott 1-bõl2be, abban a pillanatban: padló tiltásig, 2be ugyanez és sehol senki, a következõ pirosnál meg hízik az ember mája rendesen... :nagymosoly:  :wink:

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #200 Dátum: 2006.07.06 18:03:06 »
Idézetet írta: "Peti500"
De gondolom azért Te se váltanál el 5000nél ha mondjuk bepróbálkozna egy pássssszát vagy egy miautónk...

Egyáltalán nem vagyok versenyzõ alkat... Hirtelen egy esetet tudok mondani, hogy versenyeztem: a Mátrába felfelé menet elõztem egy békésen haladó kocsisort (benne többek között egy fekete Golf V, kikönyöklõs, napszemüveges 22 éves sofõrrel), de a sor elején lévõ busz pont nem fért bele. Mikor szembõl kitisztult az út, kitettem az indexet, belenéztem a tükörbe, indulnék el, látom, hogy a Golf V abban a pillanatban kirántja balra a kormányt, villog, dudál és ordibál, meg integet, hogy menjek. Visszaraktam harmadikba, és mentem. A Golf persze lemaradt, de egy kanyarban (Gyöngyösrõl menet az Izzó - illetve most már Lear - felé vezetõ elágazó elõtti kanyar) majdnem elszállt; 160-nál már én sem gyorsítottam tovább, hanem fékeztem egy nagyot, a Golf alig tudott kikerülni. Mikor megelõzött, láttam, hogy rá van írva, TDI. Meglepõdtem, azt hittem, 1,6-os, és elváltotta magát.

Nekem a TS önmagáért kellene. A mostani kocsimnak is szeretem a hangját, a gázreakcióját, ez pedig a TS-nél egészen elképesztõ.

Egyébként voltam ma a kereskedõnél, ideadná a kocsit T-Plusszal is. :10: Az enyémért elég keveset adna, de ha lehet alkudni a TS-bõl, akkor elméletileg meg tudnánk egyezni.

PS: de ha már versenyzés, egy dízel Passatot úgy is el lehetne vele kenni, hogy csak 5.000-ig pörgeted. :ordog:

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #201 Dátum: 2006.07.06 19:55:23 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Peti500"
De gondolom azért Te se váltanál el 5000nél ha mondjuk bepróbálkozna egy pássssszát vagy egy miautónk...

Egyáltalán nem vagyok versenyzõ alkat...


Semmi baj! Ez még változhat, :nagymosoly:  mondjuk onnantól kezdve, hogy 2x olyan erõs autód lesz... :wink:  
Én nem bírom megállni, hogy ne nyomjam a TS-nek, pl. egy sima 2x 1sávos út, mögöttem egy tdcimondejó, tol le pedig 60-al megyek az 50es úton, vissza2 padló, :twisted:  öröm nézni a tükörben ahogy mecsboksz lesz belõle... :rohog:  
Én biztos nem bírnám megállni, hogy ne engedjem el a lovakat... :vezetes:  fiatalság=bolondság… :roll:

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
TS
« Válasz #202 Dátum: 2006.07.15 08:13:25 »
Idézetet írta: "Satriani"
Urak, segítsetek! Ti lecserélnétek egy 1,4-es, törésmentes, jól felextrázott és belakott E12-est egy 5 ajtós TS-re, kb. 1 misi ráfizetéssel? A TS-ben 70.000 van, mentem vele próbakört, beszarás, mit lép 6.000 rpm felett. Csak épp:

- a TS bal oldalán végigfut egy k. nagy karc, amit slusszkulccsal csináltak, és nem jönne ki polírral;
- a TS többet fogyaszt;
- a TS sokkal drágább, de ugyanúgy 4 éves;
- a TS biztosítása, gépjármûadója (fõleg, ha utóbbit teljesítményarányosan vetik ki) jóval drágább;
- a TS az enyémmel szemben - ami végig vezetett szervízkönyves - csak 45.000-ig rendelkezik pecséttel;
- a TS nem garanciális, az enyémre még februárig van T-Plusz.

Cserébe:

- a TS megy, mint a barom.

Szóval megérne nektek ennyit a csere? :hmm:

Ez szerintem hülye kérdés. :nagymosoly: Én nem cserélném le, de nézd meg az én fogyasztási adataimat. Egy hónapban ha egyszer tiltásig huzatva a gép, sokat mondok.
Viszont ha állandóan nyomni akarnám és maximálisan élvezni az erõs autót, akkor nem sokat gondolkoznék. Megnézném az anyagi kereteket és ha belefér hadd szóljon - na jó azért arra figyelnék, hogy jó helyrõl kerüljön hozzám a kocsi.
(Amúgy arra nem lehet T-Pluszt kötni? Kb. 80e Ft-ba kéne hogy kerüljön és alaposan átnézik a kocsit, cserélik elvileg az összes folyadékot.)

Most nézem, hogy ez se mai hozzászólás volt, valószinüleg már rég eldõlt. :-)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #203 Dátum: 2006.07.16 12:41:22 »
Idézetet írta: "afekete"
(Amúgy arra nem lehet T-Pluszt kötni? Kb. 80e Ft-ba kéne hogy kerüljön és alaposan átnézik a kocsit, cserélik elvileg az összes folyadékot.)

Most nézem, hogy ez se mai hozzászólás volt, valószinüleg már rég eldõlt. :-)

94e lett volna a T-Plusz, lehet rá kötni. De nem fogom megvenni, fájó szívvel lemondtam róla, több okból. Elsõsorban azért, mert az 1,4-est Édesapám meg akarja tartani közelgõ nyugdíjas éveire, nekem pedig nincs keret fizetni az 1,4-es hitelét, plusz bevállalni a TS-t. Innentõl kezdve akármennyire is tetszik a TS, inkább nem a "2 in 1" (sakál és hétköznapi autó egyben) megoldás mellett döntök, hanem ha nagyon nem bírok magammal, inkább az 1,4-es mellé keresgélek egy megfelelõ állapotú és árú MR2-est vagy MGF-et. Aztán ha Apum nyugdíjba megy, majd meglátjuk - lehet, hogy eljön a ráncfelvarrott TS ideje. :)

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #204 Dátum: 2006.07.16 21:04:03 »
Nálunk is most nagyon megy a "közlekedjünk sportosan" :nagymosoly:  téma, most éppen az merült fel, hogy 4milla körül már ellehet csípni egy jó Celicát is... :shock:  
Háááát azért az se rossz kocsi... :toy:  :10:  :tonqe:   :nyalcsorgato:

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
TS
« Válasz #205 Dátum: 2006.07.16 21:14:30 »
Idézetet írta: "Peti500"
Nálunk is most nagyon megy a "közlekedjünk sportosan" :nagymosoly:  téma, most éppen az merült fel, hogy 4milla körül már ellehet csípni egy jó Celicát is... :shock:  
Háááát azért az se rossz kocsi... :toy:  :10:  :tonqe:   :nyalcsorgato:


De csak az új kasznis tetszik nekem, bár abból láttam hátul dobfékest is... :shock:  :mivan:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

Peti

  • Vendég
TS
« Válasz #206 Dátum: 2006.07.16 21:28:42 »
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "Peti500"
Nálunk is most nagyon megy a "közlekedjünk sportosan" :nagymosoly:  téma, most éppen az merült fel, hogy 4milla körül már ellehet csípni egy jó Celicát is... :shock:  
Háááát azért az se rossz kocsi... :toy:  :10:  :tonqe:   :nyalcsorgato:


De csak az új kasznis tetszik nekem, bár abból láttam hátul dobfékest is... :shock:  :mivan:


Nekem spec a "régi "is nagyon bejön, de én erre gondoltam:


Dobfék??????? :mivan:  :shock:
Na ne! Az ultragáz! Még a kis Yaris is tárcsás hátul... :szemforgat:

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
TS
« Válasz #207 Dátum: 2006.07.16 21:34:46 »
Ez nem rossz, fõleg a kiegészítõ... :ordog:

Egy kollegámnak volt, ott röhögtem rajta.... :rohog:  :kacag:
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #208 Dátum: 2006.07.16 21:50:30 »
Az amcsi alap Celicán könnyen lehet, hogy hátul dobfék van. Mások arrafelé az elvárások egy sport(os) autóval szemben, nézzük csak meg a merev hátsó tengelyes Mustangot...

Nekem ez a Celica generáció tetszik a legjobban, de azért egy utolsó generációs TS-t sem rugdalnék ki a garázsból. :)

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
TS
« Válasz #209 Dátum: 2006.07.16 22:08:08 »
Idézetet írta: "Peti500"
Dobfék??????? :mivan:  :shock:
Na ne! Az ultragáz! Még a kis Yaris is tárcsás hátul... :szemforgat:

Az ezres Yaris 2004-ben még hátul dobfékes volt ez tuti. (Ez alapján lehetett megkülönböztetni az 1.3-astól.)
Attila 31
  - Avensis
- Prius