De gondolom azért Te se váltanál el 5000nél ha mondjuk bepróbálkozna egy pássssszát vagy egy miautónk...
Egyáltalán nem vagyok versenyzõ alkat... Hirtelen egy esetet tudok mondani, hogy versenyeztem: a Mátrába felfelé menet elõztem egy békésen haladó kocsisort (benne többek között egy fekete Golf V, kikönyöklõs, napszemüveges 22 éves sofõrrel), de a sor elején lévõ busz pont nem fért bele. Mikor szembõl kitisztult az út, kitettem az indexet, belenéztem a tükörbe, indulnék el, látom, hogy a Golf V abban a pillanatban kirántja balra a kormányt, villog, dudál és ordibál, meg integet, hogy menjek. Visszaraktam harmadikba, és mentem. A Golf persze lemaradt, de egy kanyarban (Gyöngyösrõl menet az Izzó - illetve most már Lear - felé vezetõ elágazó elõtti kanyar) majdnem elszállt; 160-nál már én sem gyorsítottam tovább, hanem fékeztem egy nagyot, a Golf alig tudott kikerülni. Mikor megelõzött, láttam, hogy rá van írva, TDI. Meglepõdtem, azt hittem, 1,6-os, és elváltotta magát.
Nekem a TS önmagáért kellene. A mostani kocsimnak is szeretem a hangját, a gázreakcióját, ez pedig a TS-nél egészen elképesztõ.
Egyébként voltam ma a kereskedõnél, ideadná a kocsit T-Plusszal is. :10: Az enyémért elég keveset adna, de ha lehet alkudni a TS-bõl, akkor elméletileg meg tudnánk egyezni.
PS: de ha már versenyzés, egy dízel Passatot úgy is el lehetne vele kenni, hogy csak 5.000-ig pörgeted. :ordog: