Urak, segítsetek! Ti lecserélnétek egy 1,4-es, törésmentes, jól felextrázott és belakott E12-est egy 5 ajtós TS-re, kb. 1 misi ráfizetéssel? A TS-ben 70.000 van, mentem vele próbakört, beszarás, mit lép 6.000 rpm felett. Csak épp:
- a TS bal oldalán végigfut egy k. nagy karc, amit slusszkulccsal csináltak, és nem jönne ki polírral;
- a TS többet fogyaszt;
- a TS sokkal drágább, de ugyanúgy 4 éves;
- a TS biztosítása, gépjármûadója (fõleg, ha utóbbit teljesítményarányosan vetik ki) jóval drágább;
- a TS az enyémmel szemben - ami végig vezetett szervízkönyves - csak 45.000-ig rendelkezik pecséttel;
- a TS nem garanciális, az enyémre még februárig van T-Plusz.
Cserébe:
- a TS megy, mint a barom.
Szóval megérne nektek ennyit a csere? :hmm:
Egyértelmûen NEM! De mivel az élet nem egyértelmû dolgokról szól, így átérzem a problémád...
Én is hasonló kérdéseket tettem/teszek föl magamnak…
A válasz: hogy nincs válasz... :nagymosoly:
Sztem TS-t hirtelen felindulásból vesz az ember...
Racionális érv nem nagyon jön mellé, :hmm: többet, fogyaszt, öregebb, több km stb-stb...
Viszont a motorja! :szivecske:
Hát igen...
Amúgy én is töprengek rendesen...
Amikor tankolni kell, vagy befizetni valamit a kocsira akkor kell a francnak TS, de este mikor bepróbálkoznak... :twisted: Akkor nagyon jól jönne az a+100lóerõ, :wink: egy drága "játékszer" a TS, más kategória, más célközönséggel...
Ha úgy érzed Te beleférsz ebbe a "rétegbe" akkor nosza, meg kell venni!
Amúgy osztom a többiek véleményét, sztem keress még tovább... :hmm:
Az a gumis dolog pl. nagyon árulkodó...
Ha egy 200lóerõs gépnél már a gumikon spórol az ember, akkor elképzelheted milyen gondos tulaja volt az autónak, és pl. milyen gondosan végezte el a 60ezres szervizt... :roll: