Urak, segítsetek! Ti lecserélnétek egy 1,4-es, törésmentes, jól felextrázott és belakott E12-est egy 5 ajtós TS-re, kb. 1 misi ráfizetéssel? A TS-ben 70.000 van, mentem vele próbakört, beszarás, mit lép 6.000 rpm felett. Csak épp:
- a TS bal oldalán végigfut egy k. nagy karc, amit slusszkulccsal csináltak, és nem jönne ki polírral;
- a TS többet fogyaszt;
- a TS sokkal drágább, de ugyanúgy 4 éves;
- a TS biztosítása, gépjármûadója (fõleg, ha utóbbit teljesítményarányosan vetik ki) jóval drágább;
- a TS az enyémmel szemben - ami végig vezetett szervízkönyves - csak 45.000-ig rendelkezik pecséttel;
- a TS nem garanciális, az enyémre még februárig van T-Plusz.
Cserébe:
- a TS megy, mint a barom.
Szóval megérne nektek ennyit a csere? :hmm: