Hát srácok…
A tinilányok egykori kedvenc együttesétõl idéznék:
Sírni tudnék, annyira szeretem õt.
Sírni tudnék, mióta megláttam õt.
Ez a két mondat jól jellemzi a próbaút utáni érzéseimet… :torsziv:
Más szóval: fenomenális, leírhatatlan, egyszerûen fantasztikus fílingje van az autónak…
Bocs a hosszért, de egy ilyen élményt nem lehet 160karakterbe leírni…
Na de kezdem az elején: a Pólusnál taliztunk, és onnan mentünk két autóval a sráchoz, mert rossz szájízzel hagytam volna ott az autót a Pólus hátsó-parkolójában…
Elsõ blikkre feltûnt az enyémnél jóval hangosabb kipufogó…
Rá is kérdeztem, komplett rendszer van rajta, leömlõtõl… És nem kontármunka, amit a mellékelt garis, teljesítményábra is mutat: a teljesítménygörbe picivel 200lóerõ fölé kunkorodik… Azért az nem rossz…
És akkor a slusszpoén: éppen tiltásnál elváltva egy szolid lángcsóva kíséretében durran egyet… Nagyon brutális a hang+látvány együtt… :twisted:
Na szóval átmentünk a sráchoz, a Hungárián egy Corsából izgatottan megjegyezték: „…na, a két TS biztos gyorsulni fog!” [smilie=sm48.gif]
Na ja… Õ gyorsult én meg mentem utána…
Persze nem volt kétségem, de a valóság azért más mint a nyers adatok…
Kegyetlenül megy a TS :mivan: , amikor én 1be elváltok az még akkorát húz hogy csak na!
Na de végre megérkeztünk és kezembe vehettem a kicsikét…
Belülrõl már megjön a TS fíling, ami kintrõl ugye egyáltalán nem érzõdik, szép a piros háttér, a motor zavartan remeg alapjáraton, mintha nem értene hogy mi ez az alacsony fordulat, nekem 8ezer felett kell pörögnöm… :nagymosoly:
Elõször nem merem nyomni neki, Tomi (a srác) szól is hogy nyomjam neki nyugodtan ez nem d4d…
Kettesbe elengedem, had szóljon, brutális hang már 3500 fölött, 6000ig is több, mint jól gyorsul és akkor jön a meglepi, kb. 6000 1néhányszáznál még egyet húz az autó, mint amikor Stalone rákapcsolja a nitrót a Cobra c. filmjében…
Nem számoltam hány autót ettünk meg, sokan bepróbálják a kocsit (ami nem baj :wink: ), volt köztük VTEC, GSI is, egyik se volt komoly ellenfél…
Amúgy Tomi szerint a 200lovas turbó „H” Astrát is megreggelizi az autó…
A futómû (az állításokkal ellentétben) szerintem nem ugyanaz, mint a sima Corikon, én sokkal feszesebbnek éreztem, pedig nekem ugye a gumi miatt is „pattogósabb” a kocsi… A fék is érezhetõen jobb…
A váltó viszont furcsa volt, fõleg az egyes, lehet hogy a 6 gang miatt, hogy a rüki az 1es mellett van, nem tudom… Érdekes még, hogy rükinél „sipákol” az autó, pedig nincs benne tolatóradar…
A fogyi a srác szerint 12liter körül van, óvatosabban használva lelehet vinni akár 10körülire is, de EZ nem fog menni… :nagymosoly:
Gyönyörû hangja van a motornak, már értem miért nem kell hifi a TS-ekbe… A próbaút után, mondta Tomi, hogy nyugodtan aludjak rá :alszok: egyet-kettõt, bõven ráérek dönteni, persze ha tudok majd aludni… :ordog:
A hazafelé jövet is „érdekes” volt, de nem írok semmit, mert megsértõdik a kis 1.4-es varrógépem… [smilie=sm21.gif]
Nehéz a döntés, egyrészt nagyon szeretem az autómat, másrészt aszem otthon min. egy kiherélés vár rám ha beadom ezt a storyt… :smackbottom:
Úgyhogy aszem beadom a "válópert", [smilie=sm07.gif] különköltözöm és megveszem a TS-t… :nagymosoly: