Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1552080 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #10440 Dátum: 2017.07.22 11:08:34 »


Ha majd kicseréled a 2 db csavart, és mivel leveszik hozzá a szelepfedelet, ezért új szelepfedél tömítést is vegyél. 5-6000.-Ft a gyári.

Zoli
Okés,köszi. Ugyis a toyotánál fogom megkérdezni az alkatrész árat. És megkérdezem mennyi lenne a csere. Ha nem mondanak horror összeget akkor rájuk bizom.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #10441 Dátum: 2017.07.23 16:33:22 »
Okés,köszi. Ugyis a toyotánál fogom megkérdezni az alkatrész árat. És megkérdezem mennyi lenne a csere. Ha nem mondanak horror összeget akkor rájuk bizom.

Nem vagyok róla  meggyőződve, hogy sok TS-t javítanának...már nem garanciális autók, azok a szerelők, meg lehet már nem is dolgoznak ott...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10442 Dátum: 2017.07.23 16:45:08 »
Nem vagyok róla  meggyőződve, hogy sok TS-t javítanának...már nem garanciális autók, azok a szerelők, meg lehet már nem is dolgoznak ott...


Yautja-nak lehet,hogy igaza van. Anno még azt sem tudták az ottani szerelők,hogy ezt a 2 db csavart is cserélni kell.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #10443 Dátum: 2017.07.23 16:54:29 »
TS-ről nem is olyan egyszerű a szelepfedélt levenni...

E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #10444 Dátum: 2017.07.24 09:33:38 »
Az nem hangzik jol,hogy lehet nem is értenek hozzá 😱.

DaDiD

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
Re:TS
« Válasz #10445 Dátum: 2017.07.24 09:41:53 »
Az nem hangzik jol,hogy lehet nem is értenek hozzá 😱.

Hat ezt adom en is sajnos, nem teljesen szeria motorrol van szo :(

Rabandi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:TS
« Válasz #10446 Dátum: 2017.08.02 11:52:45 »
Sziasztok,

egyelőre nézelődök és infot gyűjtök
végigolvastam elég sokmindent itt a fórumon kb 2014-ig.

Compact 5ajtos modellt keresek, napi használat, 20km Bp/M0 stb.
Nem száguldozom de nem szeretem ha nincs tartalék a rendszerben néha kell, hogy legyen amivel
dobbantani lehet és ne kelljen már matekozni, viszont azt sem szeretném ha túl sokat zabálna
abban az esetben ha nem nyomom neki. (mint pl a Celica ST202 ami akkor is 10L volt ha csak alapjaraton
gurulgattam ide - oda).
1,5-6M körül vannak a régebbiek
Javítsatok ki ha tévedek és rossz helyen vagyok!


Amiket olvastam:
120-140km/h = 3-4000 RPM búgás.
A motor vagy a kaszniban valami rezonál ilyenkor?
Kuplung, 100-120 körül már kellett csere?
Fűtő radiátor hiba - féloldalas fűtés.
Klima szabályzó motor kattogás.
Ülés rögzítő elenged?
A féket tudom hogy kopós.

150e-200ekm mire kene figyelni? Érdemes -e egyáltalán ennyivel ?
Mik a kötelező javítási körök ?
Típushibák?

Kényelem
Ülés/pozíció 190cm++ ?

Váltó
1-2 közt nagy a difi, 5-6meg kb ugyan ott van.
2-esben lehet max 100 utána viszont
legalábbis a kalkulátor szerint lesz egy kis megtorpanás?
Itt: http://sohc14.uw.hu/calculator.php
az ismert adatokból számolgattam mi mennyi lehet
tippelve 2->3-ba kb 5800-ra eshet vissza maxon (?).

5-6 meg kb ugyan ott van igy 4krpm az csak 120km/h kb
tehát sokat fogyaszthat pályán is,
valaki irta hogy emiatt a város és pálya is hasonló fogyasztast adhat
ami azért nem annyira nyugtató

Ha nem használjuk 6k felett akkor kb mint egy 1.6-os
kissé nagyyobb nyomatékkal csak több fogyasztással.
Viszont az erő igazán 6-8k közti tartományban jön,
igy rövid etapokon van jelen.

6k felett padlón van kick/nincs kick ?
van aki szerint nincs jelentős húzás
van akit meglök....már a teljesítmény
grafikonok alapján kell lennie egy lökésnek
legalább - rossz a vezérlés váltás?

Városban pl mire számítsak 50-60-at 5./6.kba bírja? Nyomaték?
Vagy csak remeg?

Vegyes fogyasztas
erről nem nagyon találtam infot, én fel varos fel m0 20km amit megyek, volt ami ezt kifejetten jól bírta
Civic 1.5 vtec 6l  - Coltok 1.3/1.6 6-7 liter - a kisebb többet
Celica ST202 az 10 liter volt bármit csináltam lejjebb nem ment

Praktikus
A Corolla TS van 5 ajtós közönséges kivitelben illetve közép méretes a kaszni (corsa, clio kisebb).
A régebbi változatot néztem nem a faceliftest (no spoiler) jobban bejön, hogy az totál visszafogott ránézésre,
es magyar utakra a kicsit puhabb felfüggesztés szvsz nem gond mindennapokban kényelmesebb lehet.
Bár azért érdekelne, hogy mik a lényeges különbségek azt tudom, hogy lejjebb van, meg spojler,
es km óra más fém pedálos (vizes talppal a padlőszönyegbe törölem lábam - hondába -, mert csúszott rendesen).

Apropo T20, volt mar Toyota ST202 2k de nem tetszett, hiányzott a dinamika , városban iszonyat kínlódás volt, 1-2, stopp,ennyi.

Csapatni jól lehetett es nagyon is brutálisan tűrt az mindent de inkabb egy gőzmozdony volt, városba nem mertem előzgetni sokszor egyszerűen nem volt annyi hely meg

idő hozzá, evett is 10L-t a kis Coltok meg a fent irt körülmények között szét alázták könnyű kaszni gyors kiugrások stb, na ilyet nem tudott a Celica.
Ennek fényében persze érdekelne aki esetleg már mindkettőt vezette mit mondana a TS-ről.
Aztan persze van a városon kivüli élet is ott ez annyira nem vészes mert jobban rá lehet készülni, de szempontnak nem utolsó.

Néztem még Focus ST170, Golf FSI/TFSI ezek némeike erősebb, de úgy tudom mind problémásabb lehet, a praktiusság azt is jelenti, hogy
remélhetőleg nem lesz sok gond vele -mondjuk a standard cseréken kívül semmi. (Hozzáteszem, hogy Celica etéren nagyon durva volt...annyira, hogy
kb nem kellett rá költeni, nem is nagyon hittem el hogy 40.000 Ft-ba került másfél év szervíz...!!!)
 
Illetve néztem még a Sima 1.6 Corolla/Auris-t is de a 10.4s / 10.2s azt a mostani verda is tudja, csak az kevés.
És persze néztem még a Civic 1.6-ot is, de abból az 5ajtós nem jön be formailag, illetve a hikomat vátója se,
ebből a tipusbol meg a Type R egyszerűen nincs, és az ára se a remélt lenne...

Néha azért látni az utakon a TS-t es ahogy nézegettem itt a fórumot meg netetet megbizhatónak tűnik a szerkezet.

Köszi
Rabandi


hp16

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:TS
« Válasz #10447 Dátum: 2017.08.02 17:52:01 »
én is 190 cm vagyok,sajnos az üléspozíció magas,legalsó állásban is,mintha egy sámlin ülnél,majdnem hozzáér a fejem a tetőkárpithoz,nekem 130km/h-nál 4000-et forog hatodikban.Nekem több mint egy éve van meg az autó,semmi baja nem volt,megbízható,csak kopó alkatrészek.

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10448 Dátum: 2017.08.04 07:35:23 »
Sziasztok,

egyelőre nézelődök és infot gyűjtök
végigolvastam elég sokmindent itt a fórumon kb 2014-ig.

Compact 5ajtos modellt keresek, napi használat, 20km Bp/M0 stb.
Nem száguldozom de nem szeretem ha nincs tartalék a rendszerben néha kell, hogy legyen amivel
dobbantani lehet és ne kelljen már matekozni, viszont azt sem szeretném ha túl sokat zabálna
abban az esetben ha nem nyomom neki. (mint pl a Celica ST202 ami akkor is 10L volt ha csak alapjaraton
gurulgattam ide - oda).
1,5-6M körül vannak a régebbiek
Javítsatok ki ha tévedek és rossz helyen vagyok!


Amiket olvastam:
120-140km/h = 3-4000 RPM búgás.
A motor vagy a kaszniban valami rezonál ilyenkor?
Kuplung, 100-120 körül már kellett csere?
Fűtő radiátor hiba - féloldalas fűtés.
Klima szabályzó motor kattogás.
Ülés rögzítő elenged?
A féket tudom hogy kopós.

150e-200ekm mire kene figyelni? Érdemes -e egyáltalán ennyivel ?
Mik a kötelező javítási körök ?
Típushibák?

Kényelem
Ülés/pozíció 190cm++ ?

Váltó
1-2 közt nagy a difi, 5-6meg kb ugyan ott van.
2-esben lehet max 100 utána viszont
legalábbis a kalkulátor szerint lesz egy kis megtorpanás?
Itt: http://sohc14.uw.hu/calculator.php
az ismert adatokból számolgattam mi mennyi lehet
tippelve 2->3-ba kb 5800-ra eshet vissza maxon (?).

5-6 meg kb ugyan ott van igy 4krpm az csak 120km/h kb
tehát sokat fogyaszthat pályán is,
valaki irta hogy emiatt a város és pálya is hasonló fogyasztast adhat
ami azért nem annyira nyugtató

Ha nem használjuk 6k felett akkor kb mint egy 1.6-os
kissé nagyyobb nyomatékkal csak több fogyasztással.
Viszont az erő igazán 6-8k közti tartományban jön,
igy rövid etapokon van jelen.

6k felett padlón van kick/nincs kick ?
van aki szerint nincs jelentős húzás
van akit meglök....már a teljesítmény
grafikonok alapján kell lennie egy lökésnek
legalább - rossz a vezérlés váltás?

Városban pl mire számítsak 50-60-at 5./6.kba bírja? Nyomaték?
Vagy csak remeg?

Vegyes fogyasztas
erről nem nagyon találtam infot, én fel varos fel m0 20km amit megyek, volt ami ezt kifejetten jól bírta
Civic 1.5 vtec 6l  - Coltok 1.3/1.6 6-7 liter - a kisebb többet
Celica ST202 az 10 liter volt bármit csináltam lejjebb nem ment

Praktikus
A Corolla TS van 5 ajtós közönséges kivitelben illetve közép méretes a kaszni (corsa, clio kisebb).
A régebbi változatot néztem nem a faceliftest (no spoiler) jobban bejön, hogy az totál visszafogott ránézésre,
es magyar utakra a kicsit puhabb felfüggesztés szvsz nem gond mindennapokban kényelmesebb lehet.
Bár azért érdekelne, hogy mik a lényeges különbségek azt tudom, hogy lejjebb van, meg spojler,
es km óra más fém pedálos (vizes talppal a padlőszönyegbe törölem lábam - hondába -, mert csúszott rendesen).

Apropo T20, volt mar Toyota ST202 2k de nem tetszett, hiányzott a dinamika , városban iszonyat kínlódás volt, 1-2, stopp,ennyi.

Csapatni jól lehetett es nagyon is brutálisan tűrt az mindent de inkabb egy gőzmozdony volt, városba nem mertem előzgetni sokszor egyszerűen nem volt annyi hely meg

idő hozzá, evett is 10L-t a kis Coltok meg a fent irt körülmények között szét alázták könnyű kaszni gyors kiugrások stb, na ilyet nem tudott a Celica.
Ennek fényében persze érdekelne aki esetleg már mindkettőt vezette mit mondana a TS-ről.
Aztan persze van a városon kivüli élet is ott ez annyira nem vészes mert jobban rá lehet készülni, de szempontnak nem utolsó.

Néztem még Focus ST170, Golf FSI/TFSI ezek némeike erősebb, de úgy tudom mind problémásabb lehet, a praktiusság azt is jelenti, hogy
remélhetőleg nem lesz sok gond vele -mondjuk a standard cseréken kívül semmi. (Hozzáteszem, hogy Celica etéren nagyon durva volt...annyira, hogy
kb nem kellett rá költeni, nem is nagyon hittem el hogy 40.000 Ft-ba került másfél év szervíz...!!!)
 
Illetve néztem még a Sima 1.6 Corolla/Auris-t is de a 10.4s / 10.2s azt a mostani verda is tudja, csak az kevés.
És persze néztem még a Civic 1.6-ot is, de abból az 5ajtós nem jön be formailag, illetve a hikomat vátója se,
ebből a tipusbol meg a Type R egyszerűen nincs, és az ára se a remélt lenne...

Néha azért látni az utakon a TS-t es ahogy nézegettem itt a fórumot meg netetet megbizhatónak tűnik a szerkezet.

Köszi
Rabandi

Hello!
Ezt a "rövid" kis monológot nem ide kellett volna írnod!
Ha jól látom, Te valójában egy olyan autót szeretnél,ami menjen rendesen, de ne fogyasszon 5-6 liternél többet. Na....ezt az autót még nem gyártották le! Ahogy mondani szokták, csodák nincsenek. Vmt vmiért....

Zoli

botiboti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:TS
« Válasz #10449 Dátum: 2017.08.05 15:09:26 »
Hali,

valaki tud gyári minőségű olajszűrőt, esetleg levegő szűrőt Budapesten?

ts_mrtn

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:TS
« Válasz #10450 Dátum: 2017.08.05 18:38:39 »
Sziasztok!

Még csak tegnap foglalóztam le frissen a faceliftes T Sportomat, így tartozom nektek egy bemutatkozással, amég nem kerül hozzám a kocsi. :)

Addig is lenne egy kérdésem.
Kinek milyen gumiabroncs vált be?

205/50R16 méretben nézek:
*Toyo Proxes T1R
*Toyo Proxes CF2
*Vredestein SporTrac 5
típusú gumikat, kinek mik a tapasztalatok?

Üdv mindenkinek itt! :)

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10451 Dátum: 2017.08.05 19:32:54 »
Sziasztok!

Még csak tegnap foglalóztam le frissen a faceliftes T Sportomat, így tartozom nektek egy bemutatkozással, amég nem kerül hozzám a kocsi. :)

Addig is lenne egy kérdésem.
Kinek milyen gumiabroncs vált be?

205/50R16 méretben nézek:

*Toyo Proxes T1R
*Toyo Proxes CF2
*Vredestein SporTrac 5
típusú gumikat, kinek mik a tapasztalatok?

Üdv mindenkinek itt! :)

Hello!
Én régebben használtam ezt a méretet, de a futómű sokkal keményebb lett tőle, így visszatértem a gyári mérethez.
A Toyo száraz úton nagyon jó, jól tapad, de hamar elkopik. A Vredestein jobb választás.

Zoli

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10452 Dátum: 2017.08.05 19:38:17 »
Hali,

valaki tud gyári minőségű olajszűrőt, esetleg levegő szűrőt Budapesten?


Hello!

Nipparts olajszűrő, abból is a hosszabbik jó. Én K&N használok. Sima szűrőkben elég nagy a választék, abba most nem mennék bele inkább. A többiek majd segítenek választani.

Zoli

botiboti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:TS
« Válasz #10453 Dátum: 2017.08.05 21:36:52 »
Köszönöm! akkor kipróbálom a nippartsot.

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:TS
« Válasz #10454 Dátum: 2017.08.05 21:38:49 »
Rabadni: én simán kijöttem ST202 (3s-GE)-vel 8-8,5 lityivel is, ha neked ez nem megy, tartok tőle a CTS-sel sem fogsz kevesebbel autózni.
Today, tomorrow and after tomorrow!