Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1552453 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10275 Dátum: 2016.09.14 11:01:01 »
Tisztaba vagyok vele csak igenyesebb rendszert szeretnek hasonlot mint ami a gyari kompresszoroson van ket kivezetessel!
Hang az eppen eleg igy is enis igy latom...a meg felnem szabadult pacikat hozom ki a rendszerbol... ezert lesz a direkt szuro is!
Viszont nemtudom h kihez tudnek fordulni....ha esetleg valaki belevagott hasonlo projektbe akkor pls irjon
 

Kérdezd Szutit!

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #10276 Dátum: 2016.09.14 14:29:49 »
Nekem az első tárcsa lájtos használat mellett 65ezret bírt ki. Nem kopott el, hanem hullámosodott. Egyszer felszabályoztattam, utána 1000km-el.megint szar volt, ezért cseréltem gyári betét és Textar tárcsa kombóra. Mentem vele azóta 25ezret, még jó.
Hátsó tárcsa és betét együtt kopott el, 85ezer után. A legelső szett százezret ment el, a szervízkönyv szerint akkor cserélték le.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #10277 Dátum: 2016.09.14 14:34:14 »
Tisztaba vagyok vele csak igenyesebb rendszert szeretnek hasonlot mint ami a gyari kompresszoroson van ket kivezetessel!
Hang az eppen eleg igy is enis igy latom...a meg felnem szabadult pacikat hozom ki a rendszerbol... ezert lesz a direkt szuro is!
Viszont nemtudom h kihez tudnek fordulni....ha esetleg valaki belevagott hasonlo projektbe akkor pls irjon
A dupla végű rendszer legfeljebb mutatós és igazából csak V-motoron van értelme. Ha teljesítmény kell, egycsöves rendszer a te "embered". A dupla cső és dob csak plusz súly és minimálisan kisebb ellenállás. Gyári méretű dobtestben az átmenő vagy forgatott "twin-loop" rendszer híve vagyok, az engedi ki a legtöbb lovat a cső végén.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:TS
« Válasz #10278 Dátum: 2016.09.14 14:44:33 »
A dupla végű rendszer legfeljebb mutatós és igazából csak V-motoron van értelme. Ha teljesítmény kell, egycsöves rendszer a te "embered". A dupla cső és dob csak plusz súly és minimálisan kisebb ellenállás. Gyári méretű dobtestben az átmenő vagy forgatott "twin-loop" rendszer híve vagyok, az engedi ki a legtöbb lovat a cső végén.
mint az sv suzukim...[emoji14] [emoji14] [emoji111]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10279 Dátum: 2016.09.15 07:24:59 »
Sziasztok!

Ezer éve nem jártam itt...
Milyen féket használtok TS-en? EBC turbo groove tárcsát és Yellow stuff betétet használtam kizárólag ritkán, csakis alkalmanként! őrült gyorsulások utáni intenzív fékezésekre. Kb 25 ezer km alatt elfogyott a betét, ami szerintem jó, elfogadható, viszont a tárcsát is szabályoztatni kellett, szinte annak is vége, ami szerintem korai.
Kinek mi a tapasztalata?

Fentiek miatt cserélnem kell a szettet és csak akkor tennék fel újra EBC-t ha nincs annál jobb megoldás.
Köszi előre is. 

Üdv, Vakator
 

Még a K-SPORT fékrendszer van, de az felső kategóriás termék,ami az árában is megmutatkozik.

Zoli

DaDiD

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
Re:TS
« Válasz #10280 Dátum: 2016.09.15 09:37:38 »
A dupla végű rendszer legfeljebb mutatós és igazából csak V-motoron van értelme. Ha teljesítmény kell, egycsöves rendszer a te "embered". A dupla cső és dob csak plusz súly és minimálisan kisebb ellenállás. Gyári méretű dobtestben az átmenő vagy forgatott "twin-loop" rendszer híve vagyok, az engedi ki a legtöbb lovat a cső végén.

Koszonom az infot ez is tetszik!  :clap:
Embert kene ra talalnom zalaba vagy kornyeken aki ilyet csinal!!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10281 Dátum: 2016.09.15 13:15:17 »
 

Még a K-SPORT fékrendszer van, de az felső kategóriás termék,ami az árában is megmutatkozik.

Zoli
Mitől lesz felső kategóriás? Kínai termék, mint a D2 kb. belépő szint ha valaki el akar térni a gyári nyeregtől és tárcsától.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10282 Dátum: 2016.09.15 13:41:16 »
Mitől lesz felső kategóriás? Kínai termék, mint a D2 kb. belépő szint ha valaki el akar térni a gyári nyeregtől és tárcsától.


Te ezt valamivel kevered! 2003-ban alakult a cég Amerikában,ahol versenyfékeket, felfüggesztéseket stb. rendszereket gyártanak a mai napig! Ha egy 4 vagy 6 dugattyús fék neked belépő szint,ami több száz ezer forintba kerül,akkor nem tudom,hogy neked mi a jó fék!!!

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #10283 Dátum: 2016.09.15 14:22:37 »


Te ezt valamivel kevered! 2003-ban alakult a cég Amerikában,ahol versenyfékeket, felfüggesztéseket stb. rendszereket gyártanak a mai napig! Ha egy 4 vagy 6 dugattyús fék neked belépő szint,ami több száz ezer forintba kerül,akkor nem tudom,hogy neked mi a jó fék!!!
400mm-es úszónyerges karbon tárcsa és fékezőernyő a biztonság kedvéért :p

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #10284 Dátum: 2016.09.15 14:25:54 »
Koszonom az infot ez is tetszik!  :clap:
Embert kene ra talalnom zalaba vagy kornyeken aki ilyet csinal!!
Mivel egy jó rendszer ára bőven üti a 100eftot és egy munkanapot rá is kell szánn  az elkészítésére, ehhez képest már csak aprópénz, hogy fel kell jönni miatta Janóhoz vagy proexhez ésrászánni az időtís útiköktséget.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #10285 Dátum: 2016.09.16 08:05:48 »


Te ezt valamivel kevered! 2003-ban alakult a cég Amerikában,ahol versenyfékeket, felfüggesztéseket stb. rendszereket gyártanak a mai napig! Ha egy 4 vagy 6 dugattyús fék neked belépő szint,ami több száz ezer forintba kerül,akkor nem tudom,hogy neked mi a jó fék!!!

A Ksport / D2 tajvani ceg. AP Racing angop verseny cucc masolata, picit attervezve. Koltseghatekonyabban. En a fekeikben nem csalodtam 7 ev alatt.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10286 Dátum: 2016.09.16 09:47:16 »
A Ksport / D2 tajvani ceg. AP Racing angop verseny cucc masolata, picit attervezve. Koltseghatekonyabban. En a fekeikben nem csalodtam 7 ev alatt.

Köszi srácok!
Hasznos amit írtok, de egy kicsit elkanyarodtunk. Egyelőre arra keresem a választ, hogy EBC Turbo groove tárcsa, EBC yellowstuff betétekkel reálisan mennyit bír (eseti őrült meneteket figyelembe véve, nem pályán!), mert az enyémnek annyi lett kb 25e km alatt (a tárcsa is, ami nekem furcsa). Írták néhányan, hogy valóban nem bírnak többet, viszont volt, aki azt mondta, hogy neki sokkal többet...  szóval egyelőre ellentmondásos, de valószínűleg 30e km-nél nem bírnak többet.

A teljesítményével viszont sosem volt bajom. Nagyon jól működött! A kérdés másik fele ezért az, hogy van-e olyan fék, ami hasonló teljesítmény mellett, hasonló áron, tovább bírja. Ez a szett előre tárcsával - kb 80e Ft körül volt.
Köszi, üdv,
Vakator
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10287 Dátum: 2016.09.16 13:29:32 »


Te ezt valamivel kevered! 2003-ban alakult a cég Amerikában,ahol versenyfékeket, felfüggesztéseket stb. rendszereket gyártanak a mai napig! Ha egy 4 vagy 6 dugattyús fék neked belépő szint,ami több száz ezer forintba kerül,akkor nem tudom,hogy neked mi a jó fék!!!

Nem azt írtam, hogy nem jó!
Viszont fék és fék között nagy különbségek vannak, piacon az említett márkák  ha tudásban nem is , de árban biztosan az alsó kategória . Az más kérdés hogy több száz ezer Ft, de egy  valóban komoly fékrendszer meg 1 milla és felette a csillagos ég a határ.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10288 Dátum: 2016.09.16 13:38:50 »
Nem azt írtam, hogy nem jó!
Viszont fék és fék között nagy különbségek vannak, piacon az említett márkák  ha tudásban nem is , de árban biztosan az alsó kategória . Az más kérdés hogy több száz ezer Ft, de egy  valóban komoly fékrendszer meg 1 milla és felette a csillagos ég a határ.

Hm, azért 1 milliós fékrendszert említeni összehasonlításként, nem reális egy kb 2 milliót érő autó esetén, nem? Még ha csak elvi szinten is...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10289 Dátum: 2016.09.16 15:14:44 »
De ez már nem is neked szólt!  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)