Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1585443 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #10020 Dátum: 2015.10.13 06:13:39 »
köszi, esetleg valakinek konkrét kontakt, ahol érdemes rákérdezni? (nem az unix, bárdi és hasonlókra gondolok...)


Szerintem ebből csak a GYÁRI létezik.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #10021 Dátum: 2015.10.14 19:28:56 »
visszatérve az autó vételre nem akarom elkapkodni, inkább családiban gondolkodom már és a bringák jó lenne ha beférnének :innocent:
Ha minden igaz a héten visznek egy japán speces R34-el:)-bár ilyet sosem vennék magamnak...
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10022 Dátum: 2015.10.14 19:59:51 »
Mi az hogy japán speces r34?  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #10023 Dátum: 2015.10.16 21:41:28 »
Japan kollegam  vett meganak egyet:) jobb kormanyos.
Kupplungozni kell, kap egy exedyt stage kupplung ot, idokozben kiderult csak r33 de hat erdekes a japanok angol kiejtese;)
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10024 Dátum: 2015.10.16 23:24:00 »
Gondoltam, hogy jobbos.... Skylineból soha nem volt gyári balos.  :)
Az R33 is nagyon klassz közülük, de az R34 nekem a top!
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #10025 Dátum: 2015.10.17 19:54:33 »
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne egy 2005-ös 3-ajtós TS 168e igazolt km-el (első 120-ról az összes szervízszámla megvan, azóta nálam van), soha nem volt sérülve, nem volt tuningolva és pályanapra hordva (nálam átlagfogyi 8,3-8,7), szekvenciális benzin-gáz szettel (100 km / 1900ft), amit ha nem akarsz, nem használsz vagy kiszereltetsz, akkor privátban zaklasson. Ára 1,8. Még nem biztos, hogy el akarom adni, csak lakást veszek és lehet, hogy kéne a pénz. De ha valakinek megtetszik és elvinné, megállapodhatunk. Szeptember 30-tól újra 2 év vizsgával, 1 éves nyári és 1 éves téli garnitúrával (mindkettő alufelnin). Egyetlen bibije, hogy a középkonzol lehajtható ajtaja leesett, így a helyén egy jól pakolható fakk van. Első tárcsák és betétek nemrég cserélve voltak, a hátsó fékek kb. 100ezernél, amúgy minden eredeti az autón, természetesen szakadásmentes és kiégetés-mentes belsővel. Jár hozzá egy Yatour cd-tár emulátor, ami aux-ról vagy usb-ről vagy sd-kártyáról játssza le a zenét a gyári fejegységen keresztül számcím-megjelenítéssel.
Köszöntem a figyelmet.

CorollaT-sport

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:TS
« Válasz #10026 Dátum: 2015.10.18 17:53:38 »
Sziasztok! TTE első lökhárítót keresek. (Ebay kivételével)

 Esetleg valaki tudna benne segíteni?


Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10027 Dátum: 2015.10.19 11:31:53 »
Sziasztok!

Tud valaki segíteni, hogy milyen méretűek a kézifékkötelek a TS-ben? A gyári kötelek irreálisan drágák (43e lenne a kettő összesen), az utángyártottakra viszont eltérő méreteket mondanak. Valami ötlet?

Köszi, Vakator
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10028 Dátum: 2015.10.19 14:14:26 »
Közben egy teoretikus kérdés... ts tulajokhoz...

Mit vennétek a TS után, továbblépésként? Mi az az autómárka és konkrét típus, ami megbízhatóságban hasonló, teljesítményben és sportosságban a következő lépés felfelé, és árban is pl max 4-5 millióig használtan? Még nem most, de mondjuk 2 év múlva készülnék továbblépni, és egyelőre nem találtam a fenti feltételeknek megfelelőt.

üdv
Vakator
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #10029 Dátum: 2015.10.19 14:36:10 »
Celica GT4 ST205, de nem azért, mert pont tudok eladót, hanem mert vezethetőségét tekintve nagyon jól irányítható. Ha ennél jobbat szeretnél, akkor Evo VIII, IX, de az még drágább azért, ami nem volt ropira törve. Ha utcaibb kell, akkor talán Megane RS. Toyotából nem nagyon tudok olyan továbblépést, ami érdemes lehet, persze ha 6 körül gondolkodsz, akkor 2JZGTE Supra, de gondolom főleg utcára kellene, akkor GT86, de annak csak a vezethetősége jobb, erősebb semmivel sem lesz sajna. Focus RS is lehetne még, de azokat mindenki tuningolja, nagyon meg kell nézni, hogy milyet veszel.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10030 Dátum: 2015.10.19 17:25:02 »
hm, valahogy Ford és Renault nem igazán szimpi. Celica GTfour, akár jó lehet, persze kétséges, hogy találnék-e egy valóban szép állapotú példányt, elég koros. EVO igen, viszont érdekes, hogy akkor a Subaru STI-t nem ajánlanád? vagy mi a helyzet a mazda 3 mps, esetleg a 6 mps-sel?
vagy, talán szentségtörés itt ilyet mondani, de mi a vélemény a 335xi bmwről?
Persze a Supra tényleg jó lenne, de abból végképp egy jót találni igazi mázli lenne.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10031 Dátum: 2015.10.19 17:30:55 »
hm, valahogy Ford és Renault nem igazán szimpi. Celica GTfour, akár jó lehet, persze kétséges, hogy találnék-e egy valóban szép állapotú példányt, elég koros. EVO igen, viszont érdekes, hogy akkor a Subaru STI-t nem ajánlanád? vagy mi a helyzet a mazda 3 mps, esetleg a 6 mps-sel?
vagy, talán szentségtörés itt ilyet mondani, de mi a vélemény a 335xi bmwről?
Persze a Supra tényleg jó lenne, de abból végképp egy jót találni igazi mázli lenne.
Suprából nem nehéz jót találni, csak azok 9 millától indulnak.... és olcsóbb már nem lesz.
Vagy jobbkormányos japán piacos 4-5 misitől.

Amúgy jót kérdeztél, mert hirtelen nem tudnék Én sem  mit  mondani , ami TS hez hasonló és 4-5 misi. De talán GT86 lesz már pár év múlva  elérhetőbb árban is. De ha már ilyen kis két üléses autóban gondolkodik az ember akkor 350Z  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #10032 Dátum: 2015.10.19 17:41:49 »
igen, tényleg nehéz, ezért kérdezem.
valahogy a számomra legfontosabb 3 szempont: "megbízható" , "erős" (erősebb, mint a TS), és "értelmes költségek mellett használható" egyszerre nem akar összeállni 5 millióig
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #10033 Dátum: 2015.10.19 17:49:32 »
Erős, öreg turbosak kiesnek a sorból aszem :)

Az EVO-k árai is felfelé mennek lassan, az sem lesz egyszerű találni.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #10034 Dátum: 2015.10.19 18:10:29 »
Subarut nem ajánlanék, mert ha hajtod szétesik. A Celica, Evók bírják, erre tapasztalat van nem kevés. Mazda 3, sem 6 MPS-t nem vennék, pedig nagyon jó a motorjuk, mennek mint barom, de túl nagy a meghibásodás és 15 liter alatt nem tudsz vele menni. 350Z nem rossz, de gyáriban nehéz, mint a sár, nem lesz sokkal gyorsabb, mint a TS.  A helyedben azon agyalnék inkább, hogy akár egy kicsivel erősebb kocsi már jobb lehet, ha hátsó tengelyen hajt és nagyobb élmény vele menni, mint az első kerekes TS-sel. Mi a cél, hány ülés kell bele? A Renault-ot ne írd le, ha első kerekesek akarsz, minden teszten majdnem ver mindent, versenypályán legalábbis. Bmw-ről nincs tapasztalatom, de az sok esetben egy másik faj az embereknél és az alkatrész, szerviz is horror lesz, akármit is csinálsz, tehát ne csak azt nézd, hogy mennyibe kerül megvenni, hanem hogy mennyiből fogod fenntartani 1 évben mondjuk.