Tegnap, a bontott Camry automata váltó átadása alkalmából Szeke Mesterrel tartottunk késő esti minitalit
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)
... Fél 9 és 10 óra között kaptam egy kis idegenvezetést a kiskőrösi MF-nél, láttam sok érdekes autót, roncs állapotú állólámpás kupé Merciktől kezdve a felújításra váró Hacsirokun át a 408-as Moszkvicsig
![laugh :laugh:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/laugh.gif)
... Ültem is jópár különlegességben, beleértve egy közel 30 éves DAF trélert, Szeke kiváló állapotú 83-as Camryjét (elektromos tolótető, waaaa), és egy igazi kuriózumot, egy '83-as, A6-os (hátsókerekes), háromajtós liftback kupé (!!!) Carinát
![eek :eek:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/eek.gif)
...
Meg kell említenem még egy kétajtós, 83 körüli, A6-os Celica kupét is - 1.6-os alapmodell, de a ritkábbik lépcsőshátú, kétajtós verzióból, és bár felújításra szoruló, de alapvetően ép és ami a lényeg: gányolás-mentes állapotban van! A kasztnijára ráférne egy részleges felújítás és egy komplett fényezés, de szétrohadva nincs, törve láthatóan aligha volt, és a kb. 200 ezres (nem emlékszem egészen pontosan, de vmi ilyesmi) futásnak köszönhetően a beltér, és gyaníthatóan a mechanika állapota is egész tűrhető! Most kéne megmenteni ezeket a kocsikat... Persze kérdés, hogy papírjai vannak-e - ezt Szeke nem tudta megmondani, de nyilván utána lehetne nézni.