Eladó a Carina-m, akit részletek érdekelnek privátban, vagy akár itt is szívesen mesélek róla.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_sedan_1.6_xli-3999055
Mesélj! Egyik barátom éppen autóra vadászik, mit lehet tudni róla?
A km valós, 4 éve van nálam. 3. tulaj vagyok, előző egy idős orvos volt, főleg külföldre járt vele nyaralásokra, innen a viszonylag sok km. Motorikusan megkapta ami kellett neki, olajat, szűrőket 9-10k km-enként. Valvoline 10W40 ment bele mindig. Igazából 2 hibát tudok mondani. Az egyik a karosszéria, ami sajnos kapott egy jégesőt és nem igazán jól lett megcsinálva, ez a jobb hátulján látszik igazán, ahol elkezdett leperegni a festék, valamint a bal első sárvédőnél (ez nem lett újrafújva) belülről egy sárvédő betétet fogó csavar felsértette az elemet és elkezdett rozsdásodni. A másik hiba már régóta fennáll, de szerelőm azt mondta ne foglalkozzak vele. A jelenség amikor a motor egy bizonyos fordulatszámon jár, akkor egy rezonáló hang jön a motor alól. Azt mondta 2 dolog miatt lehet - 1 a motor alatti takaró lemez rezonál, 2 valami fogalmam sincs mi ami ezeknél hajlandó ilyen hangot adni. Jellemzően 900 és 1800 körül csinálta amikor észrevettem, azóta nem is igazán érdekel. Futóműről nem tudok sokat mondani, szerintem jó, nincs vele semmi bajom. 2 hete járt a szerelőmnél azt mondta, hogy fékek és futómű rendben, menetbiztonságilag tökéletes. A lambdaszondám ami még el lehet tömődve szerintem, mert nagyon sokat járok vele városban és nem pörgetem, érződik is rajta a lomhaság, igazából ki kéne hajtani. Amiket én cserélnék rajta megvétel után: vezérműszíj és a körítése (ha jól emlékszem még 13e van a cseréig, de megnézem majd hétvégén), gyertyák (most lenne esedékes), olaj és szűrők szerintem ráér őszig, akkor jár le az 1 éve. Gumik Barum Brillantis 40k körül lehet bennük, téliekben talán 5k lehet (Dunlop Sp WinterResponse ADAC különösen ajánlott, gyári acél felniken). Jajj még valami. Valami okos suzukis beletolatott az első rendszámtáblatartómba, láttam is hogy ott forgolódik, odamentem az autóhoz erre látom mit csinált
Nagyjából ennyit tudok mondani róla műszakilag.
Belső: a vezetőülés meg van kopva oldalt, sajnos már ilyen volt amikor annó vettem. Kormányon, kartámaszon látszik a 247e km hatása. A gyári kazettás rádiót és a gyári első két hangszórót én kicseréltem, mert nagyon recsegtek. Olcsón (ingyen) szereztem MP3-as kártyaolvasós usb-s távirányítós fejegységet, meg 2 normális (magnat) hangszórót nagy nehezen bepasszíroztunk az első 2 ajtóba, igazából csak a hosszabb éjszakai utak vezetései miatt raktam bele, nem vagyok zenebuzi.
Még egy érdekesség, az előző tulaj valamit buherált a zárral, ugyanis az kulcsra nem reagál, csakis a távirányítóra. Elfordul benne a kulcs, de nem nyit és nem zár, mintha ki lenne kötve valahogy, igazából nem foglalkoztam vele. No ennyit tudok mondani róla. Az Ave vétele miatt adom el, ha nem lett volna lehetőségem az Ave-t megvenni, tuti nem adnám el, nagyon megbízható kis gép és jól fogyaszt.