Na ki lettem okítva. A szalonban azt mondták, hogy mivel nem tipusspecifikus a szürö más a levegöaramlas, meg több levegöt kap --> több benyát is és a tul sok benyat nem tudja elégetni, a maradék benya a katalizátorban köt ki és tönkreteszi. A Cartronnál azt mondták, hogy a KN-t teszteli a gyár és ki van számolva az áramlás, hogy ugyanolyan legyen mint a gyári és ezért nem jelez a motor hibát. Csak hát a KN 45 ezer a Simota pedig 12 ezer volt. Valamint a Cartronnál azt mondták, hogy Simotával foglalkoztak ök is régebben, de már rendelésre se hoznak, mert egy csomó motor tönkrement tőle!!! Hát nem tudom szerintem két direktszürö között nem hinném, hogy akkora különbség lenne, hogy az egyiktöl beszarik a motor, a másiktól pedig nem. Szvsz vagy mindkettötöl vagy egyiktöl sem. Egyelöre direktszürö prodzsekt stanbyra rakva.