Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2754333 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22335 Dátum: 2022.11.29 19:20:59 »
Telezöldnél már én is jártam így  :D
Ha ha :)

En ott alltam es vartam  , hogy mivammivammmivaaa!  :)


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22337 Dátum: 2022.12.23 01:55:17 »
Nagy szerencséje volt, az biztos.  :eek:
De azért megemlítette, hogy szeretne egy nagyobb és biztonságos autóba ülni.
Talán egy Vitarában ült? (a Suzuki márka az biztos).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22338 Dátum: 2022.12.23 06:14:12 »
Szintén arra gondolok a maradványok, és a pótkerék után  :hmmmm:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22339 Dátum: 2022.12.23 21:31:41 »
Régi Grand Vitara volt ez nem a mostani. Az sokkal nagyobb volt.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22340 Dátum: 2022.12.26 22:28:15 »
Régi Grand Vitara volt ez nem a mostani. Az sokkal nagyobb volt.
Jaja, én a “kocka” Grand Vitarára gondolok. Nem volt csúnya autó.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22341 Dátum: 2022.12.28 11:31:07 »
Nem tudom abból-e, vagy a korábbi generációból (90-es évek vége) volt 2.0 V6-os motor, az amikor beindult olyan kis férfias hangja volt, hogy óhatatlanul is felfigyelt rá az ember.  :yes:

Még erősen az I-es Swiftek korszakát éltük, amikor 0 Ft-tal elhozhattad őket, sőt emlékszem olyan márkakereskedésre, ahol még ingyen színes TV-t is adtak a kocsihoz, csak vidd már el az autót :eek:

A jelenlegi Vitara meg kétség kívül telitalálat, elég csak megnézni mennyi futkos belőlük az utakon.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22342 Dátum: 2022.12.30 15:25:05 »
A jelenlegi Vitara meg kétség kívül telitalálat, elég csak megnézni mennyi futkos belőlük az utakon.

Én ültem a munkahelyi 7M-ftba kerülő Vitarában. Suzukis vagyok de soha nem vennék.Főleg ennyiért.  Nem csak én, a kollégáim se.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22343 Dátum: 2023.01.01 18:17:24 »
Én ültem a munkahelyi 7M-ftba kerülő Vitarában. Suzukis vagyok de soha nem vennék.Főleg ennyiért.  Nem csak én, a kollégáim se.

Nekem viszont kellemes meglepetés volt a mild hibrid Vitara, még úgy is, hogy a fullos CHR-ből ültem át.  Balatonkenese oda, majd másnap vissza. Jó az adaptív tempomat, a holttérfigyelő, a sávtartó, a tolatókamera a tájolóvonalakkal, csak a manuál váltó volt szokatlan, cserébe mm pontos, határozott hatos váltó.  Fogyasztás meg olyan, amilyen, ez a része annyira nem érdekel a céges verdán.  A mérete is megjárja, cserébe a beltere puritán, egyszerű a Selection felszereltségű CHR-hez képest.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22344 Dátum: 2023.01.03 19:12:20 »
Elhunyt Ken Block.
Nem is egy autóban, hanem egy hószánon lelte a halálát.

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22345 Dátum: 2023.01.04 17:03:41 »
A sofőr a lap szerint azt nyilatkozta, hogy valamiért képtelen volt lelassítani a Yarist, amely a lejtős útszakaszon egyre csak gyorsult
Kérdés, hogy az a valami az autóban jelentkezett, vagy a sofőrben.
- Apjuk, fékezz!
- Nyomom én, de hát nem lassul, hanem gyorsul!
- Nem lehet, hogy a gázt nyomod?
- Ej, nekem ne beszélj már Böske, nem értesz te hozzá, mindig is a jobb szélső volt a fék...!


(Még mielőtt valaki szóvá tenné, hogy nem illik ezzel viccelődni, anyukámtól egy éve vették el a jogsit (pontosabban nem hosszabbította meg az orvos) valami hasonló miatt, én kértem rá a háziorvost, szóval tudom, hogy megy ez.)
« Utoljára szerkesztve: 2023.01.04 17:10:34 írta music »
music     

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22346 Dátum: 2023.01.06 07:23:26 »
Nekem viszont kellemes meglepetés volt a mild hibrid Vitara, még úgy is, hogy a fullos CHR-ből ültem át.  B

A Vitara egy felfújt kisautó. Belül kicsi és kényelmetlen, ráz a hátsó tengely, csomi kicsi , belsőtér ennyiért szegényes.  igazából semmire se jó. a Balenom ezerszer praktikusabb. nagyobb belül stb. de mindegy így legalább nem bánt hogy nem Vitarát vettem. Akkor 4,5M volt újban.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22347 Dátum: 2023.01.06 08:32:57 »
Ha már magas Suzuki, akkor S-Cross. A legújabbat nem ismerem, de az előzőn elgondolkodtam, mégha nem is hosszan. Csak nekünk nagyon kicsi lett volna a csomagtere, és nem volt belőle 7 személyes.
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22348 Dátum: 2023.01.06 12:37:14 »
A Vitara egy felfújt kisautó. Belül kicsi és kényelmetlen, ráz a hátsó tengely, csomi kicsi , belsőtér ennyiért szegényes.  igazából semmire se jó.
Ez nem Vitara-specifikus. Az összes SUV ilyen nyomi. A dizájn adja el őket, semmi más...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #22349 Dátum: 2023.01.06 14:45:23 »
Én pedig megszerettem a régi séma szerint készült 2 oldali szigorúan tolóajtós buszlimuzinokat. Magasan ülsz, átlátod a forgalmat, szó szerint minden belefér, variálhatod hány db ülés legyen éppen benne, lehet vele akár költöztetni is - nekem teljesen értelmetlen, de megtartom.  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61