Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2783054 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21795 Dátum: 2020.11.12 11:27:55 »
Nem bírom már a BKV-t én sem ,kocsival járok be Óbudáról a Blahára. Ugyebár 7 után halott minden, így fél 7kor kell indulnom hogy nem 30 autó álljon előttem a lámpáknál hanem 3.
Meg persze találjak helyet megállni. 7 előtt még van.
Iszonyat hajsza van 7 előtt nyomja mindenki mint a disznó. Ma pl az Ápád híd 6.35kor már állt mint a bakaszar Pest felé. Margit híd játszott.  :cry:

Gáz.  :no:
Gondolom most a metró középső szakaszának felújítása miatt van a nagy szívás és a dugók, hiszen elvileg több iskola is átállt az otthoni oktatásra, szóval elvileg kevesebb gyereket kell(ene) autóval vinni az 1-2 km-re lévő iskolákba.

Én szerencsére Home Office-ból dolgozom, szóval a pesti reggeli és délutáni rémálom kimarad.
Vidékre leköltözve - Pest megye - csak azt látom, hogy minden háznál 2-3 autó van, és még a vasútállomáshoz is azzal mennek, hogy aztán felszálljanak a vonatra.  :hmmmm:
Én meg vagyok a ritka kivételek egyike, gyalog az állomásra (max 12-15 perc) és a boltba is. A bolt 40 perc alatt megvan oda-vissza sétával, kb 4 km. Aki igazán szeretné, az tudna gyalogolni is - ahogy itt is sok gyereket láttam gyalogolni iskolatáskával a vállán.
Pesten is bkv-val jártam gimibe, majd főiskolára, ált iskolába pedig már egyedül sétáltam. Tudom az akkor volt (80-as évek), de némely gyerekre igazán ráférne egy kis mozgás / séta - és akkor máris fele annyi anyataxi lenne az utakon...  :innocent: :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21796 Dátum: 2020.11.12 11:38:25 »
így van Mester! ma a nyugatitól a blaháig nulla biciklist láttam az üres sávban.  amúgy meg aki szidja a free parkolást az üljön fel a fullba fertözött villamosra. az az ő élete ez meg az én életem.

Én is csak ilyesmiről tudok beszámolni, és akkor októberben még jó idő volt, a vékony dzseki se kellett még - de én is kemény 0 bicajost láttam a kerékpársávokon közlekedni, tényleg sok haszna volt ennek.

Üres telekterület bőven lenne parkolók építésére, hiszen nagyon sok új építésű társasház épülget még most is (és a készeken is csak a full ürességet látod, soha semmi világítás nem szűrődik ki az ablakokon, erkélyeken sincs semmi - szóval gondolom vagy a silány minőség miatt nem kapott használatbavételit vagy amúgy se volt kereslet rá, de azért csak felhúzták). Ezekre a helyekre kellene több parkolót kialakítani, és persze nem stadionokat építeni, hiszen focizni se tudunk (de cserébe jó drága sport, és most még a focistákat is kisegítjük a rossz időben, pedig nem is szabadna őket együtt emlegetni a pincérekkel, szállodai recepciósokkal, stb-kel, akik valóban rászorulnának a támogatásra, no de mindegy...). Hiába, focinemzet vagyunk. :legyint
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21797 Dátum: 2020.11.12 18:10:05 »
Én is csak ilyesmiről tudok beszámolni, és akkor októberben még jó idő volt, a vékony dzseki se kellett még - de én is kemény 0 bicajost láttam a kerékpársávokon közlekedni, tényleg sok haszna volt ennek.

Üres telekterület bőven lenne parkolók építésére, hiszen nagyon sok új építésű társasház épülget még most is (és a készeken is csak a full ürességet látod, soha semmi világítás nem szűrődik ki az ablakokon, erkélyeken sincs semmi - szóval gondolom vagy a silány minőség miatt nem kapott használatbavételit vagy amúgy se volt kereslet rá, de azért csak felhúzták). Ezekre a helyekre kellene több parkolót kialakítani, és persze nem stadionokat építeni, hiszen focizni se tudunk (de cserébe jó drága sport, és most még a focistákat is kisegítjük a rossz időben, pedig nem is szabadna őket együtt emlegetni a pincérekkel, szállodai recepciósokkal, stb-kel, akik valóban rászorulnának a támogatásra, no de mindegy...). Hiába, focinemzet vagyunk. :legyint

Nos! A lakások építésére engedélyt (területet az eladó) a kerületi önkorm. építési hatósága ad, pénzt pedig a nyerészkedni akaró holttengeri szipoly mágnás. A stadionok telk(-ei)ére más nem építhető, mint sportlétesítmény, amit a klub finanszíroz a forrásaiból és a tulajdonlás is az övé! Csak hogy értsd, hogy miről beszélsz mellé. Valóban téged még 1etlen1szer sem láttunk pályán beledögleni az eredménybe, így egyetérthetünk abban, amit a labdarúgás tudományodról előadtál ("hiszen focizni se tudunk"). Valóban nem lehetne együtt emlegetni őket (labdarúgók), a sötétben mutyizó, taxisoknak, qrváknak, striciknek (" pincérekkel, szállodai recepciósokkal, stb-kel,")a fizetett ügyvivőikkel. Ráadásul az utóbbiak jelentős segítséget kapnak, míg a labdarúgók kiharcolják a pályán a MEGÉRDEMELT juttatásokat.

 
Gáz.  :no:
Gondolom most a metró középső szakaszának felújítása miatt van a nagy szívás és a dugók, hiszen elvileg több iskola is átállt az otthoni oktatásra, szóval elvileg kevesebb gyereket kell(ene) autóval vinni az 1-2 km-re lévő iskolákba.

Én szerencsére Home Office-ból dolgozom, szóval a pesti reggeli és délutáni rémálom kimarad.
Vidékre leköltözve - Pest megye - csak azt látom, hogy minden háznál 2-3 autó van, és még a vasútállomáshoz is azzal mennek, hogy aztán felszálljanak a vonatra.  :hmmmm:
Én meg vagyok a ritka kivételek egyike, gyalog az állomásra (max 12-15 perc) és a boltba is. A bolt 40 perc alatt megvan oda-vissza sétával, kb 4 km. Aki igazán szeretné, az tudna gyalogolni is - ahogy itt is sok gyereket láttam gyalogolni iskolatáskával a vállán.
Pesten is bkv-val jártam gimibe, majd főiskolára, ált iskolába pedig már egyedül sétáltam. Tudom az akkor volt (80-as évek), de némely gyerekre igazán ráférne egy kis mozgás / séta - és akkor máris fele annyi anyataxi lenne az utakon...  :innocent: :whistling:

Mi a fő irány egy luxushajó service-ben  home office-ból végzett szolgáltatásában? Pincér, szállodai recepciós, stb.?????
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10251
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21798 Dátum: 2020.11.12 19:49:08 »
...míg a labdarúgók kiharcolják a pályán a MEGÉRDEMELT juttatásokat.

 ...
:OFF
Nem tisztem védeni senkit, de kérdések felmerülnek bennem:
Én sem értek a focihoz, nem fekszek és nem is kelek vele, viszont a magyar csapatok hozzáértéséről/játékerejéről/érdemeiről stb. talán levonható következtetés annyiból is, hogy mennyire állják meg a helyüket nemzetközi porondon, nem? Nem kell BL győztes(ek)hez viszonyítani magunkat persze, elég lesz mondjuk Izland is hozzá. Arrafelé mik a "megérdemelt" juttatások? Jópár éve történt, fel is kaptam a fejemet arra, hogy az egy amatőr focivilág, ahol a játékosok a mindennapi meló után elfociznak, aztán a végén meg könnyen előfordul, hogy így is lemossák a profi  magyar válogatottat. Esetleg azóta arra is másképpen mennek a dolgok?
Arra is emlékszem, hogy a múltkor Csányi az értékelőjében kicsit kiakadt (talán hűtlen kezelést meg ilyeneket emlegetve), hogy rengeteg játékost egyetlen percig sem küldi a pályára a csapata, de jól megfizeti őket a 0 perc játékidőért. Akkor ők, ha jól gondolom,  az edzésen szereznek érdemeket, ami alapján megérdemlik ezeket a juttatásokat? Vagy ők ezeket nem fogják megkapni esetleg?
:ON

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21799 Dátum: 2020.11.12 20:05:20 »
Én is csak ilyesmiről tudok beszámolni, és akkor októberben még jó idő volt, a vékony dzseki se kellett még - de én is kemény 0 bicajost láttam a kerékpársávokon közlekedni, tényleg sok haszna volt ennek.
Üres telekterület bőven lenne parkolók építésére, hiszen nagyon sok új építésű társasház épülget még most is (és a készeken is csak a full ürességet látod, soha semmi világítás nem szűrődik ki az ablakokon, erkélyeken sincs semmi - szóval gondolom vagy a silány minőség miatt nem kapott használatbavételit vagy amúgy se volt kereslet rá, de azért csak felhúzták). Ezekre a helyekre kellene több parkolót kialakítani, és persze nem stadionokat építeni, hiszen focizni se tudunk (de cserébe jó drága sport, és most még a focistákat is kisegítjük a rossz időben, pedig nem is szabadna őket együtt emlegetni a pincérekkel, szállodai recepciósokkal, stb-kel, akik valóban rászorulnának a támogatásra, no de mindegy...). Hiába, focinemzet vagyunk. :legyint

a focira egy forint állami támogatást se adnék...az én adómat inkább teniszre vagy kézilabdára költsék...szerintem kézilabdát is, pláne pedig vizes sportokat is sokkal többen néznek itthon

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21800 Dátum: 2020.11.12 23:06:01 »
Nos! A lakások építésére engedélyt (területet az eladó) a kerületi önkorm. építési hatósága ad, pénzt pedig a nyerészkedni akaró holttengeri szipoly mágnás. A stadionok telk(-ei)ére más nem építhető, mint sportlétesítmény, amit a klub finanszíroz a forrásaiból és a tulajdonlás is az övé! Csak hogy értsd, hogy miről beszélsz mellé. Valóban téged még 1etlen1szer sem láttunk pályán beledögleni az eredménybe, így egyetérthetünk abban, amit a labdarúgás tudományodról előadtál ("hiszen focizni se tudunk"). Valóban nem lehetne együtt emlegetni őket (labdarúgók), a sötétben mutyizó, taxisoknak, qrváknak, striciknek (" pincérekkel, szállodai recepciósokkal, stb-kel,")a fizetett ügyvivőikkel. Ráadásul az utóbbiak jelentős segítséget kapnak, míg a labdarúgók kiharcolják a pályán a MEGÉRDEMELT juttatásokat.

Megsúgom, én ifi szinten elég komolyan fociztam (idős vagy már ahhoz, hogy emlékezz még a Góliát FC-re a 80-as évekből, én ott nőttem fel, és komoly szintig jutottam a 10-en éves korosztályban, csak aztán jött egy nagyon csúnya sérülés - és abbahagytam). Mi lelkesedésből játszottunk még iskola után, a szülők fuvaroztak a meccsre, és semmit se kaptunk érte - akkoriban meg ugye még a stoplis cipőt se volt olyan könnyű itthon beszerezni... Én úgy edzettem, hogy futás közben terhelés alatt annyi időre álltam meg, amíg vért vettek a fülünkből - szóval nem az a fotel-tv-s hozzá nem értő vagyok, bocsánat érte!  :innocent: ;)


Mi a fő irány egy luxushajó service-ben  home office-ból végzett szolgáltatásában? Pincér, szállodai recepciós, stb.?????

Úgy látszik elkerülte a figyelmed, amikor itt is leírtam, hogy Édesapám elhunyt (gyakorlatilag mikor sikerült hazajönnöm már kórházban volt, és ki se jött onnan  :no: ), és ezzel a hajós karrieremnek is vége lett, mert nem hagyhattam itthon anyámat olyan állapotban...  :whistling:
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.12 23:07:51 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21801 Dátum: 2020.11.12 23:16:55 »
a focira egy forint állami támogatást se adnék...az én adómat inkább teniszre vagy kézilabdára költsék...szerintem kézilabdát is, pláne pedig vizes sportokat is sokkal többen néznek itthon

Igen, ezek a sportok itthon elég mostohák - pedig sokkal jobb eredményeket értünk / érünk el benne, mint fociban...
Nem tudom miért támad így Micilla barátunk, ha a foci szóba kerül, tényleg nem tudom mire kellene lelkesednünk ezért a sportért - de mielőtt még megnyúz, jelzem, hogy a Forma1-et se tartom semmire.  ::)

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21802 Dátum: 2020.11.13 00:30:39 »
:OFF
Nem tisztem védeni senkit, de kérdések felmerülnek bennem:
Én sem értek a focihoz, nem fekszek és nem is kelek vele, viszont a magyar csapatok hozzáértéséről/játékerejéről/érdemeiről stb. talán levonható következtetés annyiból is, hogy mennyire állják meg a helyüket nemzetközi porondon, nem? Nem kell BL győztes(ek)hez viszonyítani magunkat persze, elég lesz mondjuk Izland is hozzá. Arrafelé mik a "megérdemelt" juttatások? Jópár éve történt, fel is kaptam a fejemet arra, hogy az egy amatőr focivilág, ahol a játékosok a mindennapi meló után elfociznak, aztán a végén meg könnyen előfordul, hogy így is lemossák a profi  magyar válogatottat. Esetleg azóta arra is másképpen mennek a dolgok?
Arra is emlékszem, hogy a múltkor Csányi az értékelőjében kicsit kiakadt (talán hűtlen kezelést meg ilyeneket emlegetve), hogy rengeteg játékost egyetlen percig sem küldi a pályára a csapata, de jól megfizeti őket a 0 perc játékidőért. Akkor ők, ha jól gondolom,  az edzésen szereznek érdemeket, ami alapján megérdemlik ezeket a juttatásokat? Vagy ők ezeket nem fogják megkapni esetleg?
:ON

Magyarország - Island  2  :  1         .
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21803 Dátum: 2020.11.13 07:29:04 »
Magyarország - Island  2  :  1         .

Jaj, Mester! Úgy örültem! :clap: :clap:  Végre valami öröm ebben a szürke pokoli őszben. Bár az EB csoportunk igen durva.. :whistling:
Amúgy meg: Lehet futball nélkül élni,csak nem érdemes.. :flowers:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21804 Dátum: 2020.11.13 08:11:22 »
:OFF
Nem tisztem védeni senkit, de kérdések felmerülnek bennem:
Én sem értek a focihoz, nem fekszek és nem is kelek vele, viszont a magyar csapatok hozzáértéséről/játékerejéről/érdemeiről stb. talán levonható következtetés annyiból is, hogy mennyire állják meg a helyüket nemzetközi porondon, nem? Nem kell BL győztes(ek)hez viszonyítani magunkat persze, elég lesz mondjuk Izland is hozzá. Arrafelé mik a "megérdemelt" juttatások? Jópár éve történt, fel is kaptam a fejemet arra, hogy az egy amatőr focivilág, ahol a játékosok a mindennapi meló után elfociznak, aztán a végén meg könnyen előfordul, hogy így is lemossák a profi  magyar válogatottat. Esetleg azóta arra is másképpen mennek a dolgok?
Arra is emlékszem, hogy a múltkor Csányi az értékelőjében kicsit kiakadt (talán hűtlen kezelést meg ilyeneket emlegetve), hogy rengeteg játékost egyetlen percig sem küldi a pályára a csapata, de jól megfizeti őket a 0 perc játékidőért. Akkor ők, ha jól gondolom,  az edzésen szereznek érdemeket, ami alapján megérdemlik ezeket a juttatásokat? Vagy ők ezeket nem fogják megkapni esetleg?
:ON

Off

"Én sem értek a focihoz, nem fekszek és nem is kelek vele..."
Akkor legalább nézz utána.
Csányi úr se kutakodjon más zsebébe, mert az ő vagyonkáját se a hangyák hordták össze.

" A helyi klubokban fél-amatőr, fél-profi játékosok játszanak, a futball mellett a legtöbb játékos dolgozik is, ami teljesen elfogadott szisztéma a szigetországban. A legtöbb futballcsapat a fővárosban, Rejkjavikban és környékén található, de ez nem meglepő az ország földrajzi adottságait tekintve” - fogalmazott ifjabb Bicskei Bertalan."

Ezzel szemben a válogatottjuk összetétele mind profi légiós 2018-ban.

és ez a bánda volt itt tegnap a szentélyben bizonyára volt átfedés a két keret között, mert a vikingek átlagéletkora a nevezett csapatban 30 év.

ON
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21805 Dátum: 2020.11.13 08:17:03 »
a focira egy forint állami támogatást se adnék...az én adómat inkább teniszre vagy kézilabdára költsék...szerintem kézilabdát is, pláne pedig vizes sportokat is sokkal többen néznek itthon

off
ezzel magam is így vagyok a brüsszeli bürokraták esetén!
szerintem nézz (és számolj, ha nem terhes) utána a nézőszámoknak élő és közvetített összecsapások esetén egyaránt!Mivel nem emeltél ki lokalitást, úgy maradjon a vizsgálat globális.
on
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21806 Dátum: 2020.11.13 09:01:31 »
Mivel kezd a dolog átmenni személyeskedésbe, ezért íme a béna sofőr mintapéldája:

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10251
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21807 Dátum: 2020.11.13 10:57:02 »
Off

"Én sem értek a focihoz, nem fekszek és nem is kelek vele..."
Akkor legalább nézz utána.
Csányi úr se kutakodjon más zsebébe, mert az ő vagyonkáját se a hangyák hordták össze.

" A helyi klubokban fél-amatőr, fél-profi játékosok játszanak, a futball mellett a legtöbb játékos dolgozik is, ami teljesen elfogadott szisztéma a szigetországban. A legtöbb futballcsapat a fővárosban, Rejkjavikban és környékén található, de ez nem meglepő az ország földrajzi adottságait tekintve” - fogalmazott ifjabb Bicskei Bertalan."

Ezzel szemben a válogatottjuk összetétele mind profi légiós 2018-ban.

és ez a bánda volt itt tegnap a szentélyben bizonyára volt átfedés a két keret között, mert a vikingek átlagéletkora a nevezett csapatban 30 év.

ON
Az OFF topicban fogok válaszolni majd.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21808 Dátum: 2020.11.13 17:27:37 »
Igen, ezek a sportok itthon elég mostohák - pedig sokkal jobb eredményeket értünk / érünk el benne, mint fociban...
Nem tudom miért támad így Micilla barátunk, ha a foci szóba kerül, tényleg nem tudom mire kellene lelkesednünk ezért a sportért - de mielőtt még megnyúz, jelzem, hogy a Forma1-et se tartom semmire.  ::)

én sem igazán értem, mire habzik így a szája, különösen, amikor marhaságokat tesz közkinccsé...
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.13 17:32:15 írta csufár »

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21809 Dátum: 2020.11.13 17:32:50 »
a hozzászólásai szokásosan agyatlanok...én sem igazán értem, mire habzik így a szája, különösen, amikor marhaságokat tesz közkinccsé...

Van amihez az egyéni vélemény nyilvánítás nem elég, ezért ez talán világíthat  kissé nektek a darkneszben!

Na még egy ki süti! és még kérdezem, hogy aki állami alkalmazott az vajon miből kap fizetést???
« Utoljára szerkesztve: 2020.11.13 17:48:45 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu