Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
11 (17.7%)
Hangulatfüggő.
20 (32.3%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (48.4%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 62

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2877443 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9315 Dátum: 2009.11.13 08:59:53 »
Ha az olasz-magyar megállapodás nem csak "hören-sagen" ahogy a jogászok mondanák, akkor biztos be is tud erröl valamit linkelni. Labiscsakl-nek biztos jo lenne ha tudna´.
En csak ott megyek gyorsan, ahol szabad  :flowers: :innocent:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9316 Dátum: 2009.11.13 10:25:12 »
Szoval, N.o.-on kivül sehol, vagy Vmax. 130.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9317 Dátum: 2009.11.13 10:27:25 »
135-140 ora szerint. Az ora szerinti 140 GPS szerint 133.
Nagy ritkan 150 ora szerint. De ez eleg ritka eset.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 10:29:10 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9318 Dátum: 2009.11.13 20:37:05 »
A 850 T5 volt az első autóm, aminek nem tudtam kipróbálni a végsebességét (gyári adat: 235). Mert két kilónál ha többszáz méterrel előtted kimegy előzni anyuci a suzukival a nyergest, már állhatsz is bele a fékbe, rettenetesen kell figyelni. Baromi veszélyes 200 felett tépni a pályán (a 283 meg már egészen szürreális). Eszetlenség...


Én az Audival voltam így, kis autókártyázás, gyári végsebi 244.

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9319 Dátum: 2009.11.13 21:14:39 »
Az oké hogy egyik kollégám szabadnapot vett ki a p13 miatt :hmmmm: de hogy most este egy setét utcába, egy világítás nélküli, fekete Punto majdnem legyalult, aztán 10percre rá -már leparkolva- egy Suzuki majdnem nekem jött, kicsit sok volt :surrender:

Úgyhogy full pianóba mentem haza... (le is ment az átlagfogyim 9.4-re, ezt csak leszileslie cartársanak jegyeztem meg :szemez:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9320 Dátum: 2009.11.13 21:34:29 »
A 850 T5 volt az első autóm, aminek nem tudtam kipróbálni a végsebességét (gyári adat: 235). Mert két kilónál ha többszáz méterrel előtted kimegy előzni anyuci a suzukival a nyergest, már állhatsz is bele a fékbe, rettenetesen kell figyelni. Baromi veszélyes 200 felett tépni a pályán (a 283 meg már egészen szürreális). Eszetlenség...
Erről beszélek. Nálunk bárhol, a semmiből is előbukkannak ilyenek...
A semmiből nem fognak előbukkanni. Aki pedig ilyen szituban (kamionok, mögöttünk személyautók stb.) megy 283-al, az szerintem sem normális - ebben egyetértünk.

De hogy mást ne mondjak, ma is, az M6-oson is, az M7-esen is voltak olyan szakaszok, amikor kvázi nem volt autó a pályán (pár személyautó, elszórtan, többszáz méteres térközökkel - vagy még ennyi sem); megfelelő autóval, akármennyivel lehetett volna menni a belső sávban, minden különösebb felelőtlenség nélkül.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9321 Dátum: 2009.11.13 21:44:59 »
...megfelelő autóval, akármennyivel lehetett volna menni a belső sávban, minden különösebb felelőtlenség nélkül.

Igen, azért azt ne felejtsük, hogy azaz autó ami 280akármennyire képes, más ligában játszik, sokkal hamarabb eléri akár azt a sebességet is, van hozzá minden bizonnyal egy futóműve és egy fékrendszere is, ettől függetlenül eszméletlen sok az a sebesség. :wacko:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9322 Dátum: 2009.11.13 21:48:11 »
Igen, azért azt ne felejtsük, hogy azaz autó ami 280akármennyire képes, más ligában játszik, sokkal hamarabb eléri akár azt a sebességet is, van hozzá minden bizonnyal egy futóműve és egy fékrendszere is, ettől függetlenül eszméletlen sok az a sebesség. :wacko:
Nyilván, de a fizikai korlátok nem léphetők át, 280-ról 140-re lefékezni nagyon nem ugyanannyi (idő és táv), mint 140-ről 0-ra, és akkor még mindig 140-nél vagyunk, ami ma a forgalom legalább felének sok.
music     

leszilaci

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9323 Dátum: 2009.11.13 22:38:26 »
(le is ment az átlagfogyim 9.4-re, ezt csak leszileslie cartársanak jegyeztem meg :szemez:)
:ph34r:
biztos csak azért ennyi,m jéghideg motorral indulsz, és max 5km-en szoktad használni :flowers:

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9324 Dátum: 2009.11.14 14:14:11 »
Nyilván, de a fizikai korlátok nem léphetők át, 280-ról 140-re lefékezni nagyon nem ugyanannyi (idő és táv), mint 140-ről 0-ra, és akkor még mindig 140-nél vagyunk, ami ma a forgalom legalább felének sok.

Persze, ezt jól le is írtad egy korábbi hsz-odban: fizikailag kiautózhatja akár a Hungárián is, "csak" az a gáz hogy lehet hogy nem :whistling: persze az autópálya más tészta, de ez a sebesség ott is sok...

És hogy 1hsz-on belül ellent mondjak, (saját magamnak) ettől függetlenül eltudok képzelni olyan szitut, hogy adottak a körülmények akár egy ilyen tempóhoz is, megint más kérdés hogy nyilván abból az egy fotóból ez nem derül ki.

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9325 Dátum: 2009.11.14 14:30:01 »
...biztos csak azért ennyi,m jéghideg motorral indulsz, és max 5km-en szoktad használni :flowers:

Jah :devil:

Ez a sima városi -téli- fogyim (9.5-9.6) nyáron 9.1-9.2, a gyári érték amúgy 11.8, kiaknázva az autó tudását tényleg ennyi, de most már elmúlt a 3nap csoda :flowers:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9326 Dátum: 2009.11.15 14:05:06 »
Éppen a családnak kötöm át a biztosításokat, és látom, hogy a most 72 éves édesanyám jogosítványának érvényességét tavaly 50(!!!) évre meghosszabbították. Azaz legközelebb 121 évesen kell majd újra.
Nekünk meg 5/10 évenként lehet csinálni a procedúrát. Gondolom, ez azért van, mert egy 120 éves sofőr sokkal jobb reakcióidővel és/vagy helyzetfelismerő képességgel rendelkezik, mint egy magamfajta...  :nono: :nono: :nono:
music     

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9327 Dátum: 2009.11.15 17:13:53 »
...50(!!!) évre meghosszabbították.

Hogy micsoda :eek: :?:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9328 Dátum: 2009.11.15 18:21:35 »
Gondolom 5-re akarták, csak félresikerült  :D

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #9329 Dátum: 2009.11.15 19:14:48 »
De mi az hogy félresikerült :eek: és okmányirodába se tűnt föl senkinek, ez most valami kész átverés ugye? :whistling: