A 850 T5 volt az első autóm, aminek nem tudtam kipróbálni a végsebességét (gyári adat: 235). Mert két kilónál ha többszáz méterrel előtted kimegy előzni anyuci a suzukival a nyergest, már állhatsz is bele a fékbe, rettenetesen kell figyelni. Baromi veszélyes 200 felett tépni a pályán (a 283 meg már egészen szürreális). Eszetlenség...
Erről beszélek. Nálunk bárhol, a semmiből is előbukkannak ilyenek...
A semmiből nem fognak előbukkanni. Aki pedig ilyen szituban (kamionok, mögöttünk személyautók stb.) megy 283-al, az szerintem sem normális - ebben egyetértünk.
De hogy mást ne mondjak, ma is, az M6-oson is, az M7-esen is voltak olyan szakaszok, amikor kvázi nem volt autó a pályán (pár személyautó, elszórtan, többszáz méteres térközökkel - vagy még ennyi sem); megfelelő autóval, akármennyivel lehetett volna menni a belső sávban, minden különösebb felelőtlenség nélkül.