A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 62
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Anyám jogász, ő mondta.
Idézetet írta: Cisc0 - 2009.11.12 18:59:20Engem a külföldi frsz. zavar, vagyis az h simán megússza, de ha én csinálom akkor behajtják keményen.Magyarország én így szeretlek. Ez nem magyar sajátosság, kb. mindenhol így van. Pl. amennyire tudom, Németországnak is egyedül Ausztriával van megállapodása arra, hogy behajt(at)ják egymás bírságait.
Engem a külföldi frsz. zavar, vagyis az h simán megússza, de ha én csinálom akkor behajtják keményen.Magyarország én így szeretlek.
Autópályán, ha a körülmények lehetővé teszik, szerintem semmi különös nincs a 283, vagy akárhány km/h-s tempóban. Utalnék rá, hogy ez Németországban legális, és teljesen igazuk is van benne. Egy ilyen BMW-vel, autópályán, 283-al menni szvsz összehasonlíthatatlanul, nagyságrendekkel (!) kevésbé veszélyes dolog, mint 200-al menni országúton (mondom ezt úgy, hogy 190-el mentem már országúton), vagy pláne 130-al menni városban.
A veszely nem a 283, hanem ha tenyleg olasz vezette azt a BMW-t. Ugyanis 1. ok se szulettek bele a korlatlan tempoba 2. ok sem a fegyelmezettseg mintapeldai 3. 10 masodpercnel tovabb 100 olaszbol kb 2 bir koncentralni (legyen az vezetes vagy krumplihamozas)
Most mit magyarázzak ezen ? Ha sokszáz méterre belátod előre az utat, száraz idő van, nappal, és mondjuk azt látod, hogy nincs nagy forgalom, jó nagy távolságra egymástól, elszórtan haladnak az autók a külsőben... Na, ilyesmire gondoltam. És ilyen előfordul, és nem csak szökőévenként egyszer - az M6-oson pl. eddig még nem is nagyon láttam mást, de az M7-esen is bőven előfordul, mondjuk a Balaton délnyugati részénél. Erre gondoltam, ne mondd már, hogy nem lehetett érteni...
A 850 T5 volt az első autóm, aminek nem tudtam kipróbálni a végsebességét (gyári adat: 235). Mert két kilónál ha többszáz méterrel előtted kimegy előzni anyuci a suzukival a nyergest, már állhatsz is bele a fékbe, rettenetesen kell figyelni. Baromi veszélyes 200 felett tépni a pályán (a 283 meg már egészen szürreális). Eszetlenség...
Nálunk bárhol, a semmiből is előbukkannak ilyenek...
Én is csodálkoztam ezen az olasz dolgon. Ha a két állam között nincs erre irányuló megállapodás, akkor smafu. Mint az ábra mutatja (lásd: leányfalui ír gázoló), még bűncselekmények esetében sem egyszerű a történet, EU ide, EU oda.