Azért nem lehet sokat nyerni sztem, mert az ember előbb-utóbb úgyis utolér valami sort, ahol elvész az időnyereség egy része, ezért mondom, akkor van értelme hajtani, ha nincs forgalom, vagy pedig autópályán. Megjegyzem, pár napja egy osztrák pályán vagy 40 percet araszoltunk több km-es dugóban, anno Szlovéniában is, tehát még ott sem mindig van értelme döngetni
Az tény hogy kell hozzá külsős tényező is, r-go nyomhatod a gázt ha közbe teszem azt áll a sor, de nekem itt az jött le hogy hiába mész gyorsabban, max perceket nyersz, ez így sztem nem állja meg a helyét, gyorsan hajtva, és a szabályokat ezáltal "némileg" ignorálva lehet időbeli előnyt szerezni, ezzel nem azt mondom, hogy egyetértenék ezzel a dologgal
Persze hogy van időnyereség, kérdés hogy mennyi, és hogy van-e értelme, megéri-e? Sztem nem áll arányban a kockázattal, fogyinövekedéssel stb. A pályán igen, ott lehet döngetni, és lehet sokat nyerni(ha nincs dugó) mondjuk egy országúthoz képest, vagy ha 140-150-nel dönget az ember 110 helyett, sztem már ott is lehet komolyabb időt spórolni. De sima országúton, ahol mondjuk azért van forgalom, meg kanyarog is, ott értelmetlen békaugrásszerűen előzgetni. Ha nem nagyon van forgalom, és 70-nel megy ez előtted levő, te meg 100-110-el, akkor lehet értelme esetleg.
De én már kitapasztaltam, hogy hiába nyomom mint a barom, 120-130-cal is, mindig belefutok valami sorba, amit már neccesebb megelőzni, nem tudok egyből megelőzni, és ott már el is bukik az időnyereség. Persze akinek nagyteljesítményű kocsija van, és előzőbajnok, bevállal kockázatosabb előzéseket, esetleg egyedül is ül, az esetleg tud érdemleges időt nyerni, de sztem ő sem sokat.