Ami meg jó lenne a használtautó-csere azt persze nem erőltetik, csak duma van.
Mert kicsit sokba kerülnek az államnak. Igazából egyetlen országban sem vált be, mert ugyan érezhetően több autót vettek ezáltal, csak éppen nem azt, amit az adott ország vezetői szerettek volna: hazai helyett ócsó távol-keletit. Nálunk sem az SX4-et vinnék, hanem Thaliát, Aveot, és a hasonszőr apró szedánokat.
Mi nem éri meg az államnak? Ugyanmár.
Adnak 1000eurot, cserébe kapnak áfát, regadót, meg elősegíti egy csomó munkahely megmaradását (forgalmazó, szállító, értékesítő, tartozékbeszerelő, biztosítós, okmányirodás, szervizes, alkatrészbeszállítók, stb.... )
Átírás, magasabb biztosítás, magasabb fenntartási költségek... Mindenfelől csak az államnak folyik vissza így vagy úgy. Ne mondja senki, hogy nem ér 1000eurot a projekt egyik ország kormányának se?