Nem allok ott minden nap, hogy tudjam. A valasz gondolom magyar, bar gyanitom nem kell ahhoz semmit tenni, csak magyar rendszamot "viselni" hogy kivegyenek a sogorok a sorbol.
Errol jut eszembe! 3 hete mentem haza. Elottem kettovel egy osztrak, talan Puch katonai terepjaro, bene 4 baka. Olyan 20 kilomteren keresztul sikerult 21,3km/h-s atlagtempot diktalniuk. Elozni nem lehetett, mert vagy jottek szembe, vagy elozni tilos volt. Aztan utfelbontas kovetkezett, teljesen eltunt az aszfalt, ezert a terepjaro 2-re lassitott vissza. Siman tarthato lett volna ott is a 30 meg az Aurissal is, de nem baj, meg csak 10 oraja vezettem. Ezutan a koztunk levo magyar auto megallt, sztem nem birta cernaval tovabb inkabb ivott egy kavet. Lehet nekem is ezt kellett volna. Ekkora mar Grazig ert a sor mogottunk. Eltensdorfnal tolunk 400meterre a jardahoz kozeledett egy kb 100 fos sportolo brigad. Mi meg mindig 20-al szaguldoztunk, de azert mar lassitottunk, hogy at tudjanak menni. Ekkor jott a legjobb resz... atment a csoport es a terepjaro nem indult el! Alltunk, vartunk, Ok hevesen mutogattak egymasnak a Eltensdorf latvanyossagait. Olyan 15 masodperc mulva meg mereszeltem nyomni halvanyan a dudat, de tenyleg csak annyira, hogy meg nem is szolt teljes hangeron a duda, csak epp megnyikkant. Erre a hatul ulo ket kopasz nemzetkozi jeleket mutogatott, az elso ketto meg vizslatta a tukroket es koncentraltak, nehogy 5 fole gyorsitsanak. Csusztatott kuplunggal megtettuk a kovetkezo 1500 metert. Elozni nem lehetett mert vegig szigetek es elzoni tilos. Mogottunk persze mar satrakat kezdtek leverni az emberek.
Azt hihettek, hogy elozni probalok mert mindig arra huzodtak, amerre en. (Mondjuk itt elkezdtem genyozni mert csak viccbol is vonaltol vonalig mentem, hadd dolgozzon Hans, hatha nem volt szervo abban a retekben). Aztan lassan , nagyon lassan, sok sok allas utan mutogatva lefordultak balra. En mosolyogva integetve folytattam utam.