... Ez esetben viszont profik vezették mindhárom autót, akik nyilván képesek a feladathoz igazítani a vezetési stílusukat.
"profi" akkor lett volna, ha szélárnyékban, egy kamion seggében (ha az általa követett kamion megelőz egy másik kamiont, akkor mindig a lassabban haladó seggében) tolja le a 700km-t.
Jó, értem hogy mit akarsz mondani, de nem fogyasztási verseny volt a cél, hanem takarékos eljutás a célba 90-es utazósebességgel. Igen, igazad van abban, hogy amit csinált, az nem modellezi egy valódi spórolás-freak vezetését. De kevesen is vannak ilyenek, akik ezt ilyen szinten képesek űzni
... Viszont mióta a benzin 1.50-be kerül, azóta egy csomó német lelassult, így spórolnak. Nem ismerik úgy a trükköket, mint ti - "csak" azzal igyekeznek takarékoskodni, hogy nem mennek gyorsan (ami azért, ugye, egy eléggé alapvető feltétele a spórolásnak). Ezekből van sok, ezeket akarták "leutánozni" - gondolom, mert én is ezt tettem volna. Klíma is végig ment a tesztautóban, ahogy írtam már. És ugye mert két órával tovább ment, mint a 130-as kocsi, ezért a klímát is 2 órával tovább használta, ami ezáltal az ő fogyasztását jobban rontotta. Ezt amúgy a tesztben is megemlítik, de a cél itt is a realitás modellezése volt - 30 fokban nem sokan fognak klíma nélkül megtenni egy nyolcórás utat.
(Amikor az extrém takarékosság volt a cél, akkor kihoztak 2.0 TDI A4-esekből 3.2...3.6 literes fogyikat - erről is írtam már. Azt is úgy, hogy 90 volt a max. tempó, de akkor pl. tényleg bebújtak a kamion szélárnyékába, nem használtak klímát, stb.)