Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2785538 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6390 Dátum: 2008.09.17 09:48:36 »
tegnap este fél9kor! az egressy utcánál állt a sor vége az m3 felé...

Nem volt ott valami gebax Laci, ma már mondjuk érezhetően tömöttebb volt, de így se azaz idegtépős-araszolgatós dugó volt, mondjuk megint viszonylag sok teherautó volt...
Januártól lesz ez igazán jó, ha ki is lesznek tiltva :yes:

Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6391 Dátum: 2008.09.17 09:56:24 »
Ezért tessék nagyon "szeretni" a tömegközlekedőket (pl. az 1-es villamossal utazókat a Hungárián), mert azért tudtok ti közlekedni, mert ők nem kényszerülnek, vagy nem akarnak, vagy nem tudnak autóba ülni. :)

"Szeretni"? ::) sztem kevesen vannak (ha egyáltalán vannak) akik jófejségből ülnek bkv-ra, ahogy Te is írtad, ez inkább hogy nem akar, nem tud, vagy egyszerűen ésszerűbb azzal mennie, pl. ha a belvárosba dolgoznék, fix befutó hogy nem ülnék autóba, viszont bárhova máshova megyek inkább autóval, (vagy biciklivel :flowers:) mert gyorsabb, kényelmesebb, és ha nincs bérletetem (és nincs) akkor olcsóbb is :ph34r:

leszilaci

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6392 Dátum: 2008.09.17 10:05:54 »
Nem volt ott valami gebax Laci, ma már mondjuk érezhetően tömöttebb volt, de így se azaz idegtépős-araszolgatós dugó volt, mondjuk megint viszonylag sok teherautó volt...
nem tudom milyen gebax volt, gizella-hermina útvonalon elcsorogtam az m3-kivezetőre.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6393 Dátum: 2008.09.17 10:25:58 »
hát ez az...holnap járni fog(reméljük :ph34r: )...és ha nekem ma is mennem kell ? ::)
nem azt mondom,h üljenek ők is autóba, de én nem fogok átülni a nem mindig járó 1-es vilire  :)

Te félreértettél valamit. Nem akarlak "megtéríteni"... :)

Amúgy meg ha nem jár a villamos, akkor van helyette pótlóbusz, illetve Pesten elég sok alternatív útvonal is.

leszilaci

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6394 Dátum: 2008.09.17 10:28:43 »
hát ez az...holnap járni fog(reméljük :ph34r: )...és ha nekem ma is mennem kell ? ::)
nem azt mondom,h üljenek ők is autóba, de én nem fogok átülni a nem mindig járó 1-es vilire  :)

Te félreértettél valamit. Nem akarlak "megtéríteni"... :)

Amúgy meg ha nem jár a villamos, akkor van helyette pótlóbusz, illetve Pesten elég sok alternatív útvonal is.

potlóbuszt győzzed kivárni, és próbálj meg ráférni :(
nem a megtérítést "ellenzem". a bajom azzal van,h nem tökéletes alternatíva (sajnos) a tömegközlekedés.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6395 Dátum: 2008.09.17 10:34:17 »
"Szeretni"? ::) sztem kevesen vannak (ha egyáltalán vannak) akik jófejségből ülnek bkv-ra, ahogy Te is írtad, ez inkább hogy nem akar, nem tud, vagy egyszerűen ésszerűbb azzal mennie, pl. ha a belvárosba dolgoznék, fix befutó hogy nem ülnék autóba, viszont bárhova máshova megyek inkább autóval, (vagy biciklivel :flowers:) mert gyorsabb, kényelmesebb, és ha nincs bérletetem (és nincs) akkor olcsóbb is :ph34r:

Nekem van olyan ismerősöm, aki bár megtehetné, nem autóval jár a munkahelyére. Olyan is van, akinek autója sincs, mert úgy érzi, nincs szüksége rá (és igaza is van). Na mindegy, a lényeg, hogy a tömegközlekedés fejlesztése _sokkal_ hatásosabb lenne a dugók megszűntetésére, mint az útépítés. Persze kell mindkettő, csak ez azért hozzátartozik a történethez.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6396 Dátum: 2008.09.17 10:39:08 »
potlóbuszt győzzed kivárni, és próbálj meg ráférni :(
nem a megtérítést "ellenzem". a bajom azzal van,h nem tökéletes alternatíva (sajnos) a tömegközlekedés.

Ne haragudj, ez nevetséges érv. Azért mert az év 365 napjából egyen pótlóbusz van? Miért, hányszor van útfelbontás, lezárás, baleset, akármi az útvonaladon? :)

Sose lesz az. Át kell szállni, többet kell gyalogolni, bizonyos értelemben mindig kényelmesebb a saját kocsi. Ameddig nem fogja valamilyen formában "megérni" mondjuk neked, addig nem fogsz át(vissza)szokni városon belüli utakra.

De szerintem ne kezdjünk ezen vitatkozni, nem is annak szántam az első hozzászólást sem.

leszilaci

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6397 Dátum: 2008.09.17 11:04:14 »
potlóbuszt győzzed kivárni, és próbálj meg ráférni :(
nem a megtérítést "ellenzem". a bajom azzal van,h nem tökéletes alternatíva (sajnos) a tömegközlekedés.

Ne haragudj, ez nevetséges érv. Azért mert az év 365 napjából egyen pótlóbusz van? Miért, hányszor van útfelbontás, lezárás, baleset, akármi az útvonaladon? :)

Sose lesz az. Át kell szállni, többet kell gyalogolni, bizonyos értelemben mindig kényelmesebb a saját kocsi. Ameddig nem fogja valamilyen formában "megérni" mondjuk neked, addig nem fogsz át(vissza)szokni városon belüli utakra.

De szerintem ne kezdjünk ezen vitatkozni, nem is annak szántam az első hozzászólást sem.

nem érzem nevetséges érvnek,h szeretnék kultúráltan eljutni a-ból b-be, amire a tömegközlekedés még alkalmatlan...sajnos.

nem, nincs egyen pótlóbusz, ahogy egyen baleset, lezárás sincs ;)


Peti

  • Vendég
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6398 Dátum: 2008.09.17 11:08:59 »
Nekem van olyan ismerősöm, aki bár megtehetné, nem autóval jár a munkahelyére. Olyan is van, akinek autója sincs, mert úgy érzi, nincs szüksége rá (és igaza is van). Na mindegy, a lényeg, hogy a tömegközlekedés fejlesztése _sokkal_ hatásosabb lenne a dugók megszűntetésére, mint az útépítés. Persze kell mindkettő, csak ez azért hozzátartozik a történethez.

Idén egész nyáron bringáztam :) ugye a Cori eladósorba került, járhattam volna a Yarisszal, de jólesett felpattanni a bringára, (hát még a pénztárcámnak milyen jó volt :yes:) de most hogy xar idő van, ez sajnos nem működik, bkv-zni meg nem fogok, s nem csak a kényelemről van szó, mert marhára nem érdekel, ha kell felszállok, (nyáron is volt hogy a Yarisz nem volt itthon és szakadt az eső, olyankor ugye ohne bringa :ph34r:) de az hogy dupla annyi menetidő-dupla annyi költséggel jussak el a célpontomig, na az nem fekszik :no:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6399 Dátum: 2008.09.17 11:16:11 »
durbincs
Azert ez jellemzo a BKV-re: "A BKV szóvivője úgy nyilatkozott, hogy mind a hat gépkocsi tilosban parkolt a helyszínen. "
Jellemző, de jogos, tényleg tilosban parkoltak.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6400 Dátum: 2008.09.17 11:18:15 »
Azért az se semmi, hogy az átadás után pár órán belül egy kamion "felavatta" az M0 új szakaszát...
music     

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6401 Dátum: 2008.09.17 11:42:18 »
Félreértetek ti itten engem. Ismétlem, _nem_ agitálok a tömegközlekedés mellet és emiatt nem is várok magyarázkodásokat, hogy épp ki miért nem. :) Ettől még a tény tény, hogy ha ilyen ütemben ülnek át az emberek autóba, akkor teljesen mindegy lesz, hogy van-e M0 vagy nincs, 4 sávos-e a Hungária vagy 5, stb., mert még nagyobb dugók lesznek, akárhány utat húznak is fel.

Az amúgy nem igaz, hogy a tömegközlekedés drágább és nemcsak bérlettel. Mert az autónál a beniznen kívül még van pár költség, kezdésnek mindjárt a vételár.

Remélem most már érthető vagyok többé-kevésbé. :)

Gabbara

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
  • '08 Auris 1.4 Aquatis
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6402 Dátum: 2008.09.17 14:32:57 »
nem érzem nevetséges érvnek,h szeretnék kultúráltan eljutni a-ból b-be, amire a tömegközlekedés még alkalmatlan...sajnos.
Na hat en pont ezert jarok munkaba bringaval vagy metroval.. Budapesten autoba ulve sok minden eszembe szokott jutni, de arra meg nem gondoltam, hogy namost volt egy jo kis kulturalt utam  ::)
Viccet felreteve erteni velem amit mondassz, de a lenyeg nem az, hogy szereted e a BKV-t vagy sem, hanem az hogy az auto a belvarosban nem alternativa. en szemely szerint megtiltanam / nagyon magas arban szabnam meg a belvarosba valo behajtast

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6403 Dátum: 2008.09.17 17:15:07 »
nagyon király az uj M0 :clap:
ma volt egy szentendre ráckeve köröm. mondom probáljuk ki. M3 kifelé majd fel a 0ra. M5 majd régi 0és 51 es út. alig voltak a uj részen érdekes
de borzalmas nagy kerülö. én csak hétköznap ha áll a város megyek arra. sztem távolságban /benzinben a duplája
de ideg/idöben meg a fele.
vki csinálhatna egy fogyiszámolást a fedcomppal
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re: Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #6404 Dátum: 2008.09.17 17:17:16 »
Félreértetek ti itten engem. Ismétlem, _nem_ agitálok a tömegközlekedés mellet és emiatt nem is várok magyarázkodásokat, hogy épp ki miért nem. :) Ettől még a tény tény, hogy ha ilyen ütemben ülnek át az emberek autóba, akkor teljesen mindegy lesz, hogy van-e M0 vagy nincs, 4 sávos-e a Hungária vagy 5, stb., mert még nagyobb dugók lesznek, akárhány utat húznak is fel.

Az amúgy nem igaz, hogy a tömegközlekedés drágább és nemcsak bérlettel. Mert az autónál a beniznen kívül még van pár költség, kezdésnek mindjárt a vételár.

Remélem most már érthető vagyok többé-kevésbé. :)


nálam a belvérosban a BKV a legjobb. ingyenes. verhetetlen :ph34r:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002