Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2754780 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21855 Dátum: 2021.01.18 13:03:35 »
Nyilván nem ismerem ennek az ügynek a részleteit, de szerintem kb. az, hogy ne legyen a bírónak félnivalója.

Sárközi András

  • Vendég
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21856 Dátum: 2021.01.18 14:02:16 »
No igen, ez a bűnöző M. Richárd később jogosítvány nélkül vezetett, majd ismételten törvényt sértett, amikor a kijárási tilalom ellenére konditerembe ment.
Tényleg minek kell még történnie, hogy lecsukják?  :hmmmm: :no:
úgy látszik, hogy nem várták meg, hogy történjen vmi..

https://pestisracok.hu/fordulat-a-birosag-elrendelte-m-richard-letartoztatasat/

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21857 Dátum: 2021.01.18 18:40:04 »
Nyilván nem ismerem ennek az ügynek a részleteit, de szerintem kb. az, hogy ne legyen a bírónak félnivalója.

Inkább hogy ne legyen a bíró független! Bármitől amire rámutat, nopláne a törvénytől!!!!!!!
Segítem az értelmezést! Csak a törvénytől ne legyen független!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.18 18:53:53 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21858 Dátum: 2021.01.19 12:48:10 »
úgy látszik, hogy nem várták meg, hogy történjen vmi..

https://pestisracok.hu/fordulat-a-birosag-elrendelte-m-richard-letartoztatasat/

Igen, csodálkozva néztem a hírekben, hogy végre lecsukták.
Embert öl, ráadásul már akkor is jogsi nélkül vezetett, majd megint jogsi nélkül elkapták, kijárási tilalmat szegett, és Szilveszterkor drogot találtak nála.
Nem tudom ez valamilyen celeb-e, vagy csak maffiózó, mindenesetre egy átlag polgárt ezekért már külön-külön is lecsukták volna...  :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.19 12:49:55 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21859 Dátum: 2021.01.19 15:01:21 »
Igen, csodálkozva néztem a hírekben, hogy végre lecsukták.
Embert öl, ráadásul már akkor is jogsi nélkül vezetett, majd megint jogsi nélkül elkapták, kijárási tilalmat szegett, és Szilveszterkor drogot találtak nála.
Nem tudom ez valamilyen celeb-e, vagy csak maffiózó, mindenesetre egy átlag polgárt ezekért már külön-külön is lecsukták volna...  :hmmmm:

Off
Ráadásul a cikkből kiderül, hogy pár hónapot kell csak leülnie, és még azt is csak fogházban!!

"Az ügyész kérte Molnár letartóztatását részben a kiszabott négy év szabadságvesztés, valamint egy vesztegetés miatt folyamatban lévő másik büntetőeljárás, részben pedig bűnismétlés veszélye miatt. A védő ugyanakkor a jelenlegi bűnügyi felügyelet, a lakhelyelhagyási tilalom megszüntetését kérte, hivatkozva többek között arra, hogy "M." Richárdnak a négyéves szabadságvesztésből lehet, hogy csak néhány hónapot kell letöltenie a lehetséges kedvezmények és a már eddig letartóztatásban töltött idő miatt. Az elsőfokú bíróság a fentieket tetézve megszüntette a Molnár Richárd elleni kényszerintézkedést, ami ellen az ügyész szintén fellebbezett - írja az MTI.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/218655/" On
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21861 Dátum: 2021.01.20 07:16:00 »
Neki nem volt akkora hátszele talán avagy mennek másképpen is a dogok

Off
Eszembe sem jut mentegetni a hajdut, de azért a kigyúrt bűnöző pedigréje össze se vethető a csalóéval, akiről még azt sem olvashattuk, hogy visszaeső bűnöző. Itt volna az ideje a 3  csapás szigorú alkalmazásának. On

Más. Feltűnően megnövekedett - személyes tapasztalatom szerint - a járműszerelvénnyel elkövetett gyorshajtások és tiltott előzések számossága. Mi van a sünökkel? Nem kell a pénz?
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.20 07:27:00 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21862 Dátum: 2021.01.20 19:04:28 »
https://www.origo.hu/auto/20210120-zarovonalon-tolakodott-be-a-pesti-bmws-megkoszonte-aztan-jott-a-nagy-meglepetes-video.html
Képzelt párbeszéd:
-Jó estét kívánok, személyi igazolványt, jogosítványt, forgalmi engedélyt kérem.
-Jó estét kívánok, M. Richárd vagyok.
-További jó utat kívánok!

Probléma megoldva...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21863 Dátum: 2021.01.21 14:34:19 »
Azt kétlem, hogy egy ilyen kaliberű M. Ricsi köszönne vagy megköszönne bármit is, de ezek valahogy mindig megússzák és kimagyarázzák magukat. Talán még Deákot sem kell osztogatnia érte.  :hmmmm:

Valóban szinte sokkoló volt, hogy a sokadik visszaesése után kivételesen bent tartották, úgy látszik ezt már nem tudta kimagyarázni, vagy a haverjai/lekötelezettjei már ebből nem tudták kimosni. Ha csak ránéz az ember egy ilyen "becsületes" állampolgárra, 50-60 évet simán ki lehetne osztani neki...  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21864 Dátum: 2021.01.21 16:04:47 »
Azt kétlem, hogy egy ilyen kaliberű M. Ricsi köszönne vagy megköszönne bármit is, de ezek valahogy mindig megússzák és kimagyarázzák magukat. Talán még Deákot sem kell osztogatnia érte.  :hmmmm:

Valóban szinte sokkoló volt, hogy a sokadik visszaesése után kivételesen bent tartották, úgy látszik ezt már nem tudta kimagyarázni, vagy a haverjai/lekötelezettjei már ebből nem tudták kimosni. Ha csak ránéz az ember egy ilyen "becsületes" állampolgárra, 50-60 évet simán ki lehetne osztani neki...  :whistling:

Csak az ismert és bizonyított részes esetei miatt sk savaznám a műanyag laktot a magánzárkáján, ahol az A=0.3 négyzetméter!!!!!!  :fuk2: :fuk2: :fuk2: :fuk2: :fuk2: :fuk2: for MR
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21865 Dátum: 2021.01.25 14:18:29 »
Már megint előhozta valami korlátolt képességű, hogy 50 helyett 30-ra kellene levinni Budapesten a sebességkorlátozást bizonyos helyeken.
Namost aki ezt kitalálta, az nem autókázik naphosszat, hanem sofőrös kocsiban ül, vagy bringán. Esetleg 1 modern automata váltós távolságtartós tempomat-tal vezet.
Normál kocsival a 30-at nem lehet tartani normálisan.
Mióta a Covid helyzet van, nagyon sokat kell kocsikáznom, főleg munkaügyben. (Villanyszerelőként elég nehéz lenne home office-ban ;) )
Az 1x1 sávos kül., belvárosi útvonalon az emberek többsége 47-el közlekedik. Most képzeljük el, ha 30-ra levinnék a korlátozást, akkor 25el mennénk, sose érnénk oda sehova. És az autó-autó balesetek száma nőne, mert mindig van, aki tolakszik és 50nél a 80is kevés neki.
A gyalogosok védelmére akarják a 30-at. De a gyalogosokat inkább szanaszét kellene büntetni fejenként 50ezerrel. Össze vissza mennek át az úton. 30méterre van a járda, nem mozgáskorlátozott, de neki a semmiben kell átmennie. Nyomogatja a telóját, telefonálgat. Hirtelen a semmiből lelép fekete kabátban. A gyalogátkelőnél lusta megnyomni a gombot, inkább átszalad pirosban...
2x2 sávos úton már nagyon változó a sebesség. 2 véglet figyelhető meg. Van, aki azt gondolja, hogy mivel 2 kilométer múlva balra kell mennie, ezért 45-el mehet a belsőben. A másik meg aki 70el cikázik a 45-el menők között akik v alakban helyezkednek el és 20 centi híján nem koccolja le őket.
3x3 sávon 50es táblánál 60-al mész, lenyomnak.
És persze mindenre a megoldás a bringa meg a tömegközlekedés.
Javaslom aki ezt kitalálta az költözzön ki a 17. kerület legvégére rákoskertre és onnan próbáljon Normafa környékére átjutni minden nap. A legszutykabb buszok járnak itt. Olyan 1994-es "alacsonypadlós" Ikarusok, amiket annak cserébe kaptunk, hogy a 90-es években nem vezették ide ki a 2-es metrót. Télen hideg, nyáron meleg. 2 ilyen ikarus közt betesznek 1 régi ikarust a 80-as évek végéről. Aztán ha már nincs több ilyen EURO 2-es, akkor előveszik a legősibb Volvo 9000-eseket amin az ablakok nem nyithatóak a klímában 10 éve nincs elég gáz, bömböl a klíma, keveri a 40 fokot, télen meg 0 fűtés. És most, hogy Ferihegy nem üzemel, napi 1-2 új Merci is jár erre.
Buszsáv kb 5km a 15ből, ergó csúcsidőben a papíron 33 perc az 1óra.
De semmi gond, mert ott a kötött pálya, a MÁV.
30 percenként járnak a vonatok, amik agyon vannak tömve. Van hozzájuk busz csatlakozás. A busz van amikor 10 perccel hamarabb letesz, van, mikor 1 perccel (rohanhatsz a vonathoz átverekedve magad a többieken, mert a vonat nem vár...). A vonat csúcsidőben, ha nem 15 fok szélmentes, felhős idő van, mindig késik. 5-10-30 percet.
Szóval nem csodálkozok, hogy a 17. kerületben, mióta Covid helyzet van üresek a buszok. Mindenhol autó hegyek. Mindenki vett 300ezerért kocsit. Leporolta a 10-20 éve polcon levő jogsit. 0 reflex, szemüveg is kéne. Össze-vissza fékeznek. Bringást 2 méterre kerülnek ki. Guruló akadályok. Na ezeket kellene kikapkodni és levizsgáztatni újra.
Ja meg a másik kedvencem a zöldnél elindulás, majd gyorsulás. 100-150 lóerős 5-6 éves kocsikkal, aminek a 0-100 10 másodperc, 0-50re 8 másodperc alatt gyorsulnak fel. Ez röhej. A régi rutinvizsgán amin 40 lóerős kocsikkal kellett 40km/h-ra felgyorsítani nemtom hány méteren, ezek hogy mentek át???
 
Laco 73 :D

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21866 Dátum: 2021.01.25 14:48:20 »
Már megint előhozta valami korlátolt képességű, hogy 50 helyett 30-ra kellene levinni Budapesten a sebességkorlátozást bizonyos helyeken.
Namost aki ezt kitalálta, az nem autókázik naphosszat, hanem sofőrös kocsiban ül, vagy bringán. Esetleg 1 modern automata váltós távolságtartós tempomat-tal vezet.
Normál kocsival a 30-at nem lehet tartani normálisan.
Mióta a Covid helyzet van, nagyon sokat kell kocsikáznom, főleg munkaügyben. (Villanyszerelőként elég nehéz lenne home office-ban ;) )
Az 1x1 sávos kül., belvárosi útvonalon az emberek többsége 47-el közlekedik. Most képzeljük el, ha 30-ra levinnék a korlátozást, akkor 25el mennénk, sose érnénk oda sehova. És az autó-autó balesetek száma nőne, mert mindig van, aki tolakszik és 50nél a 80is kevés neki.
A gyalogosok védelmére akarják a 30-at. De a gyalogosokat inkább szanaszét kellene büntetni fejenként 50ezerrel. Össze vissza mennek át az úton. 30méterre van a járda, nem mozgáskorlátozott, de neki a semmiben kell átmennie. Nyomogatja a telóját, telefonálgat. Hirtelen a semmiből lelép fekete kabátban. A gyalogátkelőnél lusta megnyomni a gombot, inkább átszalad pirosban...
2x2 sávos úton már nagyon változó a sebesség. 2 véglet figyelhető meg. Van, aki azt gondolja, hogy mivel 2 kilométer múlva balra kell mennie, ezért 45-el mehet a belsőben. A másik meg aki 70el cikázik a 45-el menők között akik v alakban helyezkednek el és 20 centi híján nem koccolja le őket.
3x3 sávon 50es táblánál 60-al mész, lenyomnak.
És persze mindenre a megoldás a bringa meg a tömegközlekedés.
Javaslom aki ezt kitalálta az költözzön ki a 17. kerület legvégére rákoskertre és onnan próbáljon Normafa környékére átjutni minden nap. A legszutykabb buszok járnak itt. Olyan 1994-es "alacsonypadlós" Ikarusok, amiket annak cserébe kaptunk, hogy a 90-es években nem vezették ide ki a 2-es metrót. Télen hideg, nyáron meleg. 2 ilyen ikarus közt betesznek 1 régi ikarust a 80-as évek végéről. Aztán ha már nincs több ilyen EURO 2-es, akkor előveszik a legősibb Volvo 9000-eseket amin az ablakok nem nyithatóak a klímában 10 éve nincs elég gáz, bömböl a klíma, keveri a 40 fokot, télen meg 0 fűtés. És most, hogy Ferihegy nem üzemel, napi 1-2 új Merci is jár erre.
Buszsáv kb 5km a 15ből, ergó csúcsidőben a papíron 33 perc az 1óra.
De semmi gond, mert ott a kötött pálya, a MÁV.
30 percenként járnak a vonatok, amik agyon vannak tömve. Van hozzájuk busz csatlakozás. A busz van amikor 10 perccel hamarabb letesz, van, mikor 1 perccel (rohanhatsz a vonathoz átverekedve magad a többieken, mert a vonat nem vár...). A vonat csúcsidőben, ha nem 15 fok szélmentes, felhős idő van, mindig késik. 5-10-30 percet.
Szóval nem csodálkozok, hogy a 17. kerületben, mióta Covid helyzet van üresek a buszok. Mindenhol autó hegyek. Mindenki vett 300ezerért kocsit. Leporolta a 10-20 éve polcon levő jogsit. 0 reflex, szemüveg is kéne. Össze-vissza fékeznek. Bringást 2 méterre kerülnek ki. Guruló akadályok. Na ezeket kellene kikapkodni és levizsgáztatni újra.
Ja meg a másik kedvencem a zöldnél elindulás, majd gyorsulás. 100-150 lóerős 5-6 éves kocsikkal, aminek a 0-100 10 másodperc, 0-50re 8 másodperc alatt gyorsulnak fel. Ez röhej. A régi rutinvizsgán amin 40 lóerős kocsikkal kellett 40km/h-ra felgyorsítani nemtom hány méteren, ezek hogy mentek át???
 

Kamugeri! Aki vezetésre alkalmatlan, mert nincsen rág jogosultsága!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21867 Dátum: 2021.01.25 15:22:14 »
Bringást 2 méterre kerülnek ki. Guruló akadályok. Na ezeket kellene kikapkodni és levizsgáztatni újra.
Ja meg a másik kedvencem a zöldnél elindulás, majd gyorsulás. 100-150 lóerős 5-6 éves kocsikkal, aminek a 0-100 10 másodperc, 0-50re 8 másodperc alatt gyorsulnak fel. Ez röhej. A régi rutinvizsgán amin 40 lóerős kocsikkal kellett 40km/h-ra felgyorsítani nemtom hány méteren, ezek hogy mentek át???
 

Ez valóban zavaró és akár még veszélyes is. Nekem az a "kedvencem", amikor a Róbert Károly krt.-on mindhárom sávban, váll-váll mellett haladnak az autósok, megfelelő követési távolságot tartva. Majd jön a motoros drótszamár lovag és folyamatosan előzgeti az azonos sávban haladókat, alkalmazva a kikerülést. Azután a következő lámpánál az autósok felzárkóznak közöttük a lovaggal. Mikor felvillan a legszebb színű lámpa a 3-ból, megindul a kocsisor és sorra kerülik ki a cammogó szamarat a lovagjával együtt, aki ennek örömére ordít mindenkire, hogy ezt mégis hogyan merészelik. ???
Ezeket is vizsgára kellene küldeni!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9509
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21868 Dátum: 2021.01.25 19:11:57 »
Egyetértek sokmindennel abból, amit írsz. A helyzet bonyolult hogy miért vannak ilyen pokoli állapotok, egy klassz összefoglaló írás ezügyben nemrég jelent meg.
És most, hogy Ferihegy nem üzemel, napi 1-2 új Merci is jár erre.
Ezt nem értem.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21869 Dátum: 2021.01.25 19:31:22 »
nemrég jelent meg.Ezt nem értem.

A 100E  viszonylaton vadiúj Merci csuklósok jártak, Reptér-Deák tér viszonylatban nulla megállóval, csak a két végén álltak meg szuperexpreszként.  Most, hogy nincsen 100E járat a Covid miatt (kevés repgép érkezik), egy része metrópótlóban, másik része a vonalakon áll szolgálatba.
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.25 19:33:02 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.