Kiterjesztve a lakott területen kívüli úthálózatra is.
Így-így.
Egyszerű: ritkább forgalom...
M0, M1 kivezető, M7 kivezető, 10-es, 11-es, M4 kivezető, Balatoni út, stb. Nagyobb rajtuk a forgalom mint néhol Budapesten belül.
... kevesebb bírságbevétel/műszak.
A törvények betartatása nem lehet bírságbevétel függvénye. Amúgymeg a civil autók cirkálása és fellépése sokkal hatékonyabb lenne mint a telepített sebességmérők, ahol mindenki emberként közlekedik 100 méternyit, aztán visszavált állat üzemmódba. A kulcs inkább az, hogy a bírságolás ne tartson 40 percig és ne nyomja agyon a rendőrt papírmunkával. Kamerakép, jogsi száma, szondázás és kész. Tartson az egész 10 percig, hogy vadászhassanak tovább. Afelől nincs kétségem, hogy kint a másod-harmadrendű utakon is lenne fogás bőséggel.