Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2786227 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21675 Dátum: 2019.12.11 09:48:22 »
Kiterjesztve a lakott területen kívüli úthálózatra is.

Egyetértek.  :yes:

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21676 Dátum: 2019.12.11 10:39:54 »
Kiterjesztve a lakott területen kívüli úthálózatra is.
Azt nem értem, hogy ez miért nincsen nonstop és több kocsival. Országosan.
Egyszerű: ritkább forgalom, kevesebb bírságbevétel/műszak.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21677 Dátum: 2019.12.11 13:13:44 »
Egyszerű: ritkább forgalom, kevesebb bírságbevétel/műszak.


 :eek: :eek: :eek:
Tutti?
Csak az M0 jócskán túlhaladja a Bjudapesti forgalom nagyságát!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21678 Dátum: 2019.12.11 15:38:21 »
Kiterjesztve a lakott területen kívüli úthálózatra is.
Így-így.

Egyszerű: ritkább forgalom...
M0, M1 kivezető, M7 kivezető, 10-es, 11-es, M4 kivezető, Balatoni út, stb. Nagyobb rajtuk a forgalom mint néhol Budapesten belül.

... kevesebb bírságbevétel/műszak.
A törvények betartatása nem lehet bírságbevétel függvénye. Amúgymeg a civil autók cirkálása és fellépése sokkal hatékonyabb lenne mint a telepített sebességmérők, ahol mindenki emberként közlekedik 100 méternyit, aztán visszavált állat üzemmódba. A kulcs inkább az, hogy a bírságolás ne tartson 40 percig és ne nyomja agyon a rendőrt papírmunkával. Kamerakép, jogsi száma, szondázás és kész. Tartson az egész 10 percig, hogy vadászhassanak tovább. Afelől nincs kétségem, hogy kint a másod-harmadrendű utakon is lenne fogás bőséggel.

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21679 Dátum: 2019.12.11 16:17:29 »
Afelől nincs kétségem, hogy kint a másod-harmadrendű utakon is lenne fogás bőséggel.

Nincs egy éve bent a kamera, de ha nem lennék lusta néha kivenni belőle a kártyát, már 2-3 egész estés filmet összevághattam volna a produkciókból.
És én "csak" napi 1,5 órát gurulok.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21680 Dátum: 2019.12.11 19:19:56 »
A törvények betartatása nem lehet bírságbevétel függvénye. Amúgymeg a civil autók cirkálása és fellépése sokkal hatékonyabb lenne mint a telepített sebességmérők, ahol mindenki emberként közlekedik 100 méternyit, aztán visszavált állat üzemmódba. A kulcs inkább az, hogy a bírságolás ne tartson 40 percig és ne nyomja agyon a rendőrt papírmunkával. Kamerakép, jogsi száma, szondázás és kész. Tartson az egész 10 percig, hogy vadászhassanak tovább. Afelől nincs kétségem, hogy kint a másod-harmadrendű utakon is lenne fogás bőséggel.
Félreértés ne essék, abban teljesen egyetértünk hogy miért és hogyan kellene ezt csinálni. Csak a rendőri/politika vezetők motivációjára utaltam...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10683
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21681 Dátum: 2019.12.11 23:41:33 »
Igen, erre a civil autós helyszíni bírságolásra kellene sokkal jobban ráállni - és persze ezzel nem visszaélni, belekényszeríteni másokat 1-1 szabálytalanságba.

Mert érdekes módon ha rendőrautót látnak az emberek, még az Audis is megtalálja az indexet, ha sávot akar váltani...  :innocent:  :whistling:  :hmmmm:
Ma is pont volt egy rendőri intézkedés amerre a kutyával sétáltam, és direkt figyeltem - minden egyes autós indexelt (balra, majd jobbra is), amikor ki kellett őket kerülni.  :eek: ::) :szemez: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21682 Dátum: 2019.12.12 15:24:30 »
Igen, erre a civil autós helyszíni bírságolásra kellene sokkal jobban ráállni - és persze ezzel nem visszaélni, belekényszeríteni másokat 1-1 szabálytalanságba.

Mert érdekes módon ha rendőrautót látnak az emberek, még az Audis is megtalálja az indexet, ha sávot akar váltani...  :innocent:  :whistling:  :hmmmm:
Ma is pont volt egy rendőri intézkedés amerre a kutyával sétáltam, és direkt figyeltem - minden egyes autós indexelt (balra, majd jobbra is), amikor ki kellett őket kerülni.  :eek: ::) :szemez: ;)
Nem kell kényszeriteni. Sajnos tálcán kapják a lehetöséget, nagyon lazán értelmezi a KRESZ-t a vezetök többsége.

Tapatalkkal küldve


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21683 Dátum: 2019.12.12 20:52:31 »
Nincs egy éve bent a kamera, de ha nem lennék lusta néha kivenni belőle a kártyát, már 2-3 egész estés filmet összevághattam volna a produkciókból.
És én "csak" napi 1,5 órát gurulok.
Jaja, nálam is simán lenne pár érdekes szösszenet.

Nem kell kényszeriteni. Sajnos tálcán kapják a lehetöséget, nagyon lazán értelmezi a KRESZ-t a vezetök többsége.
Az összes ex szocialista országban megmaradt az a beidegződés, hogy a szabályokból azokat tartja be a többség amit kényelmes. Ha a forgalomban lenne bőven civil rendőrautó, akkor gyorsan elkezdene szerintem javulni a morál.

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21685 Dátum: 2019.12.13 20:37:21 »
Épp az előbb néztem, nem dobott fel. Főleg, hogy 820 km áll előttünk. Nem szeretnék ilyen sofőr közelében vezetni...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10683
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21686 Dátum: 2019.12.13 23:07:03 »
Nem is értem miért nem elégedett meg a kamerás - azaz 1 kamionos - megelőzésével, miért kellett a másikat is, amikor még onnan fentről ülve is beláthatatlan volt a szitu?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10683
Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21687 Dátum: 2019.12.16 10:41:17 »
Újabb videó a civil autós vadászatról a bunkó autósokkal szemben. Hogy egyesek milyen természetesen mennek át a piros lámpán...  :no: :hmmmm:

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21688 Dátum: 2019.12.16 10:53:05 »
ezek BP legkeményebb helyei. Soroksári, Kerepesi. 
nálunk nekem zöld de még oldalról hárman jönnek..
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21689 Dátum: 2019.12.16 11:16:28 »
Nagyon klassz hogy van ilyen. És ami a legjobb, hogy be is mutatják ezeket a videókat.