Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2754111 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21300 Dátum: 2017.09.05 11:21:08 »
én, ha beláthatóan lassú járművek mennek a külsöben akkor középsőzök.
miért? ha kimegyek a szélsőbe, nem engednek vissza. a középsőbe se. az autómban nincs erő ha fékezek , annyi.  hagy ne fékezgessek már.
ha sehol senki kimegyek. de nem fogok a 80al menő román autószállító trélerek közé kimenni.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21301 Dátum: 2017.09.05 11:22:05 »
Egy cikk , amely próbál rájönni az autópályán a szélső sávot nem használó autósok eme késztetésére/indokaira.

Mondjuk ez a "minél nagyobb motor van az autóban, annál több jogosultságot érez a sofőr, hogy a belső sávban menjen"-el nem tudok azonosulni, nekem nem okoz gondot 2.4-es motorral (persze lehet ez kicsinek számít?  :innocent: ) a szélső sávban menni, és elhaladni a középső sávban magukról megfeledkező mazsolák mellett. Hiába szabályos vagy nem szabályos ez a "manőver" ...  :szemez: ::)

és 1qrva szót sem említ a tehergépjármű forgalomról, annak befolyásoló hatásáról!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21302 Dátum: 2017.09.05 11:24:59 »
én, ha beláthatóan lassú járművek mennek a külsöben akkor középsőzök.
miért? ha kimegyek a szélsőbe, nem engednek vissza. a középsőbe se. az autómban nincs erő ha fékezek , annyi.  hagy ne fékezgessek már.
ha sehol senki kimegyek. de nem fogok a 80al menő román autószállító trélerek közé kimenni.


A 0-on 110 km/h-val haladva, megelőz a bocskoros vlah még rakottan is. Hol van a VÉDA??
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21303 Dátum: 2017.09.05 21:07:07 »
Nem kéne ezt etnikai alapra helyezni. Megy a magyar is ugyanennyivel. Gyakorlatilag még nem láttam olyat, aki utánfutóval tényleg nem ment 80-nál gyorsabban. A kedvencem, amikor levillog valaki, hogy én csak 130-cal megyek, (pedig még annyival se szoktam, csak akkor gyorsítok el, ha muszáj...), s amikor elhúz mellettem, látom, hogy egy megpakolt trélert vontató terepjáró.
Szép kis fogyasztása lehet.
music     

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21304 Dátum: 2017.09.05 21:35:36 »
Nem kéne ezt etnikai alapra helyezni.
Sajnos náluk gyakoribb a romhalmaz húzza romhalmazt szerelvény  :cry:

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21305 Dátum: 2017.09.05 22:15:21 »
Nem kéne ezt etnikai alapra helyezni. Megy a magyar is ugyanennyivel. Gyakorlatilag még nem láttam olyat, aki utánfutóval tényleg nem ment 80-nál gyorsabban. A kedvencem, amikor levillog valaki, hogy én csak 130-cal megyek, (pedig még annyival se szoktam, csak akkor gyorsítok el, ha muszáj...), s amikor elhúz mellettem, látom, hogy egy megpakolt trélert vontató terepjáró.
Szép kis fogyasztása lehet.


Ja valóban nem kéne ezt műveljék, ........... büntetlenül!!!!!!!!!!!!!!!
Akkó azegyenlőség okán legyék sokác, rác, tót, krobót,bunyevác, labanc, vend, moldván, szász,..   .
A traktor fogyasztására teszek, a biztonság fontosabb ........... nekem!!
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.05 22:27:12 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21306 Dátum: 2017.09.05 22:17:55 »
A kedvencem, amikor levillog valaki, hogy én csak 130-cal megyek, (pedig még annyival se szoktam, csak akkor gyorsítok el, ha muszáj...), s amikor elhúz mellettem, látom, hogy egy megpakolt trélert vontató terepjáró.
Ugyanez a kategória kedvenc állatfajtám a Furgonos. Mindig siet. Mindig a seggemben, max 2-3 méteres követési távval. Csakmert. Megyek hazafelé országúton, jön a seggemben. 60-as kanyar, lelassul, utána padlózok max megengedett sebességig és azt tartom is. Sikerül is 500-600 méteres előnyt nyerni. Erre 2 perc múlva megint a seggemben lóg. Ahhoz, hogy utólérjen, ki kellett taposnia a furgonja belét. De ő akkor sem marad le. Ezt még kétszer eljátszottuk, na itt meguntam, szépen lelassítottam 30-ra, hogy húzzon a fenébe és élje ki máshol a homoerotikus hajlamait.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21307 Dátum: 2017.09.05 23:27:18 »
én, ha beláthatóan lassú járművek mennek a külsöben akkor középsőzök.
miért? ha kimegyek a szélsőbe, nem engednek vissza. a középsőbe se. az autómban nincs erő ha fékezek , annyi.  hagy ne fékezgessek már.
ha sehol senki kimegyek. de nem fogok a 80al menő román autószállító trélerek közé kimenni.

Ebben is van valami.
Bár a cikk nem emelte ki, mindannyian arra célzunk, hogy amikor a kutya nincs ott, akkor se mennek ki a szélsőbe az emberek.
2 kamion közé érthető ha nem mennek ki, autós kultúránknak hála mind tudjuk, hogy szinte senki se engedné be/vissza őket...
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21308 Dátum: 2017.09.06 08:49:17 »
Ugyanez a kategória kedvenc állatfajtám a Furgonos. Mindig siet. Mindig a seggemben,

egyetértek! tolnak, életveszélyesek! piba velük.  :whistling:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21309 Dátum: 2017.09.06 08:50:19 »
Amíg mindenki azzal foglalkozik csak, hogy ÉN nem tudok majd visszasorolni, ÉN nem tudok gyorsabban menni és nem nem foglalkozik a többi résztvevővel a pályán, addig marad a mások szidása és az okok sorolása, hogy miért megyünk konstansan a belsőben/középsőben és miért rohadt köcsög, aki nem kotródik azonnal ki.
Ez egy rohadt nagy társasjáték, ami csak akkor működik jól, ha mindenki tekintettel van a másikra is. Évente kb 40e km-en keresztül játszom ezt.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21310 Dátum: 2017.09.06 08:50:24 »
Ebben is van valami.

köszönöm.  ::)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21311 Dátum: 2017.09.06 09:41:24 »
Amíg mindenki azzal foglalkozik csak, hogy ÉN nem tudok majd visszasorolni, ÉN nem tudok gyorsabban menni és nem nem foglalkozik a többi résztvevővel a pályán, addig marad a mások szidása és az okok sorolása, hogy miért megyünk konstansan a belsőben/középsőben és miért rohadt köcsög, aki nem kotródik azonnal ki.
Ez egy rohadt nagy társasjáték, ami csak akkor működik jól, ha mindenki tekintettel van a másikra is. Évente kb 40e km-en keresztül játszom ezt.
Amióta ember az ember azóta egoista (ÉN-központú) ezen nem lehet változtatni ugyan úgy ahogy nem valósítható meg a kommunizmus sem, ugyan ezért.
Most őszintén visszamegyek a szélső sávba és pár 100 m után kéretődzhetek vissza, hogy előzhessek, aki meg belső sávban van ő akar gyorsabban előre jutni, így nem szívesen enged be.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21312 Dátum: 2017.09.06 12:46:36 »
De nyugatabbra ez valahogy mégis sokkal jobban működik.
music     

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21313 Dátum: 2017.09.06 17:09:11 »
Amióta ember az ember azóta egoista (ÉN-központú) ezen nem lehet változtatni ugyan úgy ahogy nem valósítható meg a kommunizmus sem, ugyan ezért.
Most őszintén visszamegyek a szélső sávba és pár 100 m után kéretődzhetek vissza, hogy előzhessek, aki meg belső sávban van ő akar gyorsabban előre jutni, így nem szívesen enged be.
Erről beszélek, amit írtál.
Legyél egoista a puszta közepén, ne sz autópályán, ahol nagy sebességgel kell kis helyen közlekedni.  Ennek semmi köze a kommunizmushoz, annál inkább az intelligenciához.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről


OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21314 Dátum: 2017.09.06 19:05:44 »
Erről beszélek, amit írtál.
Legyél egoista a puszta közepén, ne sz autópályán, ahol nagy sebességgel kell kis helyen közlekedni.  Ennek semmi köze a kommunizmushoz, annál inkább az intelligenciához.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről
Egoizmus mindenütt ott van [rohog]
Miért pont a közlekedésben nem lenne? (OK igyekeznek jogszabállyal kordában tartani)