Szavazás

Milyen vezetési stílust képviselsz?

Nyugodtan, higgadtan, piánóban, tekintettel a kreszre és a többiekre.
10 (16.4%)
Hangulatfüggő.
20 (32.8%)
Lendületből gyorsan, ügyelve az alacsony fogyasztásra, de a szabályok betartásával.
30 (49.2%)
Agresszíven, káromkodva, szlalomozva, betolakodva, "erősebb kutya" alapon.
1 (1.6%)

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Vezetési stílus, vezetéstechnika  (Megtekintve 2788729 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21075 Dátum: 2017.03.10 20:29:28 »
A Szépvölgyi útra csúcsidőben az Árpád fejedelem útja felől kell menni, az a leggyorsabb. Csúcsidőn kívül a Lajos utcán. Ha a hegyen átvágás a cél, akkor a Bécsi útról több lehetőség is adódik, még a Kolosy tér után is van egy az Ürömi útnál. Szóval tényleg úgy kell annak, aki szabályt hág.
És íme a bizonyíték, hogy a rendőrségnél csak annyi a cél, hogy növeljék a bevételt, akkor a megfelelő helyre kamerát kell telepíteni, és meglesz. Tudnék kapásból 8-10 helyet (pedig a városnak csak kis részét szoktam bejárni), ahová lehetne tenni, és hasonló méretű bevételt hozna.
music     

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21076 Dátum: 2017.03.11 10:16:02 »
Ez igaz, de úgy még kacifántosabb úton jutsz át a hegyen.(visszafelé meg jó nagy sor vár rád csúcsidőben a Kiscellin lefelé.)

 :yes: :yes: :yes:
A haladásért nem nagy ár a kis kerülő. Visszafelé a jelzett szakaszon időlegesen kialakuló sorban csorgást kikapcsolt erőforrás melletti lejtmenetben könnyen véghezvihetőnek tartom.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21077 Dátum: 2017.03.13 09:16:07 »
:yes: :yes: :yes:
A haladásért nem nagy ár a kis kerülő. Visszafelé a jelzett szakaszon időlegesen kialakuló sorban csorgást kikapcsolt erőforrás melletti lejtmenetben könnyen véghezvihetőnek tartom.
Fő a biztonság... Kikapcsolt motorral gurulás, felkemenyedő fékkel és szervó nélküli kormánnyal... Gratulálok!   :censored:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21078 Dátum: 2017.03.13 10:30:06 »
Fő a biztonság... Kikapcsolt motorral gurulás, felkemenyedő fékkel és szervó nélküli kormánnyal... Gratulálok!   :censored:

Légy Üdvözülve!
 ::) 
Nemsoká meglesz a 3 milliomodik balesetmentesen levezetett kilóméterem, gondolom ahhoz illeszthető a gratula!!  :whistling: :whistling:
A kenyérszervós járgányokon szerzet tapasztalatokból merítve nem okoz problémát a valós √2 km/h sebesség mellet a kormányzás,+ a kézifék nem keményedik fel amíg áll a sor. :D ;)
Ízi Dúd!Mehet a cenzúra! (:censored:)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21079 Dátum: 2017.03.13 11:21:21 »
Teljesen mindegy mennyit vezettél eddig, ez akkor is rendkívül balesetveszélyes.
Sem járó motorral, sem a nélkül nem gurulunk az autóval üresben, mert nincs meg a veszély esetén szükséges, motor fékező hatása.
És lehet itt menőzni a 3 millió kilométerrel, de f***ságokat mondani, akkor sem helyes.

Továbbá elég gyenge érv egy nyilvánvalóan hibás gyakorlatra, hogy eddig elég sokáig megúsztad a bajt... Attól az még nem lesz helyes  :D :D :D
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21080 Dátum: 2017.03.13 11:52:59 »
egyetértek Mondival. utoljára a ladán nem kellett járó motor a fékezéshez.  nem jár a motor, nincs szervo, q. veszélyes.
sztem ezért (is) hatalmas hűlyeség a start-stop rendszer pl.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21081 Dátum: 2017.03.13 11:53:56 »
Teljesen mindegy mennyit vezettél eddig, ez akkor is rendkívül balesetveszélyes.
Sem járó motorral, sem a nélkül nem gurulunk az autóval üresben, mert nincs meg a veszély esetén szükséges, motor fékező hatása.
És lehet itt menőzni a 3 millió kilométerrel, de f***ságokat mondani, akkor sem helyes.

Továbbá elég gyenge érv egy nyilvánvalóan hibás gyakorlatra, hogy eddig elég sokáig megúsztad a bajt... Attól az még nem lesz helyes  :D :D :D

Mennyi alkalommal kértem helyeslésedet ezidáig? Annyi leszen ezután is. :yes: :yes:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21082 Dátum: 2017.03.13 12:02:58 »
Mennyi alkalommal kértem helyeslésedet ezidáig? Annyi leszen ezután is. :yes: :yes:
Ez kölcsönös  :clap: :clap: :clap: :D :D :D
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21083 Dátum: 2017.03.13 12:04:13 »
egyetértek Mondival. utoljára a ladán nem kellett járó motor a fékezéshez.  nem jár a motor, nincs szervo, q. veszélyes.
sztem ezért (is) hatalmas hűlyeség a start-stop rendszer pl.
Start-stop-nál azért kevésbé para, mert ott figyeli a kerék sebességét is, és csak akkor kapcsol ki, amikor a kerék áll, és rálépsz a fékre. Amint nyomod a kuplungot és emeled le a lábad a fékről már jár. Ettől függetlenül nekem sem kéne.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21084 Dátum: 2017.03.13 13:27:47 »
egyetértek Mondival. utoljára a ladán nem kellett járó motor a fékezéshez.  nem jár a motor, nincs szervo, q. veszélyes.
sztem ezért (is) hatalmas hűlyeség a start-stop rendszer pl.


Az E 12 Corollákban a kormány szervó rásegítés elektromos!! Miért kellene feleslegesen pöfögnie a motornak, ha semmi hasznát nem veszem a haladáshoz?? Fékezni is lehet a halmozottan megnövelt pedálerővel működtetett üzemi fékkel, + összekapcsolt hajtáslánc által kifejtett ellenállással,+ rögzítő fékkel. Ja, hogy megfelelő követési távolságot kell tartani, és számolni kell az azonos mértékű fékező erő felépülésében késedelemmel? 34 éves (nem a vitrinben porfogónak használt) vezetői engedéllyel és járművezetési aktivitással sokkal inkább veszélyesnek tartom amikor a Lajtától a Balkán csücskéig lévő bármely etnikumhoz tartozó kamiont hajtó barmot és járművét nem tudom megelőzni 120 km/h sebességgel a maglódi lejtőn (É->D), mert kihúzódik előzni, és ugyan ezt teszi az emelkedőn is a belső sávban oda s vissza. Avagy amikor a külsőben 105 km/h sebességgel poroszkálunk a musztánggal és jő az ostoba faxagyerek és jármű szerelvénnyel úgy előz, hogy a vontatmánnyal majd magával ragadja a járművem első lökhárítóját. Érdekes, hogy a múltkor linkelt eseten kívül nincs nagy sajtója annak, hogy a kamionok esetében a nyilvánvaló sebességtúllépést nem szankcionálja a hivatott, százas nagyságrendben az ezres nagyságrendű napi forgalom mellett!! Kíváncsian várom a VÉDA első éve eredményeinek, közzétett  statisztikai mutatóit. 
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21085 Dátum: 2017.03.13 13:29:27 »
Ez kölcsönös  :clap: :clap: :clap: :D :D :D

Tiszta sor, de te kezdtél baxtatni! :yes: :yes: :yes: :D :D :D
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21086 Dátum: 2017.03.13 14:17:35 »
Tiszta sor, de te kezdtél baxtatni! :yes: :yes: :yes: :D :D :D
Te meg balesetveszélyes f***ságot helytelen dolgot javasolni  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21087 Dátum: 2017.03.13 17:18:17 »
Önmagában nem mondanám balesetveszélyesnek, hogy valaki dugóban kikapcsolt motorral csurog le, szoktam is ilyetlehet tenni a Margit hídhoz vezető szerpentinen. De speciel pont a Kiscelli utca alsó részén, és hasonló meredek utakon nem jutna ez eszembe.
music     

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21088 Dátum: 2017.03.13 20:04:49 »
Nem ertem mi a gond en minden dugot allo motorral abszolvalok :)





Bocs

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Vezetési stílus, vezetéstechnika
« Válasz #21089 Dátum: 2017.03.13 21:44:15 »
Ha nem kőkori járműről beszélünk, akkor előírás, hogy a fékrásegítő vákkumot a rendszernek x ideig, vagy y pedálelmozdulásig fenn kell tudni tartania. Pont az emelkedőn lefulladás, motorhiba/leállás, stb-ből adódó balesetveszély elkerülésének érdekében.  ::)

Amúgy a szervó sztem csak járó motornál működik, hamar megenné az akkut a 100+A áramfelvétel.  ::)