Eleg szakadt allapotban volt, lehet, hogy a gumik sem 1-2 evesek voltak alatta, ABS sincs bennuk ha jol tudom... Nem tudom milyen blokk volt benne, de nem is ez a lenyeg. Ha turbo lett volna akkor sem tudott volna megkerulni csak ugy konnyeden par 100m-ren, foleg ugy, hogy teljesen mas sebessegrol gyorsitottunk ki a korforgalom utan. Valszeg nem volt az, mert meg le is maradt picit. A gond ott volt, hogy sem futomu, sem fek nem volt alatta megsem fekezett csak akkor amikor en. A yaris alatt viszont mar nem gyari futomu van
(lentebb van par centit, kemenyebb gatlok, rugok, hatso kanyarstab, kemeny szilentek, nemreg cserelt mart tarcsak es utcai sport betetek, fekcso es verseny fekolaj illetve 195os gumik vannak alatta). Jo alkalom volt arra, hogy leteszteljem igy osszessegeben mennyit hozott az egesz "setup". Azt hiszem egesz jol osszeallt
![sorcerer :sorcerer:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/sorcerer.gif)
. Tokeletes pelda volt arra, hogy a tuning a foldon kezdodik
![atolel :hug:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/06_atolel.gif)
. Alig varom mar a meleget a nyari gumma es szelesebb felnik miatt. Akkor lesz a tuti. Azt kell megallapitanom, hogy nem egy sportauto, de rengeteg kanyarvadaszatra tervezett gep megirigyelhetne a mostani kanyarodasi tulajdonsagait. Sokak szemeben "CSAK" egy yaris es noi auto (bar mondtak ra azt is, hogy egyre ferfiasabb, mar-mar unisex
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
). Erre jol pelda ami szinten hetvegen tortent M5-oson ugyanezen utamon: kilometereken keresztul mentem belsoben lassabb auto mogott es esze agaban sem volt lehuzodni. Atadtam a helyem egy fapad 1.6os 3as bomosnek es mindenki takarodott elole... Nem tudom ennek oruljek vagy sem viszont az a resze mindig tetszik, hogy semmibe vesznek aztan ha esetleg ugy adodik meglepodnek
Azt hiszem atmentunk OFF-ba, ugyhogy be is fejezem a kisregenyt...