Pozitivabban állok hozzá, optimistább vagyok, esetleg messzemenőkig toleráns és türelmes.
Ebből az utolsó kettő tuti nem stimmel, tehát szerintem a helyzet közel sem olyan borús.
-----
A tolakodóknak egyébként is kettő típusa van, a szabályosan és a szabálytalanul besorolni vágyók. Elöbbiekkel az ég világon semmi gondom nincs, hisz a lehetőség mindenki előtt adott. Plusz, sokszor megesik, az eset, mikor 1-1 becsúszó autó alig lassítja a sor haladását. Egyébként ha nem futok ezerrel, ezekent mind beengedem, aztán ha sietek, akkor szerepcsere.
(zárójeles megjegyzés, de utálom amikor a másiknak csak a gázról kellene levenni a lábát, de a pöffeszkedő hülye betart.)
Budapesten, ahol sokat járok, rendre elengedem a motorosokat. Róluk is az a hír járja, milyen pofátlanok. Érdekes mód mégis 10-ből 9 megköszöni, ha a dugóban vagy lassú forgalomban félrehúzódik az autós. Gyorsaságuk miatt pedig nem akadályozzák a forgalmat, leszállni róluk :!:
Hasonlóan a nagyértékű autó tulajok, akik szintén megköszönik az előzékenységet, pedig ennyire azért nem szigorú a TS eleje. :twisted:
De a lényeg, engem sokan beengednek, kevesen villognak és dudálnak rám, ha sietős a dolgom, és golyóba megyek. Igaz, hozzászoktam az itteni forgalomhoz, szeretek is itt vezetni és sokkal kiszámíthatóbbnak tartom a forgalmat, mint a kisebb kozségekben, városokban. Gyakorlatilag az 5-7 legnagyobb várost kivéve rengeteg figyelmetlen és rutintalan vezetővel találkozni, akiknek az aránya hétvégenként sokszorozódik.
A rutintalan vezetők - legyen az 18 éves friss jogsis, vagy 40 éves hétvégi vezető - veszélyes.
Áttételesen ugyan de ide kivánkozik sokak háborgása és óvodai nevelő stílusú vezetése. Egyiknek sincs értelme, viszont az egyik veszélyes. Tippeket az 90 - Latekmatek emeltdíjas számon fogadom. :wink:
u.i.: Egyedül a
kalapos vezető-vel, mint szélsőségesen negatív jelzővel tudok maradéktalanul egyetérteni.