Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2313794 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10965 Dátum: 2018.02.11 10:09:52 »
Köszi. Az nagyon szuper. Mert a korábbi saját tapasztalatom alapján egy nagyon akkurátus, precíz embert ismertem meg benne, ahogy autóvillamossággal foglakozott, de ha ezek szerit minden mást is vállal ugyan ilyen alapossággal, akkor ő lesz a befutó.  :yes:
Arról nem is beszélve, hogy közel is van, ismerem a járást  :szemez:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10966 Dátum: 2018.02.12 19:30:19 »
Köszi. Az nagyon szuper. Mert a korábbi saját tapasztalatom alapján egy nagyon akkurátus, precíz embert ismertem meg benne, ahogy autóvillamossággal foglakozott, de ha ezek szerit minden mást is vállal ugyan ilyen alapossággal, akkor ő lesz a befutó.  :yes:
Arról nem is beszélve, hogy közel is van, ismerem a járást  :szemez:

Nyugodtan menjél csak vissza hozzá, mond, hogy Trotter üdvözli.  :)

Olajcserét, kisebb szervizt megold a patika-tiszta műhelyben.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10967 Dátum: 2018.02.14 20:15:00 »
Rendicsek. Köszi !  :yes:

 :hug:

Tsabu

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10968 Dátum: 2018.06.23 23:34:09 »
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam, mert szeretett Corollánk rendetlenkedik. 2003-as Hatchback-ről van szó, 1,4 benzines. Mostanában egyre gyakrabban fordul elő, hogy röviddel indulás után, ha gyorsítok, és kezdek felfelé kapcsolni, pl 2-ből 3-ba, akkor amíg elengedem a gázt és kuplungolok, a műszerfalamon a mutatók "leesnek", mintha leállítottam volna hirtelen az autót, majd mikor újra erőt kap a motor, akkor meg visszaugranak a helyükre. Azt nem érzékelem, h a gyújtás is megszűnne, csak mintha a műszerfal szenvedne. Rádió is megy, nem hagy ki, világítás szintén ok. És ma azt is megcsinálta, h kb beduplázott minden értéket minden mutató. A víz középmelegről hirtelen a forróba ugrott, a negyed tank felment féltankra, a sebesség 50ről 100ra.. Aztán egy pirosnál újraindítottam, utána helyreálltak az értékek. Akinek van ebben tapasztalat, az kérem írjon, vagy adjon tanácsot, merre induljak. Köszi előre is!

Üdv, Tsabu

HerrAcheron

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10969 Dátum: 2018.06.25 14:09:49 »
Sziasztok!
Valaki találkozott-e már hasonló jelenséggel? 2007-es Land Cruiserem autópályán 140km/h tartós tempó felett motorhiba icon kigyullad, a motorteljesítmény visszaesik 100 km/h sebesség fölé nem megy. Leállítás után a motor teljesítmény helyreáll, a hibajel viszont megmarad. Akkusaru levétel után törlődött a hibajel. A hiba újra előjön tartós 140 km/h felett!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10970 Dátum: 2018.06.25 14:34:25 »
Sziasztok!
Valaki találkozott-e már hasonló jelenséggel? 2007-es Land Cruiserem autópályán 140km/h tartós tempó felett motorhiba icon kigyullad, a motorteljesítmény visszaesik 100 km/h sebesség fölé nem megy. Leállítás után a motor teljesítmény helyreáll, a hibajel viszont megmarad. Akkusaru levétel után törlődött a hibajel. A hiba újra előjön tartós 140 km/h felett!
A szervíz mit mondott, mi a pontos hibakód?

HerrAcheron

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10971 Dátum: 2018.06.25 15:14:49 »
Nem voltam még szervizben, tegnap jött elő megint. Előtte egyszer volt ilyen néhány hete, és akkor mivel nem jelentkezett egy ideig nem foglalkoztam vele. A műszerfalon a motorhiba, a VSC és a TRC icon világít, leállítás után a motor újra normálisan jár de a hibajelek megmaradtak.

avensisandras

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10972 Dátum: 2018.07.02 18:37:05 »
Sziasztok!

Egy 2001-es benzines, 1.6-os Toyota Avensis T22 faceliftem van, ami az utóbbi időben az alábbi hibajelenséget produkálja:

- gyorsításkor kb 2500-3500-as fordulattól fölfele erőtlen. Ez azt jelenti, hogy gyorsul, de érezhetően nem annyira, mint amikor jó volt az autó
- a check engine lámpa kigyulladt.

Voltam vele "általános" szervizben, ott kiütötték a check engine-t, valamit talán csináltak és jobb lett kb egy hétig, de akkor sem volt tökéletes. Nem mondták meg mit csináltak, nem is tudom, hogy csináltak-e valamit és nem is kértek érte pénzt (valamennyit, azért hagytam, főleg, mert korrektek voltak). Azt mondták várják még a szakértő válaszát. Én elhoztam onnan a kocsit, mert nem akartam otthagyni napokig (így is két napig ott volt)
Aztán most bejelentkeztem toyota szervizbe, de csak két hét múlva tudnak fogadni. Azért írok ide, hátha lehet valami egyszerű probléma is, amit akár én is meg tudok oldani. Pl gyújtógyertya csere esetleg? Vagy ez csak valami bonyolultabb dolog lehet?

csatoltam egy képet az egyik kiszedett gyertyáról.

« Utoljára szerkesztve: 2018.07.02 18:39:11 írta avensisandras »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10973 Dátum: 2018.07.03 09:44:30 »
Sziasztok!

Egy 2001-es benzines, 1.6-os Toyota Avensis T22 faceliftem van, ami az utóbbi időben az alábbi hibajelenséget produkálja:

- gyorsításkor kb 2500-3500-as fordulattól fölfele erőtlen. Ez azt jelenti, hogy gyorsul, de érezhetően nem annyira, mint amikor jó volt az autó
- a check engine lámpa kigyulladt.

Voltam vele "általános" szervizben, ott kiütötték a check engine-t, valamit talán csináltak és jobb lett kb egy hétig, de akkor sem volt tökéletes. Nem mondták meg mit csináltak, nem is tudom, hogy csináltak-e valamit és nem is kértek érte pénzt (valamennyit, azért hagytam, főleg, mert korrektek voltak). Azt mondták várják még a szakértő válaszát. Én elhoztam onnan a kocsit, mert nem akartam otthagyni napokig (így is két napig ott volt)
Aztán most bejelentkeztem toyota szervizbe, de csak két hét múlva tudnak fogadni. Azért írok ide, hátha lehet valami egyszerű probléma is, amit akár én is meg tudok oldani. Pl gyújtógyertya csere esetleg? Vagy ez csak valami bonyolultabb dolog lehet?

csatoltam egy képet az egyik kiszedett gyertyáról.
Időszakos szervizek rendben megtörténtek? Mikor volt az utolsó hatvanezrenkénti?

avensisandras

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10974 Dátum: 2018.07.03 10:07:07 »
Időszakos szervizek rendben megtörténtek? Mikor volt az utolsó hatvanezrenkénti?

Az autóban most kb 280 ezer km van, kb 220 ezerrel vettem 6 éve. Azóta csak olajcsererék, szűrőcserék és  kötelező vizsgáztatások voltak

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10975 Dátum: 2018.07.03 13:08:15 »
Az autóban most kb 280 ezer km van, kb 220 ezerrel vettem 6 éve. Azóta csak olajcsererék, szűrőcserék és  kötelező vizsgáztatások voltak
Most nincs előttem a T22 szervíz protokoll, de 240.000km-nél tuti van az alapdolgokon túl gyertyacsere, váltóolaj csere, fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, fékrásegítő vákumpumpa ellenőrzés/csere és elő van írva valami tömítéscsere, de ez asszem csak az olajleeresztőé. A hosszbordás szíjra is nézess rá, hogy kell-e cserélni. 105.000km/6év az élettartama elvileg, amelyik hamarabb bekövetkezik, ha az autó előélete nem 200%-ig ismert, akkor jobb biztosra menni, a cseréje kb. 10k.

adamf

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10976 Dátum: 2018.07.04 11:24:12 »
Sziasztok! Új kuplungot kapott E12es Corollám, azonban azóta néha nem lehet betenni/kivenni némely sebességfokozatokból. Vissza fogom vinni a szervízbe a napokban, hogy nézzék meg, de jó lenne tudni addig is, hogy mi lehet a baja.. 3-asba csak másodjára engedi be a váltót, ez a legsűrűbben jelentkező hiba, illetve van, hogy ki se bírom szedni 1-esből, szó szerintem kitépve jön csak ki a fokozatból.. A nehéz fokozatvétel még egyesbe és kettesbe szokott jelentkezni..A negyedikbe nem igazán, de talán picit néha az is nehezebb egy fokkal.. Van valakinek bármi ötlete, hogy mit ronthattak el az urak?

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10977 Dátum: 2018.07.04 17:05:57 »
  Van valakinek bármi ötlete, hogy mit ronthattak el az urak?
Szia! Szerintem elfelejtették légteleníteni a kuplung munkahengert és emiatt nem emel ki rendesen a szerkezet.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10978 Dátum: 2018.07.04 20:43:51 »
Sziasztok! Új kuplungot kapott E12es Corollám, azonban azóta néha nem lehet betenni/kivenni némely sebességfokozatokból. Vissza fogom vinni a szervízbe a napokban, hogy nézzék meg, de jó lenne tudni addig is, hogy mi lehet a baja.. 3-asba csak másodjára engedi be a váltót, ez a legsűrűbben jelentkező hiba, illetve van, hogy ki se bírom szedni 1-esből, szó szerintem kitépve jön csak ki a fokozatból.. A nehéz fokozatvétel még egyesbe és kettesbe szokott jelentkezni..A negyedikbe nem igazán, de talán picit néha az is nehezebb egy fokkal.. Van valakinek bármi ötlete, hogy mit ronthattak el az urak?

E12-est nem kell légteleníteni, vagy a munkahenger bedöglött (de még soha nem hallottam corollánál ilyet) vagy rossz a kuplung szett. Gyári hibás...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

adamf

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10979 Dátum: 2018.07.04 22:49:18 »
Fura is lenne, ha pont a kuplungcserével együtt döglött volna be. Illetve ma lámpánál állva észrevettem, hogy üresből 3-asba egyáltalán nem lehet berakni, de ha előtte berakom 1-esbe, utána beengedi 3-asba, amíg fel nem engedem újra üresben a kuplungpedált. Azután ismét nem akarja a hármast.