Tavaly novemberben csináltam egy 1.4 16V Ecotec hengerfej le-fel, szét össze, + gépműhely, szelepszárszimmering, szelepfészek rendberakása, síkolás.
2 trafót cserélt 2 különböző márkaszervíz hiába,ezután került hozzánk, pedig a hiba egyszerű volt, a hármas hengerben nem volt kompresszió, szét volt kopva a szelepfészek.
100 ezerből nem jön ki munkadíjjal+gépműhellyel+alkatrészekkel.
Majd egy 1.8 16V B Vectrán is, ezen kajak össze volt folyva a víz az olajjal.
Csak egy tömítéscserével összerakni nagy hiba egy ilyet gépműhely nélkül. Közel egy napos meló fölrakni egy ilyen hengerfejet, bekötni mindent, vezérlést összerakni, melós na, kár hogy nem fotóztam le.
Jövő hét utáni héten jön hozzám egy 93-as Audi 1.9 TDI (1Z) az is csipegeti a vizet, majd arról csinálok képeket, gyűjti a gazdi a lóvét, 70K-t mondtam neki, alkatrészek+gépműhely meg a munkadíjam.
A vezérlést állítólag 30e km-rel ezelőtt cserélték, de majd ránézek, használt vezérműszíjat csak a saját felelősségére teszek vissza, az +10K, ha szól esetleg a két görgő is, az még plusz 20K, tehát egy 100-as az egész.