továbbra sem müködik a hátsó rendszámtábla világitás. minden más igen.
valszeg vezetékszakadás mert ráakasztottam a drótra egy iroasztal tarto pókót.. :10:
van egy kis árammérõm. azt nem tudom h milyen szisztéma szerint próbáljam kimérni a hibát?
sztem az égõk jók. 2 van, egyik sem ég, eccerre nem éghet ki. a bizti is jó.
asse tom melik a test ? egyik érintkezõ a kasznira másik a vezetékre? vagy hogy?
Trotter papa? Palaczk?
murray koma!
Egyrészt, ha még1x lepapázol komolyan mondom megkergetlek! :nyelv: :kacsint: :nagymosoly:
Ha vezetékszakadásod van, akkor keresd meg a két lógázó vezetéket, jó esetben azonos színû :nyelv: , heftöld össze, és annyi. Szvsz. nem kell ezt bonyolítani.
Lámpapróba: fox két hosszú vezetéket és megtápolod az akksiról közvetlenül. (egy is elég, de akkor az a + oldalra való.) a testellenõrzéshez kell a két vezetékes megoldás.
Multimétert szerintem elsõ körben nem kell bevetni. Mozsárágyúval nem vadászunk verébre! :nagymosoly:
Szétszeded a lámpát, ha fémfoglalatos, és fémházas, akkor testvezeték külön nincsen, a kasztni a test. Meg ebben az esetben amúgy is csak egy vezeték megy a lámpához. Ha van külön testvezeték, akkor kettõ vezeték megy a lámpához. Általában a fekete színû a +.