Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2341799 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5100 Dátum: 2007.07.04 22:15:06 »
Idézetet írta: "KLaco"
Remélem nem én okoztam a galibát, hogy 1 tök 1szerû kérdést feltettem  :oops:


Hogy? Mi? Dehogyis :) ... de nincs is galiba. "Béke van, felejts el minden háborúúút..." :partyman:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5101 Dátum: 2007.07.05 07:40:58 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "Peter"
Idézetet írta: "KLaco"
...de ezek szerint sokat fékeztem vele.


Jo söfõr nem fékez csak dudál  :nagymosoly:

Nekem 62000km van az autóban és még gyáriak a fékbetéteim  :kacsint:

Én meg 200.000-el gyáriakkal adtam el az elõzõt... :D


Uhum  :ordog:

Gondolom vallalati volt es porgetted a kilometer orat vagy kivetted mar elore es eladaskor visszaraktad, vagy olyan kemeny volt hogy kozbe n megevett vagy 10 fektarcsat   :nagymosoly:
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5102 Dátum: 2007.07.05 12:46:42 »
Idézetet írta: "KLaco"
Hm, jó lenne, viszont a fék miatti az jóval lassabb ütemû, az kb 0,5Hz-el ismétli magát, viszont ez a csikorgás meg állandóan van, és ez bal oldalról hallatszik, a fékkopásjelzõ meg jobbról.


Nekem ennél kicsit aggsztóbb volt a kopott fékbetét esetén: durván melegedett már a keréktárcsa is. A csavarokhoz gyakorlatilag nem lehetett hozzáérni. És nálam is hallható volt folyamatos haladásnál is. Egy állandó, borzasztó idegesítõ, folyamatos sípoló hang.

Aztána  Supratrendnél elmagyarázták, mi történt: a betét annyira elkopott, hogy a dugattyú kiakadt, nem tudta a féktárcsa a betétet ellökdösni magától, úgy kellett manuálisan visszanyomkodni. És mivel állandóan dörgölõzött, így melegedett is.

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5103 Dátum: 2007.07.05 12:49:08 »
Idézetet írta: "KLaco"
Most mentem 1 kört a postáig, meg vissza. Az éles folyamatos hang eltûnt, csak teljesen kitekert kormánynál hallani megint. Érdekes.


Nekem is kellett egy jó 15 km, mire elõjött a hang... Városban, kevés fékezéssel nem volt gond. És nekem is kanyarban kezdett sípolni...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5104 Dátum: 2007.07.05 13:01:22 »
Idézetet írta: "wolfman"
Idézetet írta: "KLaco"
Hm, jó lenne, viszont a fék miatti az jóval lassabb ütemû, az kb 0,5Hz-el ismétli magát, viszont ez a csikorgás meg állandóan van, és ez bal oldalról hallatszik, a fékkopásjelzõ meg jobbról.


Nekem ennél kicsit aggsztóbb volt a kopott fékbetét esetén: durván melegedett már a keréktárcsa is. A csavarokhoz gyakorlatilag nem lehetett hozzáérni. És nálam is hallható volt folyamatos haladásnál is. Egy állandó, borzasztó idegesítõ, folyamatos sípoló hang.

Aztána  Supratrendnél elmagyarázták, mi történt: a betét annyira elkopott, hogy a dugattyú kiakadt, nem tudta a féktárcsa a betétet ellökdösni magától, úgy kellett manuálisan visszanyomkodni. És mivel állandóan dörgölõzött, így melegedett is.


Érdekes, nekünk a Coronával is, a Camryvel is volt olyan, hogy a fékbetétek fémre (!) koptak, de ez nem okozott ilyen szorulásos jelenséget. Persze nyilván fék és fék között is van különbség.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5105 Dátum: 2007.07.05 13:28:19 »
Mondták, hogy ezek ilyenek, ilyet csinálnak...

Tide

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 962
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5106 Dátum: 2007.07.05 20:08:09 »
Szerintetek miért van az, hogy az ablakmosó abnormálisan hamar kifogy, ráadásul épphogy csak köpködi az ablakmosó folyadékot? (tûvel mindig megigazítom, kitisztítom a két lyukat, akkor egy rövid ideig jó)
..::: a zene által önmagukat élvezik a szenvedélyek :::... (nietzsche)
220

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5107 Dátum: 2007.07.05 21:57:07 »
Hány literes az a tartály? Ekkora kis autóban lehet, hogy nem is olyan abnormálisan gyorsan fogy ki...  :hmm:

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5108 Dátum: 2007.07.05 22:24:57 »
Idézetet írta: "Tide"
Szerintetek miért van az, hogy az ablakmosó abnormálisan hamar kifogy, ráadásul épphogy csak köpködi az ablakmosó folyadékot? (tûvel mindig megigazítom, kitisztítom a két lyukat, akkor egy rövid ideig jó)
Épp pár hónapja dicsekedtem, hogy egész télen 1 litert fogyasztottam kb. Mostanában kicsit gyakrabban használom, majd meglesem már, lehet, hogy idén már 2 litert is sikerült felhasználni  :nagymosoly: Viccet félretéve, nem kell napi 10 percig húzni neki, akkor nem fogy  :kacsint: Olyan kevés jön ki rajta az alatt a pár másodperc alatt, amig rámegy annyi, amennyi kell.
Laco 73 :D

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5109 Dátum: 2007.07.05 23:55:16 »
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "Peter"
Idézetet írta: "KLaco"
...de ezek szerint sokat fékeztem vele.


Jo söfõr nem fékez csak dudál  :nagymosoly:

Nekem 62000km van az autóban és még gyáriak a fékbetéteim  :kacsint:

Én meg 200.000-el gyáriakkal adtam el az elõzõt... :D


Uhum  :ordog:

Gondolom vallalati volt es porgetted a kilometer orat vagy kivetted mar elore es eladaskor visszaraktad, vagy olyan kemeny volt hogy kozbe n megevett vagy 10 fektarcsat   :nagymosoly:
Saját volt. Kevés város, normális vezetés, masszívabb anyag. Tárcsa is, betét is. :wink:
Gabe 254.

leszilaci

  • Vendég
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5110 Dátum: 2007.07.06 08:31:36 »
Idézetet írta: "Tide"
Szerintetek miért van az, hogy az ablakmosó abnormálisan hamar kifogy, ráadásul épphogy csak köpködi az ablakmosó folyadékot? (tûvel mindig megigazítom, kitisztítom a két lyukat, akkor egy rövid ideig jó)

azért fogy ki hamar, mert túlságosan sokáig spriccelsz.
ezt azért mondom,m amikor annó kipróbáltad az enyémet, akkor azt is alaposan benedvesítetted, és húztad a spriccelõt még akkor is, mikor már 3. menetet jártak a lapátok (bár elég xar volt a gumi rajt' és csíkozott)
viszont így legalább kevésbé fog karcolódni a szélvédõ. :nagymosoly:
azt nemtom' miért csak köpködi...amikor fullon van a tartály, akkor is kicsi a nyomás?
még mielõtt sok smájlit kapnék...nem,nem nincs semmiféle sexuális-kétértelmû hangvétele-sugallata a hozzászólásnak...olvasod Szonár :kacsint:

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5111 Dátum: 2007.07.06 09:37:44 »
Idézetet írta: "Tide"
Szerintetek miért van az, hogy az ablakmosó abnormálisan hamar kifogy, ráadásul épphogy csak köpködi az ablakmosó folyadékot? (tûvel mindig megigazítom, kitisztítom a két lyukat, akkor egy rövid ideig jó)


Valami Tescogazdaságos mosót használtál??

-Egyser megszívtam velük, szappanszerû anyag vált ki belõle, és mindent eldugított, kb 1 órát mostam a rendszert. Azóta csak Sonaxot használok, vagy bekeverek nyáron a pirosflakonos Tükör ablaktisztítóból.

-de lehet, hogy homok, vagy falevéldarab került bele, akár a tartályajtó felnyitásakor is történhet meg efféle dolog.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Peter

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1629
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5112 Dátum: 2007.07.06 10:04:31 »
Idézetet írta: "Tide"
Szerintetek miért van az, hogy az ablakmosó abnormálisan hamar kifogy, ráadásul épphogy csak köpködi az ablakmosó folyadékot? (tûvel mindig megigazítom, kitisztítom a két lyukat, akkor egy rövid ideig jó)


Szerintem ne sporoloj az ablakoson, huzzad neki batran, inkabb töltsed surubben mint hogy karcos legyen az üveged. Valoszinu valami nagyobb koszdarabok kerültek a tartályodba valami vacak ablakmosobol, aztán az eldugitja allandoan a fuvokakat. Valahogy ki kellene kapni a tartályodat, aztán kimosni. Azt viszont passzolom hogy ezt hogy lehet az Aygoval megcsinalni.

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5113 Dátum: 2007.07.09 18:13:17 »
A hûtéssel még mindig gondom van.

Szóval akkor is melegszik a motor, ha alapjáraton áll, 6-7 perc alatt a mutató a 3/4-es állásra is felkúszik, ja és nem kapcsol be a ventillátor se, bár gondolom, ha be is kapcsolna, akkor se kéne ennyire melegednie sztem. Leengedtem a hûtõ vizet, rozsda színû volt, slaggal kiöblítettem az egészet, míg tiszta víz nem jött ki belõle, de nem javult a helyzet.
Azt is észrevettem, hogy mikor felmelegedett a motor már rendesen, akkor nem jár olyan szépen, mint normál hõmérsékleten, bár ez lehet minden autónál így van, nem tudom. Kipufogóból víz nem jön.
Termosztát lenne vagy vízpumpa hiba? A ventillátorral mit lehetne kezdeni?

Köszönöm a válaszokat elõre is.
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #5114 Dátum: 2007.07.09 20:07:52 »
Idézetet írta: "Machado"
A hûtéssel még mindig gondom van.

Szóval akkor is melegszik a motor, ha alapjáraton áll, 6-7 perc alatt a mutató a 3/4-es állásra is felkúszik, ja és nem kapcsol be a ventillátor se, bár gondolom, ha be is kapcsolna, akkor se kéne ennyire melegednie sztem. Leengedtem a hûtõ vizet, rozsda színû volt, slaggal kiöblítettem az egészet, míg tiszta víz nem jött ki belõle, de nem javult a helyzet.
Azt is észrevettem, hogy mikor felmelegedett a motor már rendesen, akkor nem jár olyan szépen, mint normál hõmérsékleten, bár ez lehet minden autónál így van, nem tudom. Kipufogóból víz nem jön.
Termosztát lenne vagy vízpumpa hiba? A ventillátorral mit lehetne kezdeni?

Köszönöm a válaszokat elõre is.

Szerintem inkább el van vízkövesedve a hûtõd.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.