Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2330963 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11130 Dátum: 2019.04.05 13:36:32 »
Hello
Vetem eg Uj Avensist t27 2018 évjárat 1.8 benzines motoral 146LE
De ugy érzem az auton mintha visza volna fojtva nincs semi ereje és sokszor indulásnál is lefulad! Kiseb emelkedön visza kel mindig váltani és nagyon kipörgetni.
1.8 DOHC motor 4 henger 108kw 147 Le
Várom segitcségüket
Köszönöm
A fojtottságot az Euro6 szabványnak köszönheted. Hozzá kell szoknod, hogy, ha dinamikusan akarsz haladni, akkor 4000 fölé forgatod és menni fog. Bár, az első pár ezer km-en érdemes ettől tartózkodni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11131 Dátum: 2019.04.05 14:04:10 »
garanciális,vidd vissza! :)
Olyan vagy... Az nem megy telcsiről...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11132 Dátum: 2019.04.05 14:06:55 »
A fojtottságot az Euro6 szabványnak köszönheted. Hozzá kell szoknod, hogy, ha dinamikusan akarsz haladni, akkor 4000 fölé forgatod és menni fog. Bár, az első pár ezer km-en érdemes ettől tartózkodni.
Ez már az NB-re is igaz, pedig az 2000-es évjárat. Ott is 4000 felett jön meg az akarat. Pedig ott 7kg/LE jut, ami az Avensis 11kg/LE arányához képest sokkal jobbnak számít.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11133 Dátum: 2019.04.05 15:02:30 »
A fojtottságot az Euro6 szabványnak köszönheted. Hozzá kell szoknod, hogy, ha dinamikusan akarsz haladni, akkor 4000 fölé forgatod és menni fog. Bár, az első pár ezer km-en érdemes ettől tartózkodni.
Ne baffatok föl, ugyanilyenünk van és húz mint  disznó. Amit a srác írt, az én 1,6-osomra igaz... :)
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11134 Dátum: 2019.04.05 22:00:37 »
Ne baffatok föl, ugyanilyenünk van és húz mint  disznó. Amit a srác írt, az én 1,6-osomra igaz... :)
Én ezt nem vitatom. De az ipse nem írta, hogy miből ült át. Ha egy turbós benzines, vagy dízel autóból, akkor bizonyosan lomhának érzi, mert máshol megy jól a szívó motor.
Hidd el, van, akinek az 1,8 valvematic lomha. Nekem biztosan nem, de van olyan.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11135 Dátum: 2019.04.05 23:02:48 »
Ültem már át 130 lovas benzinesbe amit bikának éreztem. Viszont egy másik ismerős szerint ugyanaz a kocsi erősen harmatos.... a 300 lóerős Jaguar után.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11136 Dátum: 2019.04.06 08:51:58 »
Házi módszerrel is lehet valamennyire következtetni, hogy az autóval van-e baj, vagy "csak" érzéki csalódás a menetteljesítmény...
Pl. lehet mérni egy 0...100-ra gyorsulást, vagy egy végsebességet (magánterületen). HA k.b. egyezik a gyár adatokkal, akkor nem az autóval van baj.  :whistling: :no:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11137 Dátum: 2019.04.06 12:23:58 »
Vétel után érdemes azonnal egy szervizt csináltatni, ahol legalább olajat és az összes szűrőt ki kell cserél(tet)ni, persze ha kell, akkor mást is. Ezalól csak az a kivétel, ha bizonyíthatóan 1 éven belül ez megtörtént.
Ha továbbra sincs változás, akkor EGR szelep, fojtószelep ami tisztítandó.
A kocsi 2018-as, tehát gyári töltésű. Én nem babrálnám az évfordulóig vagy a 15e km-ig.  ;)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11138 Dátum: 2019.04.06 12:31:14 »
A fojtottságot az Euro6 szabványnak köszönheted. Hozzá kell szoknod, hogy, ha dinamikusan akarsz haladni, akkor 4000 fölé forgatod és menni fog. Bár, az első pár ezer km-en érdemes ettől tartózkodni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Na neee!  :eek:
Ne mondjuk már, hogy 4000 alatt halott. Akkor a maxot tudod kihozni belőle, de alatta is szépen megy. Szórakozok vele néha a pályán, van 50e km tapasztalatom már ezzel is  ;)

Mint ahogy sokan írták, minden attól függ, hogy mihez képest. Ez szívó benzines, nincs benne csiga, ami 2000-től dolgozna. Megvétel előtt ezért kell menni vele, hogy tudjuk, megfelel az igényünknek vagy sem.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11139 Dátum: 2019.04.06 12:33:05 »
Olyan vagy... Az nem megy telcsiről...
:clap: :clap: :clap:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11140 Dátum: 2019.04.06 12:41:34 »
Na neee!  :eek:
Ne mondjuk már, hogy 4000 alatt halott. Akkor a maxot tudod kihozni belőle, de alatta is szépen megy. Szórakozok vele néha a pályán, van 50e km tapasztalatom már ezzel is  ;)

Mint ahogy sokan írták, minden attól függ, hogy mihez képest. Ez szívó benzines, nincs benne csiga, ami 2000-től dolgozna. Megvétel előtt ezért kell menni vele, hogy tudjuk, megfelel az igényünknek vagy sem.
De hiszen éppen ezt írtam, hogy attól függ, miből ült át, s hogy nekem biztosan nem lomha a valvematic.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Jani0807

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11141 Dátum: 2019.04.09 13:03:12 »
Sziasztok mindenki!a segítségeteket kérném a következő problémára.Van egy 2001es 2000es d4d motoros Corolla versom.rángat ,fullad ,meg meg torpan de ezt csak pájàn és kb 200km után ha lejövök a pájáról szinte tünetmentes de másnapra semi baja,még újra nem pájázok!egyszer sikerült műszerre rakni mikor világított a csek lámpa mert ez sem szokott mindig!akor légtömegek mérőt irt kicserélték de semmi javulás!kérem segítsetek mert már a környék összes szerelője utál lassan! :)

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11142 Dátum: 2019.04.09 13:53:14 »
a hibakódkiolvasó használatánál jobban műszerezett és képzettebb szerelőket keresném fel.
Találgatni persze lehet: EGR, porlasztócsúcs, turbó, szívócsonk...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11143 Dátum: 2019.04.09 16:24:15 »
<OFF>Nem vagyok egy nyelvtan náci, de van amit fizikai fájdalom elolvasni. Bocs, de ha már segítséget kér az ember, akkor jó, ha nem kell hozzá nyelvtani hibakódolvasós enigmázás.</OFF>

feconike

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #11144 Dátum: 2019.04.09 18:59:38 »
És még szerencséje van, hogy nem micila látta meg először.