Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2330547 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Corolla verso MMT hiba!!!
« Válasz #10920 Dátum: 2017.10.20 13:20:20 »
...ha az első garis csere után nem is, de a második után azonnal eladtam volna.  Köztudomású, hogy egy rossz kostrukció, törvényszerűen mindegyik elromlik, akár mit is csinálsz vele, hiába kíméled.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10921 Dátum: 2017.10.31 10:50:28 »
Off autó, de hátha van ötlet.
Szüleimnek van egy 2004-es Suzuki Altoja. Egyik nap indultak volna valahova, világított a check engine, így nem mentek sehova. Elvitték egy ismerős szerelőhöz, aki kiolvasta a hibát és annyit mondott, hogy azért ég a hibalámpa meg egy ütemben kihagyott az egyik henger, de amúgy minden teljesen jó. A hibakódot törölte, azóta már mentek vele 1-200 kilométert és nincs vele semmi gond.
Mi lehetett ez? Máskor is előfordulhat?
Lehet a gyújtást kellene rendbetenni?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10922 Dátum: 2017.10.31 11:06:38 »
igen lehetséges ez. a hibatár megőrzi a hibákat és törölni kell.  eleve nem kell megijedni a sima check engine-től ha az autó amúgy jó.  sok minden miatt éghet (pl alacsony akkufesz. )
a motorvezérlő (EPC)  és a piros vészleállitó lámpától már inkább.
ha újra ilyen hibát dob akkor szerviz. 


most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10923 Dátum: 2017.10.31 11:54:05 »
igen lehetséges ez. a hibatár megőrzi a hibákat és törölni kell.  eleve nem kell megijedni a sima check engine-től ha az autó amúgy jó.  sok minden miatt éghet (pl alacsony akkufesz. )
a motorvezérlő (EPC)  és a piros vészleállitó lámpától már inkább.
ha újra ilyen hibát dob akkor szerviz.
Köszi!
Én is ezt mondtam, hogy nem kell megijedni, de persze jobb megnézetni.
A következőnél jobban utána kell nézni, ez világos.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10924 Dátum: 2017.10.31 11:59:37 »
Vészleállító lámpa?  :?:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10925 Dátum: 2017.10.31 12:06:23 »
Vészleállító lámpa?  :?:
vw csopornál van olyan, hogy ha bármi pirosan világít azonnal állj meg. Pl ha az olajnyomás sárgán világít, akkor csak tölteni kell rá, ha piros akkor nagyobb a baj.
Check engine ugyanez, amíg csak sárga, addig nincs para, pirosnál azonnal meg kell állni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10926 Dátum: 2017.10.31 12:12:05 »
Tudtommal nincs piros check engine (MIL) lámpa, se sárga olajnyomásra figyelmeztető lámpa.

A sárga olajoskanna az alacsony olajszintre figyelmeztet, a piros az olajnyomás hiányára, a MIL lámpa pedig sárga.

De abban igazad van, hogy ha piros lámpa gyullad ki, az veszélyt jelent.  :yes:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10927 Dátum: 2017.10.31 12:17:24 »
most nem nagyon írom itt hogy a saját autómnál mi -hogy de egy sárga check -engine -el simán lehet még menni.
pl most nekem is ég, kiolvastam otthon a kódot, "hiba a vezérlővel" hiba van.  önmegsemmísítő üzemmódban van. nem érdekel már.. :whistling:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10928 Dátum: 2017.10.31 15:33:25 »

Check engine ugyanez, amíg csak sárga, addig nincs para, pirosnál azonnal meg kell állni.
A behúzott kézifék visszajelzője is piros :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10929 Dátum: 2017.11.04 23:12:27 »
A behúzott kézifék visszajelzője is piros :D
Nem is mész vele sehova  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10930 Dátum: 2017.11.04 23:13:53 »
Off autó, de hátha van ötlet.
Szüleimnek van egy 2004-es Suzuki Altoja. Egyik nap indultak volna valahova, világított a check engine, így nem mentek sehova. Elvitték egy ismerős szerelőhöz, aki kiolvasta a hibát és annyit mondott, hogy azért ég a hibalámpa meg egy ütemben kihagyott az egyik henger, de amúgy minden teljesen jó. A hibakódot törölte, azóta már mentek vele 1-200 kilométert és nincs vele semmi gond.
Mi lehetett ez? Máskor is előfordulhat?
Lehet a gyújtást kellene rendbetenni?
Megint kidobta nekik ugyanezt a hibát. A szerelő majd megnézi, de valószínűleg kezdik az akkuval (az sem mai darab már), aztán gyertya, kábelek, trafók stb. Nem gondolnám, hogy valami komolyabb történet lenne.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10931 Dátum: 2017.11.05 08:03:21 »
pont ilyenkor kezdjenek hibakód olvasással hogy ne feleslegesen cseréljék ki a fél autót.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10932 Dátum: 2017.11.05 10:17:18 »
Off autó, de hátha van ötlet.
Szüleimnek van egy 2004-es Suzuki Altoja. Egyik nap indultak volna valahova, világított a check engine, így nem mentek sehova. Elvitték egy ismerős szerelőhöz, aki kiolvasta a hibát és annyit mondott, hogy azért ég a hibalámpa meg egy ütemben kihagyott az egyik henger, de amúgy minden teljesen jó. A hibakódot törölte, azóta már mentek vele 1-200 kilométert és nincs vele semmi gond.
Mi lehetett ez? Máskor is előfordulhat?
Lehet a gyújtást kellene rendbetenni?

pont ilyenkor kezdjenek hibakód olvasással hogy ne feleslegesen cseréljék ki a fél autót.


A másik fele jó?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

istnag

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10933 Dátum: 2017.11.17 18:54:47 »
Üdvözletem!

A tanácsotokat szeretném kérni. 2003-as 1.4 VVT-i Corolla az alany és a minap észre vettem, hogy 100km/h és felette, mintha rázna/rezegne a talpam alatt a gázpedál. (Tudom, tudom, ha bajom van vigyem el a sziper szuper ToyoTeam-hez, de sajnos dolgozni kell reggeltől estig, így nem sok időm van rá.) A kérdésem az lenne, hogy találkozott e már valaki ezzel a jelenséggel s ha igen, mire gyanakodjak, mi lehet a gond?
Tudom azt is, hogy nem sok információt írtam le, de hátha ennyi elég a mélyen tisztelt márkatársaknak :)

köszönöm előre is!
peace!

Szia ,
Szeretném megkérdezni, hogy sikerült-e megtalálni a hibát? Nekem ugyan Nissan van, de ugyanez a hiba kerget az őrületbe.
Köszönöm válaszod előre is.

matrixtech

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10934 Dátum: 2017.11.18 08:50:44 »
Szia ,
Szeretném megkérdezni, hogy sikerült-e megtalálni a hibát? Nekem ugyan Nissan van, de ugyanez a hiba kerget az őrületbe.
Köszönöm válaszod előre is.

Szia!
Állítottak a gázpedálon, így megszűnt a hiba :)