Szerző Téma: Búcsú a Toyota sportautóktól  (Megtekintve 57860 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #45 Dátum: 2008.12.27 13:12:54 »


Te kötöd az ebet a karóhoz, ahelyett hogy abbahagynánk a szájtépést megegyezve abban, hogy ez definíciós probléma  :flowers: ... Már kétszer is odatettem ezt, de megkerülted és elmentél mellette, pedig ez már annyira uncsi  :sleeping: ...
En csak tudom, hogy igazam van.  :flowers:



Pontosítás végett: Corollához sosem volt köze a Celicának, középkategóriás technika került bele, Carinával ill. később Avensissel rokon; kiegészítve részben önálló elemekkel - pl. az a futómű jellemzően igényesebb volt, mint a padlólemez-donor "civil" alaptípusé. Azért alkalomadtán megnézhetnél párat, mi is van ezalá a "nem-sportautó" alá szerelve - nem is ismered ezt a kocsit  :whistling:

Igen, ezert is volt ha jol emlekszem idezojelben a Corolla.  :flowers: Mondjuk en mar vezettem. Te vezetted? Mert engem nem gyozott meg egy kicsit sem. Pedig tobbszor mondtam neked, hogy szep. Olvassal kicsit utana, hogy mit mondanak rola a tulajok. Kinek ajalnjak a TULAJOK (es igen, nem a 4*4-esrol beszelek)?  :whistling:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #46 Dátum: 2008.12.27 13:14:42 »
CÉÉÉÉÉÉP !!!! :tt2: :tt2: :tt2: :taz: :taz: :taz:

Szejizel idegesiteni mi!?  :hammer: :tt2: :single fuck:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #47 Dátum: 2008.12.27 13:37:30 »
Igen, ezert is volt ha jol emlekszem idezojelben a Corolla.  :flowers: Mondjuk en mar vezettem. Te vezetted? Mert engem nem gyozott meg egy kicsit sem. Pedig tobbszor mondtam neked, hogy szep. Olvassal kicsit utana, hogy mit mondanak rola a tulajok. Kinek ajalnjak a TULAJOK (es igen, nem a 4*4-esrol beszelek)?  :whistling:

Most miről beszélgetünk tulképpen? Az első válaszomban leszögeztem, hogy a 2WD szerintem sem sportkocsi, "csak" sportos kocsi, ami számomra=sportautó, számodra meg nem, oszt slussz  :flowers: :yawn: :sleeping:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #48 Dátum: 2008.12.27 13:44:38 »
Most miről beszélgetünk tulképpen? Az első válaszomban leszögeztem, hogy a 2WD szerintem sem sportkocsi, "csak" sportos kocsi, ami számomra=sportautó, számodra meg nem, oszt slussz  :flowers: :yawn: :sleeping:

Ok,ok.  :flowers:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #49 Dátum: 2008.12.27 13:51:51 »
Nah felébredtem visszaolvastam és én is reagálok rá ahogy persze hallottam, Palaczk kösz amit írtál jól eset:)

Nah de visszatérve hogy mi sport kocsi és mi nem! Valahol olvastam, az számít sportkocsinak amiből kevesebbet gyártanak mint egy széria autóból, futóműve keményebb egy sima utcai autónál, nagy motor és farhajtás! Elméletileg ez számít sportkocsinak!

Visszatérve a Celicára, azt tudnotok kell, hogy az első 3 generáció nevezhető sportautónak, mert az akkori technika alapján nagy motorosok voltak 1,6os benzinesek és hátsó kerekesek!
majd jött az enyém a 4genes ott szakították a sportautó hagyományával első kerekes illetve 4wd volt ez egészen a 6generációig igy volt és itt őszintén bevallom, mihelyst megjelent az első kerék számomra elveszítette a sportosságát! Jött a 7genes Celica csak első kerék teljesen utcai autó futóművel sőt nagyon gatya a futóműje szerencsésen teszteltem és igen nem tetszik!

Ahogy a Toyota is bejelentette állítólag a 8genes celica (subaru toyota keverék) lesz igazi sport autó, mert annak szánják!

DE visszatérve a sportautókra a Toyota első sport kocsija ténylegesen egy AW11 es MR2es volt (a hachiroku nem sport autó, hanem egy olcsó kategóriás családi autónak szánták, az más hogy mire használják a mai nap) Majd ugyebár jött a supra nah itt vannak ugyebár kételyek de tény hogy túra kocsinak szánták a suprát! És ime jöttek a lexus sport autók illetve most ha kifog jönni a FT-HS Toyota azt is sport kocsinak számolják!

Emisziós érték nézzük meg az FT-HS et v6os motorral és hibryd hajtással akarják gyártni de hogy ebből mi valósúl meg nem tom emisziós értéken belűl lenne jócskán szerintem!!!

ÉS még egy kis Celica a 4wd celica sport felszereltségű, autó!
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #50 Dátum: 2008.12.27 14:24:04 »
(a hachiroku nem sport autó, hanem egy olcsó kategóriás családi autónak szánták, az más hogy mire használják a mai nap)

Inkább úgy mondanám, hogy egy olcsó családi autó sportos csúcsváltozata volt a Hacsi. Mint amilyen mondjuk a legutóbbi Corollából a TS, vagy Golfból a GTI.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #51 Dátum: 2008.12.27 16:01:25 »
Igen valahogy így...

(a hachiroku nem sport autó, hanem egy olcsó kategóriás családi autónak szánták, az más hogy mire használják a mai nap)

Inkább úgy mondanám, hogy egy olcsó családi autó sportos csúcsváltozata volt a Hacsi. Mint amilyen mondjuk a legutóbbi Corollából a TS, vagy Golfból a GTI.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #52 Dátum: 2008.12.27 18:46:58 »
... Nos a Celica nekik sportauto, mert Ok nem tudjak, hogy mi is az, de annak nez ki, hat akkor biztosan az is...
Főleg, ha belegondolok abba az esetbe, mikor kolléganőm megkérdezte, hogy szerintem az iroda udvarán álló Ferrari mennyibe kerülhet, én meg az ablakhoz rohanva egy kb 8 éves piros Celicával találkoztam... :helpsmilie:
Gabe 254.

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #53 Dátum: 2008.12.28 02:38:44 »
És a te OFF autód az mi ?

Sportkocsi vagy nem ? Mert énszerintem a Mazda MX5 sem az. Tudod mi a sportautó? Pl. a Nissan 350Z vagy a BMW Z4 vagy a Ferrari F40 stb....

Szerinted ?

Mindenekelott a vilagon a legtobbet eladott roadster. :excl: Gondolom ezt nem kell magyaraznom.  ::) Ha megis, akkor nezzel utana.  :whistling:
Bovebben pedig, 50-50 % sulyelosztas, 1 tonna ossztomeg, elol hoszmotor, hatul hajtas, ket szemelyes, a valtoig nem bowden megy. Pont ugy, mint egy klasszikus sportautoban.
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #54 Dátum: 2008.12.28 02:42:38 »
És a te OFF autód az mi ?
Szerinted ?

Szerintem a Mazdanal bar nem az egyetlen, de egy olyan modell, amely bar maskeppen de feler egy MR2-essel, mely a Toyotanal (az egyetlen),  bar maskeppen.  :flowers:
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 02:44:48 írta OK fine »
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #55 Dátum: 2008.12.28 03:12:38 »
Kinek a Pap kinek a PAPNÉ neked ugyebár a Pap tetszik, mindegyik autó tuningolható és mindegyik ha belenyulsz másabb lesz mint a gyári én csak a gyáriról beszélek és a gyárit hát hagyjuk béként !!Én ültem egy 1ZZ gyári celicában is majd egy 2ZZ-GE celicában is ahol a gyerek kb ugyan annyit költött a kocsijára mint a vétel ára volt! Nagyon jó egyenesbe a gyári celicámat kb egy kocsihosszal verte meg, mivel a hajtás lán elég nagy ellenállás a kocsinak! A gyári 1zz meg hát hogy fékezek egy kanyarban és olyan mintha rángatnám a kézit, gyenge motor szvsz. számomra nem celica!!! Dizájnra jó teljesen nem gond tényleg nagyon szép de nem igazán van felszerelve gyárilag sport cuccokkal és a belseje is nagyon silány kopogós műanyagból van, kényelem szempontjából tényleg 2 emberes nálam azért 3 elfér egy hátúl fekszik ketten elől, vagy hátúl 2 kis csaj elől meg haver meg én!

Autózási élménye se volt a legjobb...

Viszont ha tudnád a Best Celica a 5Genes Carlos Saintz volt vagy Japóéknál az RC.. Ami persze ugyan az... Ne a tuningoltat nézd mindig a gyárit...

Inkább veszek 20 év múlva egy 4wd és 8genes celicát mint most egy 7geneset :1eye: :1eye: :1eye:

Jött a 7genes Celica csak első kerék teljesen utcai autó futóművel sőt nagyon gatya a futóműje szerencsésen teszteltem és igen nem tetszik!

Ahogy a Toyota is bejelentette állítólag a 8genes celica (subaru toyota keverék) lesz igazi sport autó, mert annak szánják!


Nem érteklek, Semmi gond a 7. gen. Celicával, szerintem a best Celica generáció. Tuningolható is, így a futóművével is tudsz ezt-azt. Keményebb Eibach rugók, Koni vagy D2 gátlók, van lehetőséged bőven......A VVTLI motornak meg ugye szép tartalékai vannak már csak Szuti Ts Coroláját nézd meg versenyzés közben a youtubon. Az se sportautó mégis lealáz több más sportautót ill. luxusautót. Igaz van Nissan 350z is, akit agyonver Szuti de ott látni , hogy a Nissan söfőrje igen béna......

8. gen. Celica, az biztos igazi sportautó lesz de nem neked vagy nem nekem lesz gyártva. Meglátod majd az árát és gyorsan el fogod felejteni. :walkman:
Vagy majd 20 év múlva megveszed, mint a mostani 4 gen. Celicádat. Ezt akarod ?
gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #56 Dátum: 2008.12.28 21:11:57 »
Nem érteklek, Semmi gond a 7. gen. Celicával, szerintem a best Celica generáció. Tuningolható is, így a futóművével is tudsz ezt-azt. Keményebb Eibach rugók, Koni vagy D2 gátlók, van lehetőséged bőven......A VVTLI motornak meg ugye szép tartalékai vannak már csak Szuti Ts Coroláját nézd meg versenyzés közben a youtubon. Az se sportautó mégis lealáz több más sportautót ill. luxusautót. Igaz van Nissan 350z is, akit agyonver Szuti de ott látni , hogy a Nissan söfőrje igen béna......

8. gen. Celica, az biztos igazi sportautó lesz de nem neked vagy nem nekem lesz gyártva. Meglátod majd az árát és gyorsan el fogod felejteni. :walkman:
Vagy majd 20 év múlva megveszed, mint a mostani 4 gen. Celicádat. Ezt akarod ?

Gondolom, valamennyi Celica generáció alapos kipróbálása után jelented ki, hogy a 7. a "best"  :hmmmm: ...

Tuningolni lehet bármilyen kocsit, ez nem alap a megkülönböztetésre.

Szepi annyit költött a saját autójára, amelyből használtan bőven vehetne egy 7. generációs Celicát. Nade minek venne, ha egyszer az ő autója simán agyonveri ezeket  :D ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #57 Dátum: 2008.12.28 21:14:40 »
És a te OFF autód az mi ?

Sportkocsi vagy nem ? Mert énszerintem a Mazda MX5 sem az. Tudod mi a sportautó? Pl. a Nissan 350Z vagy a BMW Z4 vagy a Ferrari F40 stb....

Szerinted ?

Vezettél te már Mazda MX-5-öst? Ha vezettél volna, akkor tudnád, hogy sportosságban olyan messze van pl. egy ilyen 7. generációs, elsőkerekes Celicától, mint Makó Jeruzsálemtől  :yes: ... Amúgy meg érdekes, hogy a BMW Z4-et sportkocsinak tekinted, viszont a pontosan ugyanolyan koncepciójú, csak éppen sokkal könnyebb és közvetlenebb MX-5-öst nem  :turned:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #58 Dátum: 2008.12.30 23:34:20 »
Srácok/Lányok kedves Toyota tulajdonosok!

Előre is Sikerekben gazdag, boldog új évet szeretnék kívánni minden kedves Toyotás honfitársamnak!

Az elkövetkezendő jövő évre nem kívánok egyebet, mint biztonságos és kilométerekben gazdag, valamint szerelőben\szervizekben hiányos vezetést!

gy Toyota sosem hagy cserben...

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #59 Dátum: 2008.12.31 02:18:56 »
Srácok/Lányok kedves Toyota tulajdonosok!

Előre is Sikerekben gazdag, boldog új évet szeretnék kívánni minden kedves Toyotás honfitársamnak!

Az elkövetkezendő jövő évre nem kívánok egyebet, mint biztonságos és kilométerekben gazdag, valamint szerelőben\szervizekben hiányos vezetést!

Én is mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!! :)
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.31 06:56:55 írta Palaczk »
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community