Ja, és Alfák is felderengenek nekem, GTV, Spider...
Na ja, igazi Alfas szegyenkezik is kicsit miatta. Nem veletlen, hogy kezdetben hatsokerekesek voltak, megjegyzem azok joval keresetebbek is. A Fiat Coupe az mas, ne keverjuk ide, ott volt teljesitmeny is, bar az sem "klasszikus" sportauto, hanem GT. Ezek akkor is csak sportos szemelyautok, nem tobb. Tisztelet annak a keves kivetelnek, amit legalabb sportautosnak epitettek, ertem itt a futomuvet, es mas alkatreszek hasznalatat a kulso alatt is.
A Fiat Coupe az életben nem GT, a GT az kicsit más. A GT az alapvetően egy jól motorizált, nagy, drága, kényelmes, kétajtós autó elsősorban hosszútávú utazásra. Mint pl., olaszoknál maradva, az Alfa Brera, vagy jópár különféle Maserati, stb. A Fiat Coupe kicsi és olcsó ahhoz, hogy GT legyen. A Fiat Coupe ugyanaz, mint a Celica. Kopp ugyanaz a kategória. Megfizethető, középkategóriás sportos kupé, tömegmodell-alapokon.
"Sportos személyautó", az mi? Egy Lamborghini Murcielago nem sportos személyautó?
Az az Alfás, aki ilyesmi miatt szégyenkezik, buggyant
(Én meg álmos
VOK...)