Szerző Téma: Búcsú a Toyota sportautóktól  (Megtekintve 57678 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Demegab

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Búcsú a Toyota sportautóktól
« Dátum: 2005.06.01 14:34:15 »
Megmondom őszintén nem értem a Toyotát. Hogy engedheti meg magának, hogy nem szállít sem Amerikába, sem Európába sportautókat? Olyan múlltal, mint amilyen a Celicának van? Rendkívül elszomorít a dolog. :(  Lassan nem marad más, mint a friccek sportautónak nevezett izéik.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #1 Dátum: 2005.06.01 15:12:29 »
Idézetet írta: "Demegab"
Megmondom őszintén nem értem a Toyotát. Hogy engedheti meg magának, hogy nem szállít sem Amerikába, sem Európába sportautókat? Olyan múlltal, mint amilyen a Celicának van? Rendkívül elszomorít a dolog. :(  Lassan nem marad más, mint a friccek sportautónak nevezett izéik.


Én asszem Amerikát nem hanyagolják majd csak bennünket.
De ezt sem igazán értem.
Tetszik a Toyota környezettudatossága, de inkább a sportautók
károsanyag kibocsájtását kéne redukálni, nem magát az autót
megszüntetni.
Mert ugyebár erre hivatkozva készülnek meglépni a dolgot.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #2 Dátum: 2005.06.02 19:51:34 »
Idézetet írta: "Demegab"
Megmondom őszintén nem értem a Toyotát. Hogy engedheti meg magának, hogy nem szállít sem Amerikába, sem Európába sportautókat? Olyan múlltal, mint amilyen a Celicának van? Rendkívül elszomorít a dolog. :(  Lassan nem marad más, mint a friccek sportautónak nevezett izéik.

Pénz pénz pénz. Írták már előttem: nem éri meg behozni valószínűleg. Ilyen prózai az oka...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #3 Dátum: 2005.06.02 20:46:10 »
:cry:  :cry:
Ez bizony így is van.
Amerikába se lesz mr2.
Nem éri meg.
Ez van.
Majd lesz aki betölti a piaci rést.
PL mazda RX-8, MX-5.
Sajnálom.

 :cry:  :cry:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #4 Dátum: 2005.06.03 00:24:38 »
Jaja, de majd jön a sok japánbol behozott szal nem lesz hiány sztem.
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #5 Dátum: 2008.12.20 14:54:45 »
Hát igen sajnos sportautókat nem fognak árúlni, bár elmondom őszintén kb 4 éve láttogatom az itteni Toyota szalont! Egyszer sem láttam bent celicát mr2 vagy ehez hasonlókat, mindig rendelésre hozták csak!

Meg a másik, sráccok nézzetek szét az eu-s toyota sportkocsik között, meg amik kint vannak db számra valahogy sokkal kevesebb volt eddig is!!!

Igaz nem sport kocsi csak a felszereltsége de nézzétek meg (Caldina,Chaeser) döntsétek el hogy sportkocsi vagy sem???

De ne parázzatok állítólag hamarosan itt az új celica amit európában Subaru néven fogtok kapni és csak japánban lesz toyota!!!

Ergo akkor csak lesz toyota sport kocsi európában csak subaruként keresd!!!!
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #6 Dátum: 2008.12.20 16:39:42 »
Szerintem sem lesz rosszabb, bár ezzel egyet értek kicsi kocsi vagy nagy luxus senki sem keresi a sport kocsikat, akinek meg az kell vesz valami tróger olasz ferrárit vagy lambót!!!

Hát igen sajnos sportautókat nem fognak árúlni, bár elmondom őszintén kb 4 éve láttogatom az itteni Toyota szalont! Egyszer sem láttam bent celicát mr2 vagy ehez hasonlókat, mindig rendelésre hozták csak!

Meg a másik, sráccok nézzetek szét az eu-s toyota sportkocsik között, meg amik kint vannak db számra valahogy sokkal kevesebb volt eddig is!!!

Igaz nem sport kocsi csak a felszereltsége de nézzétek meg (Caldina,Chaeser) döntsétek el hogy sportkocsi vagy sem???

De ne parázzatok állítólag hamarosan itt az új celica amit európában Subaru néven fogtok kapni és csak japánban lesz toyota!!!

Ergo akkor csak lesz toyota sport kocsi európában csak subaruként keresd!!!!



És ha Subaru, akkor rosszabb lesz ? Szerintem nem.
A padlólemeze az lesz azt írták már korábban is.
Európában valahogy nem mennek a sportkocsik, úgy látszik itt mindenki a minél kisebb análl jobb dilemmában gondolkodik.
Vagy kiskocsi vagy nagy luxus, a kettő közt alig van valami.



gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #7 Dátum: 2008.12.22 00:52:25 »
Én csak azért trógereztem le, mert igazából, már megszállot vagyok és a Toyotán kívűl más autóra rá se tok nézni! Bár a megrendeléses dolog az jó dolog és ezt eddig is tudtam, hogy igy csinálják! Alambót azóta szeretem mióta voltam a gyárukban gyárlátogatás címszó alatt! FErrári meg nah ne ecsetelgessem! Azt tudod, hogy készült az első Lamborgini és hogy miért bika a címere? mert ha tudnád akkor te is trógereznéd a ferrárit!

Szerintem sem lesz rosszabb, bár ezzel egyet értek kicsi kocsi vagy nagy luxus senki sem keresi a sport kocsikat, akinek meg az kell vesz valami tróger olasz ferrárit vagy lambót!!!



Hmm, az miért tróger ? ők csakis megrendelésre gyártanak. Pont annyi darabot, amennyit megrendelnek. És tudod honnan van rendelés ? Pl. Oroszország, USA.
A Ferrarit nem leszólni. Mivel ők ere álltak rá nem a tömeggyártásra így a válság se érinti őket annyira mint a Toyotát pl. Sokkal kisebb cégek.



gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #8 Dátum: 2008.12.23 15:07:15 »
Európában valahogy nem mennek a sportkocsik, úgy látszik itt mindenki a minél kisebb análl jobb dilemmában gondolkodik.
Vagy kiskocsi vagy nagy luxus, a kettő közt alig van valami.

Miért ne mennének Európában a sportkocsik? A Porschékra komoly és meglehetősen fix kereslet van, az exkluzívabb márkákra nemkülönben. De az Audi, a BMW és Mercedes sport(os) modelljei is kelendőek, nincs ezzel semmi gond. A Porsche 2007-ben csak Németországban 17.663 autót adott el, köztük 8.507 darab 911-est és 4.213 darab Boxstert és Caymant. Ferrari 430-asból szintén 2007-ben 487 darab fogyott Németországban. Elkelt 4.967 darab Mazda MX-5, 6.213 darab BMW Z4 és 9.714 darab Mercedes SLK, valamint 14.375 darab Audi TT. Stb... Viszonyítási alapként: a luxuskocsik közül a legsikeresebb a Mercedes S-osztály volt, 8.262 eladott példánnyal.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #9 Dátum: 2008.12.26 14:29:59 »
Nem a gyártást állította le csak Európának nem szán Sport kocsit, viszont USA és Ázisa megmaradt nekik! Valahogy én sem értem egyébbként, mert a toyota sportkocsijai igen híresek, ha csak a celicából és a Suprából indulunk ki...

Európában valahogy nem mennek a sportkocsik, úgy látszik itt mindenki a minél kisebb análl jobb dilemmában gondolkodik.
Vagy kiskocsi vagy nagy luxus, a kettő közt alig van valami.

Miért ne mennének Európában a sportkocsik? A Porschékra komoly és meglehetősen fix kereslet van, az exkluzívabb márkákra nemkülönben. De az Audi, a BMW és Mercedes sport(os) modelljei is kelendőek, nincs ezzel semmi gond. A Porsche 2007-ben csak Németországban 17.663 autót adott el, köztük 8.507 darab 911-est és 4.213 darab Boxstert és Caymant. Ferrari 430-asból szintén 2007-ben 487 darab fogyott Németországban. Elkelt 4.967 darab Mazda MX-5, 6.213 darab BMW Z4 és 9.714 darab Mercedes SLK, valamint 14.375 darab Audi TT. Stb... Viszonyítási alapként: a luxuskocsik közül a legsikeresebb a Mercedes S-osztály volt, 8.262 eladott példánnyal.

Jól informált vagy ezt nem gondoltam, hogy ekkora eladások voltak.
Így meg pláne nem értem a Toyotát miért is állította le a sportkocsi gyártását...... :sweatdrop:

gy Toyota sosem hagy cserben...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #10 Dátum: 2008.12.26 15:59:35 »
Jól informált vagy ezt nem gondoltam, hogy ekkora eladások voltak.
Így meg pláne nem értem a Toyotát miért is állította le a sportkocsi gyártását...... :sweatdrop:

Az autobild.de-n lehet nézegetni ezeket a német eladási adatokat, ha beírod az oldal keresőjébe, hogy "Hitliste".
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #11 Dátum: 2008.12.26 16:01:52 »
Nem a gyártást állította le csak Európának nem szán Sport kocsit, viszont USA és Ázisa megmaradt nekik! Valahogy én sem értem egyébbként, mert a toyota sportkocsijai igen híresek, ha csak a celicából és a Suprából indulunk ki...

Az USA-ban sincs Toyota sportkocsi, nem csak Európába nem szállítanak. Sőt odahaza Japánban sincs tudtommal - sportos modellek vannak (mint az a Caldina), de a Celica & Supra jellegű sportautókkal a Toyota világszinten leállt. Majd lesz ez a Subaruval közös valami - majd, ha elkészül. Meg persze a Lexus LF-A - szintén majd.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #12 Dátum: 2008.12.26 16:14:09 »
A megoldás: emisszió...
Mivel minden gyártónak hoznia kell az előirt emissziós átlagot, nem nagyon csinálnak magas káros anyag kibocsájtású modelleket.

Satriani

  • Vendég
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #13 Dátum: 2008.12.26 16:15:05 »
Ja-ja, ez vezet olyan torzszüleményekhez, mint egy dízel TT.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Búcsú a Toyota sportautóktól
« Válasz #14 Dátum: 2008.12.26 16:22:41 »
Igazából kezd a Toyota rossz dolgokat csinálni, engem annyire nem izgat az emisszió, és erről hallotam hogy a Golf GTI-t hogyan csinálták a németek! sok sok jó emisziós autó közé besúvasztották az 1,4es kompreszoros turbós golfot és igy még mindig érték határokon belűl vannak! De a Toyotánál nem tom mit csinálnak de komolyan...:( Számomra is rejétly
gy Toyota sosem hagy cserben...