Szerző Téma: Klímás Topic  (Megtekintve 413930 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Klímás Topic
« Válasz #855 Dátum: 2012.06.10 08:23:36 »
ok. meggyőztél.  ::)
ami jó ahhoz nem nyúlunk hozzá.  :)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #857 Dátum: 2012.06.14 09:18:45 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/14/kedvenc_extrad_halott_de_van_remeny/
"Nem szabad bekapcsolni a klímaberendezést abban a pillanatban, amikor éppen nagy fordulaton pörög a motor – tehát amikor kihúzatjuk, vagy nagy sebességgel döngölünk a pályán."
Kérdés: akkor mi a f********ért van benne: nincs automata klímám, ha utazok ki be kapcsolgatom, nem bírnám elviselni két órán keresztül hogy az arcomba tolja a hideget (persze kérdéses mi számít nagy fordulatnak, pályán 3500-4000RPM között "döngetek").
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Klímás Topic
« Válasz #858 Dátum: 2012.06.14 09:34:24 »
Egyrészt a hideg levegőt ne az arcra/testre irányítsd, hanem az ablakra. Másrészt attól mert nem automata a klímád, hőfok-szabályozó ugyanúgy van benne, lehet kicsit melegebbre is állítani.
De ha nagyon-nagyon parázol, és mindeképpen meg akarsz felelni a leírásban szerepelteknek, akkor kinyomod a kuplungot, megvárod míg leesik a fordulat és akkor nyomod az A/C gombot.  :sorcerer:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #859 Dátum: 2012.06.14 09:38:26 »
Egyrészt a hideg levegőt ne az arcra/testre irányítsd, hanem az ablakra. Másrészt attól mert nem automata a klímád, hőfok-szabályozó ugyanúgy van benne, lehet kicsit melegebbre is állítani.
De ha nagyon-nagyon parázol, és mindeképpen meg akarsz felelni a leírásban szerepelteknek, akkor kinyomod a kuplungot, megvárod míg leesik a fordulat és akkor nyomod az A/C gombot.  :sorcerer:
Na ilyen se jutott még eszembe, hogy bekapcsolom a klímát és rátolom a fűtést :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Klímás Topic
« Válasz #860 Dátum: 2012.06.14 09:48:49 »
Biztos nem volt még hűvös őszi időben párás az ablakod.  :1eye:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #861 Dátum: 2012.06.14 09:53:00 »
Biztos nem volt még hűvös őszi időben párás az ablakod.  :1eye:
De, de akkor ráirányítottam a szélvédőre a sima kinti levegőt oszt megoldotta. Aztán rájöttem hogy azért látok homályosan, mert nem vettem fel a szemüvegem :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9381
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Klímás Topic
« Válasz #862 Dátum: 2012.06.14 09:56:42 »
Egy jó kis zuhé esetén tolhatod a párás, nedves kinti levegőt a szélvédődre... :D Ezért kell olyankor a klíma  ;)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #863 Dátum: 2012.06.14 10:30:10 »
Egy jó kis zuhé esetén tolhatod a párás, nedves kinti levegőt a szélvédődre... :D Ezért kell olyankor a klíma  ;)
Jah egyszer haver is mutatta. De lényeg hogy azt nem értem mi értelme van egy sima utazás során bekapcsolni a klímát és feltekerni a fűtést. Nekem úgy hangzik mintha betenném a hősugárzót a hűtőbe hogy megtudjam melyik az erősebb, aztán várnám a villanyszámlát :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9381
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Klímás Topic
« Válasz #864 Dátum: 2012.06.14 10:53:18 »
Mert a klíma nem csak hűtésre van, hanem szárítja a levegőt  ;)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #865 Dátum: 2012.06.14 10:57:07 »
Mert a klíma nem csak hűtésre van, hanem szárítja a levegőt  ;)
Szal akkor simán fel lehet tekerni a fűtést bekapcsolt klímával.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9381
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Klímás Topic
« Válasz #866 Dátum: 2012.06.14 11:00:58 »
Bingó  :clap:
Ma sem keltél fel hiába  :D

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Klímás Topic
« Válasz #867 Dátum: 2012.06.14 11:11:55 »
Bingó  :clap:
Ma sem keltél fel hiába  :D
Hát előbb tudtam meg azt hogy létezik androidos étel:
"Elkészült a www.*****.hu androidos étel rendelõ alkalmazása..."
Valami nem stimmel ezen a napon.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Klímás Topic
« Válasz #868 Dátum: 2012.06.14 11:13:29 »
Sziasztok! A Carinámban mostanában sűrűbben (kb. 15 mp-enként) kapcsolgat ki-be a klímakompresszor, mint régebben.  Mitől lehet ez? A klíma amúgy viszonylag jól hűt, csak aggódom a sűrű  ki-be kapcsolgatás miatt, amit érezni is a kocsi lendületének változásain.  :cry:
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Klímás Topic
« Válasz #869 Dátum: 2012.06.14 11:36:25 »
Szal akkor simán fel lehet tekerni a fűtést bekapcsolt klímával.

Persze. Beállítod, hogy neked kellemes legyen a hűs levegő, van olyan, hogy a külső levegő melegebb, mint neked jó lenne, a klíma meg nagyon hideg. Ekkor kell "langyítani" a belépő levegőt oly módon, hogy meleget keverünk hozzá.
De télen max fűtésnél is jó szolgálatot tesz a klíma szárító funkciója.  Nem árt azt is észbentartani, hogy időnként a klíma szárítószűrőjét is kell cserélni, persze ezt nem lehet megoldani csak klímásnál, mert tudtommal le kell fejteni a gázt. stb.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.