Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1000936 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4155 Dátum: 2019.11.04 18:37:27 »
Én Mobil 1 ESP formulát használok már 7 éve (~80e km), meg vagyok vele elégedve, de sztem az Eneos is hasonlóan jó lehet...  ;)

Olajszűrőből gyárit érdemes, és ha már ott vagy, olajleeresztő csavar alá való tömítést is kérj, az nagyon ***a.

Levegőszűrőből BluePrint jó ár/érték arányú szerintem. Pollenből aktívszenes WIX elég jó szintén szerintem.

Nemes94

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #4156 Dátum: 2020.01.10 04:22:38 »
Sziasztok.
Van egy hiba a muszerfalamon (check engine) ami a p0340 hibakodot mutatja. csereltem vezermutengely helyzeterzekelot, a hibakodot hiaba toroljuk azonnal visszajon. viszont igy hogy bekoszontek a hidegek, nehezen, szinte alig alig indul be a motor. teker teker teker aztan neha neha poffen egyet majd teker tovabb. 10-15 inditozas utan beindul, majd egy 3-4mp-ig kopog aztan semmibaja. de ezt a nehezen indulast is csak akkor produkalja, ha teljesen kihult a motor es kb -3/-5 fok van vagy hidegebb. az izzitogyertyakat a mai nap leteszteltem multimeterrel, szerintem mindegyik rossz. lehet hogy osszefuggesben van a hibakod, a nehezen indulas es a gyertya elegtelenseg? illetve mit csinaljak hogy csinaljam? milyen markaju izzitogyertya a gyari?

Koszonom szepen elore is.
Nemes Tibor

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D
« Válasz #4157 Dátum: 2020.01.10 06:46:36 »
Sziasztok.
Van egy hiba a muszerfalamon (check engine) ami a p0340 hibakodot mutatja. csereltem vezermutengely helyzeterzekelot, a hibakodot hiaba toroljuk azonnal visszajon. viszont igy hogy bekoszontek a hidegek, nehezen, szinte alig alig indul be a motor. teker teker teker aztan neha neha poffen egyet majd teker tovabb. 10-15 inditozas utan beindul, majd egy 3-4mp-ig kopog aztan semmibaja. de ezt a nehezen indulast is csak akkor produkalja, ha teljesen kihult a motor es kb -3/-5 fok van vagy hidegebb. az izzitogyertyakat a mai nap leteszteltem multimeterrel, szerintem mindegyik rossz. lehet hogy osszefuggesben van a hibakod, a nehezen indulas es a gyertya elegtelenseg? illetve mit csinaljak hogy csinaljam? milyen markaju izzitogyertya a gyari?

Koszonom szepen elore is.
Nemes Tibor

Nemes egyszerűséggel és szakszerűséggel cseréld ki az izzító gyertyákat a vasadban.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

zgyula

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D
« Válasz #4158 Dátum: 2020.01.30 13:52:50 »
Sziasztok!
2008-as Auris 1.4 D4D -ről van szó. Nehezen melegszik be (10...15km) és ráadásul ha üresben gurulok lefelé 1-2 km alatt már 1 osztást visszahűlik 0°C körüli kinti hőmérsékletnél.
Találtam egy jó írást is : http://rustlab.blogspot.com/2012/01/termosztat-csere-buktatoi-avagy-mire.html
Néztem beindítás után amikor még kézzel megfogható a motor, már a hűtő egyik fele elkezd melegedni. Jól gondolom, hogy termosztát hiba? Milyen gyártóktól szabad venni?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.30 13:54:25 írta zgyula »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10230
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4159 Dátum: 2020.01.30 14:43:33 »
Sziasztok!
2008-as Auris 1.4 D4D -ről van szó. Nehezen melegszik be (10...15km) és ráadásul ha üresben gurulok lefelé 1-2 km alatt már 1 osztást visszahűlik 0°C körüli kinti hőmérsékletnél.
Találtam egy jó írást is : http://rustlab.blogspot.com/2012/01/termosztat-csere-buktatoi-avagy-mire.html
Néztem beindítás után amikor még kézzel megfogható a motor, már a hűtő egyik fele elkezd melegedni. Jól gondolom, hogy termosztát hiba? Milyen gyártóktól szabad venni?
Szia!
Nekem termosztátnak tűnik, nálam teljesen ilyen visszahűlést produkált.
Ha te rakod be, akkor jó leírást érdemes szerezni hozzá.
Az enyémnél a Wahler vált be.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D
« Válasz #4160 Dátum: 2020.01.30 15:36:18 »
Sziasztok!
2008-as Auris 1.4 D4D -ről van szó. Nehezen melegszik be (10...15km) és ráadásul ha üresben gurulok lefelé 1-2 km alatt már 1 osztást visszahűlik 0°C körüli kinti hőmérsékletnél.
Találtam egy jó írást is : http://rustlab.blogspot.com/2012/01/termosztat-csere-buktatoi-avagy-mire.html
Néztem beindítás után amikor még kézzel megfogható a motor, már a hűtő egyik fele elkezd melegedni. Jól gondolom, hogy termosztát hiba? Milyen gyártóktól szabad venni?


Kuzeh a gyárija.
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4161 Dátum: 2020.01.30 19:42:32 »
Sziasztok!
2008-as Auris 1.4 D4D -ről van szó. Nehezen melegszik be (10...15km) és ráadásul ha üresben gurulok lefelé 1-2 km alatt már 1 osztást visszahűlik 0°C körüli kinti hőmérsékletnél.
Találtam egy jó írást is : http://rustlab.blogspot.com/2012/01/termosztat-csere-buktatoi-avagy-mire.html
Néztem beindítás után amikor még kézzel megfogható a motor, már a hűtő egyik fele elkezd melegedni. Jól gondolom, hogy termosztát hiba? Milyen gyártóktól szabad venni?

Ha közben fűtesz, akkor teljesen normális. Ha üzemmeleg állapotról nem hűl vissza, akkor nincs semmi baja...  ;)

berkoba

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #4162 Dátum: 2020.02.06 09:56:30 »
Sziasztok,
Tudtok segíteni, a Corolla Verso 2007/11 2.2 D4D 136LE típushoz ugyanaz a részecskeszűrő kell, mint a 2.2 177LE változathoz?
Köszi

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10230
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4163 Dátum: 2020.02.06 12:00:42 »
Sziasztok,
Tudtok segíteni, a Corolla Verso 2007/11 2.2 D4D 136LE típushoz ugyanaz a részecskeszűrő kell, mint a 2.2 177LE változathoz?
Köszi

Szia!

Nem tudom a választ, de szerintem megtalálod a következő módon:
1. A toyodiy.com oldalon alvázszám alapján beazonosítod az adott D4D-t (lehet anélkül más adatokkal is)
2. Kikeresed a kérdéses alkatrészt és megnézed/megjegyzed/vágólapra teszed a gyári számát
3. Rákeresel a toyodiy.com oldalon az előző gyári számra
4. Ha megtalálja a D-CAT motoros változatoknál is, akkor a válasz igen.

Amúgy azt gondolom, hogy nem, mert úgy rémlik, hogy a 177 lovas a részecskeszűrő-tisztítás módjában más, mint a D4D  :hmmmm: de a felső mód biztosabb  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.06 12:06:21 írta vd1234 »

berkoba

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #4164 Dátum: 2020.02.06 20:42:32 »
Köszi a segítséget!

Kontextamas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #4165 Dátum: 2020.02.26 12:04:03 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy miért nem indul elsőre a frissen vásárolt D4D Corolla Versom(2007)?
Van, hogy csak 5-6 indítás után indul.
Köszi előre is.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D
« Válasz #4166 Dátum: 2020.02.26 14:17:53 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy miért nem indul elsőre a frissen vásárolt D4D Corolla Versom(2007)?
Van, hogy csak 5-6 indítás után indul.
Köszi előre is.
A vásárlás friss, az autó 13 éves!?!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:D-4D
« Válasz #4167 Dátum: 2020.02.26 14:57:51 »
Sziasztok

A 2005~06 évjáratú 2.0 literes 85kw-os motorok is részecske szűrővel szereltek? Rav4  autókat nézegetek, és lehetőség szerint ezt szeretném elkerülni. Ez a motor mennyire problémás? Köszönöm

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10230
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4168 Dátum: 2020.02.26 17:41:17 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy miért nem indul elsőre a frissen vásárolt D4D Corolla Versom(2007)?
Van, hogy csak 5-6 indítás után indul.
Köszi előre is.

Szia!

Első körben erre gondolok (bár nem tudom, hogy ezt hideg vagy meleg állapotban produkálja-e?), ha hidegen csinálja:
1. Gyenge akku vagy önindító miatt lassan forgatja a motort. A dízel elvileg legalább akkora fordulaton indul rendesen, mint egy benzines.
2. Rossz izzítás, vagy izzítógyertya hiba. Meg kellene mérni, hogy kapnak-e feszültséget, illetve működnek-e az izzítógyertyák?

Ha üzemmelegen csinálja, akkor nagynyomású szivattyú, SVC szelep, esetleg injektor(?).

Hibakód van esetleg?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10230
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4169 Dátum: 2020.02.26 20:40:09 »
Bocsánat, SCV... ::)