Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1000524 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Zsolti79

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D
« Válasz #4140 Dátum: 2019.06.18 16:27:45 »
Nem ebben tényleg nincs, megkérdeztem a toyota szervízben, alvázszám alapján megnézték és ebben csak katalizátor van részecskeszűrő nincs.

Tibor55

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #4141 Dátum: 2019.09.10 08:25:01 »
Sziasztok Auris 2007 1.4 d4d kérdésem reggeli inditáskor nehezen indult az alapjárat ingadozik ezt eddig nem csinálta mi lehet a baja?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #4142 Dátum: 2019.09.11 20:21:09 »
Izzítógyertya. Érdemes gyárit venni, legutóbb rákérdeztem, és valami 12e/db, az NGK-t meg 9 körül vettem emlékeim szerint.

Kivenni nem biztos hogy egyszerű lesz, jó szerelőhöz kell vinni, aki nem szakítja bele...  ::)

Tibor55

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D
« Válasz #4143 Dátum: 2019.09.11 20:25:12 »
köszönöm szépen a segitséget,bár melegen is csinálja hogy picit emeli az alapjáratot inkább ahoz tudnám hasonlitani mintha nem kapna gázolajat.

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D
« Válasz #4144 Dátum: 2019.09.11 23:02:24 »
A DPF-alvázszámból Toyota majd megmondjáról csak annyit,hogy 2008-as Avensisemre 5 márkaszervízből 4 azt mondta alvázszám alapján,hogy nincs benne.Pedig van.Most vettem egy Auris 1,4D-s 2008-as kocsit Ausztriából második autónak.Állítólag ebbe nincs se kettős tömegű,se DPF.Szóval nem tudom,de a Toyotánál sincs miden rendben,az biztos,ha ennyire félreinformáltak.

mylovekriszandi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #4145 Dátum: 2019.10.06 16:23:47 »
Sziaztok, nekem is lenne egy corollám 1.4 d4d, 0 kilóméteres kora óta a csakádban van 275.000 km van benne, nos egy olyan propblémám van hogy mikor közlekedek az autóval egyet gondol és kiírja ezt a hiba kódot P1229 olyankor az autó még szépen megy de mikor adok egy nagyobb gázt akkor hirtelen leál a motor, de rögtön ujra is birom indítani, a hiba kódot kitörlöm akkor semmi gond, de amikor kiírja akkor megint ugyan azt csiálja, elöre is köszi a segítséget.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D
« Válasz #4146 Dátum: 2019.10.06 18:20:51 »
Sziaztok, nekem is lenne egy corollám 1.4 d4d, 0 kilóméteres kora óta a csakádban van 275.000 km van benne, nos egy olyan propblémám van hogy mikor közlekedek az autóval egyet gondol és kiírja ezt a hiba kódot P1229 olyankor az autó még szépen megy de mikor adok egy nagyobb gázt akkor hirtelen leál a motor, de rögtön ujra is birom indítani, a hiba kódot kitörlöm akkor semmi gond, de amikor kiírja akkor megint ugyan azt csiálja, elöre is köszi a segítséget.
Csodálom, hogy nem egy szervízt rohansz meg azonnal a problémával: https://www.engine-codes.com/p1229.html

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #4147 Dátum: 2019.10.20 21:01:09 »
A DPF-alvázszámból Toyota majd megmondjáról csak annyit,hogy 2008-as Avensisemre 5 márkaszervízből 4 azt mondta alvázszám alapján,hogy nincs benne.Pedig van.Most vettem egy Auris 1,4D-s 2008-as kocsit Ausztriából második autónak.Állítólag ebbe nincs se kettős tömegű,se DPF.Szóval nem tudom,de a Toyotánál sincs miden rendben,az biztos,ha ennyire félreinformáltak.
  Az 1,4d-ben soha nem volt 2-östömegű, részecskeszűrő pedig 2009-től kötelező (nálunk). Viszont A-ban miért ne lehetne már korábban is benne.

cala

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:D-4D
« Válasz #4148 Dátum: 2019.10.24 10:02:50 »

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D
« Válasz #4149 Dátum: 2019.10.24 13:37:52 »
Az Aurisom  nehezen megy be sebességbe,ha 4 ből 5-be rakom.Volt valakinél hasonló hiba?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4150 Dátum: 2019.10.24 14:53:08 »
Legelső ötlet (eléggé triviális, bocsánat):
Előírás szerinti váltóolaj csere volt, illetve kellett volna már?
Ha igen, akkor megfelelő minőségű olaj került bele?

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D
« Válasz #4151 Dátum: 2019.10.25 00:11:52 »
Jogos az észrevétel.Külföldröl van,nem tudom.Két hét mulva kaptamidőpontot váltoolaj cserére a Toyota Mayerhez.Bár laikusként,ha olajgondja lenne,az összes sebességget nehezen venné,nem?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D
« Válasz #4152 Dátum: 2019.10.25 10:39:15 »
Sajnos azt nem tudom  :no:
Logikus lehet az is persze, de akkor esetleg nagyobb kiadás egy váltójavítás, ezért gondolok egy olcsóbb variációra (olajcsere) először (bár nem tudom mennyi lesz ez egy márkaszervizben). Mindenesetre a váltóolajcsere igen nagy valószínűséggel elmaradó művelet sok helyen  :cry:
Azért megnézném pl. a Liqui Moly oldalán, hogy milyen olaj kell a váltóba, ha nem tudod esetleg pontosan. Aztán megvenné az ember és otthon lecseréni nem egy nagy ördöngősség, ha van kis hajlandóságod ilyesmire. Ha olyan az elrendezés, mint a Carinában, akkor szívesen leírom :) Sokkal jobb áron jönnél ki, és nem kell heteket várni, plusz tudnád, mi került bele  :yes:
Carináknál szokott lenni néha ilyesmi , hogy 5-ből kidobja a sebességet menet közben, ott állítólag egy csapágycsere a megoldás, de szerencsére az külön dekniben van a váltó végén, így hamarabb és olcsóbban megoldható, mintha le kellene venni az egész egységet.

Prédikátor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:D-4D
« Válasz #4153 Dátum: 2019.10.31 20:35:35 »
Dízel Aurisomon D1,4 van egy PWR heat gomb.Azt tudom,hogy ez egy állófűtésszerú valami,ha benyomom megemeli az alapjáratot,így gondolom hamarabb bemelegszik a motor.Kérdésem az lenne,hogy valaki használja e,illetve ér e ez valamit hidegben.Ez csak álló helyzetben működik,vagy amíg le nem állítom a motort,és akkor induláskor megint be kel nyomni utána?Feleségem városban használja (néha azért hosszabb útra is megyünk),nem lenne mindegy hogy milyen hamar melegszik be.

Whiteshark21

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D
« Válasz #4154 Dátum: 2019.11.03 21:31:31 »
Sziasztok!

Most vettem éppen egy Corolla szedánt 1.4d 2005-ös évjárat és 323000 km-el.
Mivel ez az első Toyotám és dízel autóm is, lesz kérdésem bőven. (Van egy BMW E21 320/6 1982-esem :-))
Első az olajcsere, sokat nézegettem hogy mi lenne jó bele és bár az előző tulaj Castrol Edge 5W-40-et tett bele vagy 200000 km-en keresztül, én mégse azt raknék hanem inkább Eneos Premium Hyper S 5W-30-at, mivel az B1/B5 specifikációjú, mint a manualba vagyon írva, míg a Castrol Edge tudtommal nem az. És különben is japán autóba japán olajat.
Olajszűrőből gondoltam veszek egy Mahle-t a Bömbinél az nagyon bevált (gyakorlatilag megegyezik a gyárival), de ahogy nézegettem tovább feltűnt hogy az elkerülő szelep nyitási nyomása 0,8 és 1,2 bar között szór a jobb márkák között Bosch, Mahle, Mann, Valeo. Hát akkor ebből melyiket is vegyem? Vagy talán a gyárit kellene vennem? :hmmmm:
Az előző tulaj mindig a Shellnél tankolt, de nekem az a város másik felére esik, így most a MOL-nál tankoltam, igaz prémiumot.
Lehet rosszul tettem, és most már csak a Shellnél és a OMW-nél tankolhatok?
Hát elsőre ennyi kérdésem lenne.